Transformar bressol de viatge?
Transformar bressol de viatge?
Bones Marones
La meva princesa te set mesos i desde el 15 dies fem collit, tenim moises, bresol de viatge i un moble maxi bresol amb cambiador a la seva habitacio.........i no ha dormit mai a cap puesto!!!ja,ja,ja.
Rumiava en transformar el bresol de viatge de 120 en un bressol de collit, es d. aquells de roba..dins del moises ja no hi cap, i el moble de la seva habitacio es imposible moure´l, es gran i pesat.Penseu com ho podria fer? Teniu alguna idea?
La meva princesa te set mesos i desde el 15 dies fem collit, tenim moises, bresol de viatge i un moble maxi bresol amb cambiador a la seva habitacio.........i no ha dormit mai a cap puesto!!!ja,ja,ja.
Rumiava en transformar el bresol de viatge de 120 en un bressol de collit, es d. aquells de roba..dins del moises ja no hi cap, i el moble de la seva habitacio es imposible moure´l, es gran i pesat.Penseu com ho podria fer? Teniu alguna idea?

Re: Transformar bressol de viatge?
Hem pensat que comprarem un llit de baranes i l.acoplarem tipus sidecar.......el meu home diu que no dormira pas i que continuem com avançs es a dir amb la nena en mig o al meu canto del llit. faig servir el lateral del moises per que no caigui. pero la nena esta molt gran te set mesos i jo penso que si estigues el seu llitet al mateix nivell que el nostre si que dormiria.......quines son les vostres experiencies amb el sidecar?
A nosaltres ens va.passar el mateix i varem comprar un bressol de baranes de 1.20 x 60 (el mes barat que varem trobar) i el meu home el va adaptar al nostre llit. Te la gran habitacio muntada i em sembla que tardara moooolt de temps a anar-hi, jeje... Es que s'hi dorm tan be al costat dels papes!!! Tan aviat dorm al bressol en sidecar com al mig dels dos i per donar el pit va molt be. Jo ho recomano al 100%
A nosaltres ens va passar el mateix. El moises petit i el bressol no es pot moure. Fa més d'un mes que dorm al bressol de viatge.
Espero que no sigui dolent per la seva esquena. De fet, fa la primera dormids, deprés collit amb els papes.
Espero que no sigui dolent per la seva esquena. De fet, fa la primera dormids, deprés collit amb els papes.
Foseta, normalment els bressols de viatge porten un matalas molt prim, pero en pots comprar un de 120x60 de molles que ja hi va be, i aixi no li patiras per l'esquena. El mes important es el matalas
Aixi es......jo tinc al bressol de viatge un matalas normal de 120x60. I va de conya. La petita esta superbe. Son molt resistens aquets bressols la veritat
Gràcies! Ja me l'han deixat amb un matalàs gordet. Demà miraré si és de molles...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |