banyar les dues nenes alhora...
banyar les dues nenes alhora...
Hola!
Tinc una nena de 3 i una de 1.
Estic pensant de començar a banyar.les juntes
Ara faig servir la flexibath i estic encantada. No se si comprar una altra flexibath i tenir.les jumtes al plat de dutxa pero en banyaretes separades o comprar una banyera mes gran per les dues a dins
He vist una que es diu Bibabaño.
Algu la te i em pot explicar q tal?
De tota manera no se si sera millor q cada una tingui la seva , cada una en el seu espai... Em fa por q la gran sense voler li dongui patades o cops al estar a la mateixa banyera..
Que opineu?
Tinc una nena de 3 i una de 1.
Estic pensant de començar a banyar.les juntes
Ara faig servir la flexibath i estic encantada. No se si comprar una altra flexibath i tenir.les jumtes al plat de dutxa pero en banyaretes separades o comprar una banyera mes gran per les dues a dins
He vist una que es diu Bibabaño.
Algu la te i em pot explicar q tal?
De tota manera no se si sera millor q cada una tingui la seva , cada una en el seu espai... Em fa por q la gran sense voler li dongui patades o cops al estar a la mateixa banyera..
Que opineu?
Re: banyar les dues nenes alhora...
Nosaltres ara ens banyem... les 3 juntes! (o sigui, papa + 2 nenes o mama + 2 nenes). Tenen la mateixa edat que les teves. Si estem els dos un s'encarrega de treure-les, sinó ens apanyem com podem. No fem servir cap gadget (bé, la banyera normal pleeena de joguines...).
Hola, nosaltres solem banyar junts el nen de quatre anys i la nena de dos i mig, i ho fem des de fa un any, que vam canviar el plat de dutxa per una banyera i hi hem guanyat moltíssim en comoditat... i en diversió i esquitxades...
Gracies noies,
Pero jo banyera no tinc, nomes tenim plat de dutxa
Aixi que he de pensar la millor manera de banyar.les juntes... No se si potser la peque encara es massa petita per banyar.se en el mateix espai q la gran...
Pero jo banyera no tinc, nomes tenim plat de dutxa
Aixi que he de pensar la millor manera de banyar.les juntes... No se si potser la peque encara es massa petita per banyar.se en el mateix espai q la gran...
HOla!
Els meus es porten just tres anys. I abans de l'any ja vaig començar a banyar la petita amb el gran.. i super bé! Cap problema!!
Isa sf
Els meus es porten just tres anys. I abans de l'any ja vaig començar a banyar la petita amb el gran.. i super bé! Cap problema!!
Isa sf
Isasf, suposo q en una banyera normal, no?
Ara q m.aconselleu q les puc banyar juntes necessito saber quina seria la millor banyareta a comprar pel plat de dutxa...
Gracies!
Ara q m.aconselleu q les puc banyar juntes necessito saber quina seria la millor banyareta a comprar pel plat de dutxa...
Gracies!
Gracies noies
Montse, potser tens rao i comprar directament una per.les dues... Pero.quina??!!
Nomes he vist viable el model Bibabaño , pero hi ha al youtube in video penjat d.una noia q als dos mesos ja te moho (s.escriu aixi?) i no marxa
I els de la companyia no li contesten els mails...
No se quin model.podria anar be x plat de.dutxa!
Montse, potser tens rao i comprar directament una per.les dues... Pero.quina??!!
Nomes he vist viable el model Bibabaño , pero hi ha al youtube in video penjat d.una noia q als dos mesos ja te moho (s.escriu aixi?) i no marxa
I els de la companyia no li contesten els mails...
No se quin model.podria anar be x plat de.dutxa!
I si proves una piscineta de les de platja? Potser la inversió no és gaire i pots mirar que tal et va.
Gracies Flor,
El que passa q no tinc espai per tenir.la muntada fora de la dutxa, s.hauria de poder guardar/plegar facilment pel dia a dia...
Crec q al final comprare la bibabaño perque no he vist resmes...
El que passa q no tinc espai per tenir.la muntada fora de la dutxa, s.hauria de poder guardar/plegar facilment pel dia a dia...
Crec q al final comprare la bibabaño perque no he vist resmes...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |