seguretat en el collit
seguretat en el collit
Hola! Tinc una filla de 4 mesos i fem collit, el cas es que d'aqui poquet imagino que començara a moure's molt i ja necessitare uns "topes" o algo perque no caigui dek llit no? Que hi ha al mercat per aixo? O be que hi heu posat vosaltres? Gracies!!!
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Re: seguretat en el collit
Jo al meu cantó del llit hi vaig instal·lar una barrera, com una tanca que venen (al prenatal o a qualsevol botiga del mateix tipus). Es una estructura metàl·lica folrada amb malla que es fixa al somier i no es mou. Has d'anar en compte que no quedi cap escletxa per on la petita pugui quedar encaixada, eh? I a l'altre cantó hi ha son pare, que ja fa de tanca natural!
Nosaltres els posàvem al mig, i papa i mama a banda i banda feiem de tope 

- Lluna_petita
- :: rateta

- Entrades: 157
- Membre des de: dv. ago. 12, 2011 9:00 pm
nosaltres també fem collit, i tenim com la Cabana, una barrera en una de les bandes del llit, va estupendo, crec que la vam comprar a l'Eroski, i per quatre duros, val la pena.
Jo em vaig desfer del somier i vam posar el matalàs al terra. És el millor sistema!
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Nosaltres tenim el llit contra la paret de manera que el meu fill dorm entre la paret i jo. Quan era més petit, si hi havia estones que dormia ell sol li posaca algun coixí al voltant i igualment de seguida que va començar a gatejar el vaig ensenyar a baixar bé del llit.
I mai ha caigut. Ara ja puja i baixa sol
I mai ha caigut. Ara ja puja i baixa sol

El nostre petito dorm entre el papa i la mama, je je i quan el deixo un moment sol poso un coixi a cada banda.
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Jo tb feia això dels coixins fins que amb 5 o 6 mesos ja feia la croqueta per tot el llit, ràpid com un llamp, i vam decidir posar la barrera. Ara que ja gateja i s'aixeca no el deixo mai despert perquè encara no sap baixar sol de culs del llit, ell es tira de cap a terra. Només l'hi deixo si està dormit, amb la barrera a un cantó i una muralla de coixins a l'altra banda (i d'edredons als peus. I si sento que rondina o remena (que s'ha despertat, vaja), hi vaig súper ràpid per evitar que s'estimbi. L'únic lloc realment segur per dormir, a aquestes alçades del seu desenvolupamment, es el seu bressol, que ja li hem baixat el nivell del somier i, de moment, no en pot sortir encara que s'aixequi dempeus!
Però la barrera genial, eh? :)
Però la barrera genial, eh? :)
Nosaltres tambe ens estem plantejant comprar una barana Pq la nena te ja 6 mesos i es mou molt. Tindré en compte els vostres consells.
Nosaltres també com la Tutty, el peque dorm entre nosaltres però quan no hi som posem els coixins, que ja són alts, a banda i banda.
Nosaltres també tenim una barrera d'aquestes a un cantó del llit! 30€ al carrefour, de les millors inversions! Dormo enmig dels homes de la casa! :)
nosaltres vam adossar el bressol al nostre llit sense una barana lateral i ell estava sempre enganxat a mi però teníem la seguretat del bressol, que de tant en tant hi feia una excursió....
Jo faig com la cabana, quan sento que es mou i renega baixo depressa les escales per si es mou i cau a terra. Ell ja sap baixar solet del llit.
Nosaltres des de fa molts mesos fem servir també la barrera. La vaig comprar al Lidl per 18 euros!! De tant en tant en tenen i la veritat és que perfecte!!! Si la trobeu a aquest super aprofiteu perquè pel què veig el preu normal d'aquestes barreres sol estar als volts dels 30 euros aprox.!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |