Bibero abans d'anar a dormir, fins quan?

Teòricament poden menjar de tot.

Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Bibero abans d'anar a dormir, fins quan?

EntradaAutor: Tutty29 » dc. març 06, 2013 10:05 pm

Hola marones, el meu fill te 13 mesos i per sopar menja normal( sopa, pures...) i al cap de 15 o 30 min li dono un bibi de llet i cap a dormir.
Vosaltres fins a quina edat els hi heu donat als vostres petits?
Ell se'l pren encantat.
melela
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Bibero abans d'anar a dormir, fins quan?

EntradaAutor: melela » dc. març 06, 2013 10:19 pm

La meva gran el va rebutjar cap allà els 13 mesos, el meu petit encara se'l pren amb gust ara amb 16 mesos. Jo penso seguint oferint-li fins que se'l vulgui prendre, i quan deixi el biberó passaré al got de llet :-)
Imatge
Imatge
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dc. març 06, 2013 10:42 pm

Fa cosa d'una setmana vaig provar de donar-li amb un got, en va beure una mica pero li costava.
melela
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. març 06, 2013 10:43 pm

Es molt petit encara! No cal treure-li el biberó de seguida, pots esperar una miqueta més.
Imatge
Imatge
ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

EntradaAutor: ISASF » dc. març 06, 2013 11:11 pm

Hola!!

Jo penso que és magnífic... fins que te l'agafi.. dona-li....
El meu gran ho va pendre fins els 18 mesos... i la peque , que te 14 gairebe ara.... li encanta també.

Petonets!
jllt
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dj. març 07, 2013 6:27 am

El nostre nen va estar prenent el biberó abans d'anar a dormir just fins abans de començar P3, i sé per les mares que n'hi ha alguns de la seva colleta que encara se'l prenen avui. La nena té dos anys i mig i malament aniria si no li dono el biberó abans d'anar a dormir. I tant si és amb biberó com si no, la llet abans d'anar a dormir la reclamen cada dia. A la revisió de fa poc del nen dels quatre anys, la infermera em va recordar que encara en aquesta edat és bo que prenguin al dia mig litre de llet o derivats, i amb la 'presa' de la nit ja hi arriben tots dos.
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

EntradaAutor: fox » dj. març 07, 2013 8:50 am

Hola,

El meu va estar fins als tres anys amb el bibi abans d'anar a dormir, li agradava molt i no li veig cap problema, a partir dels 3 ja em feia cosa pel tema dents i algun dia ens despistaven, no el preniem i mica a mica ho va anar deixant ell.
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

EntradaAutor: jpc » dj. març 07, 2013 9:12 am

El meu té 17 mesos i en pren per dormir i alguna nit si es desperta molt alterat també li he de donar perquè torni a dormir.
Jo sempre he pensat que si el biberó es un sustitut del pit i aquest es recomana donar-li fins que el nen vulgui doncs amb el bibe hauria de ser igual no? Però d'altra banda hi ha el tema de malformació de les dents, etc.
Al meu fill li encanta prendre el seu bibe per domir, li canvia la cara quan el veu però em preoucupa que tingui dos o tres anys i encara en prengui. Tampoc sé si m'hauria de preocupar si passés això. Realment és un tema que en el que no sé quina postura agafar.
També he de dir que mai ha volgut xumet per tant crec que el bibe també el pren com a algo relaxant o sustitut del xumet.
Imatge
jllt

EntradaAutor: jllt » dj. març 07, 2013 9:17 am

JPC, i altres que teniu aquesta preocupació que la criatura arribi als tres anys encara prenent biberó a les nits: com us he explicat, el nostre nen va estar prenent el biberó de llet abans d'anar a dormir fins als tres i mig. Ara fa poc van tindre revisió dental al col·legi i no li han trobat cap problema a causa del biberó, ni tampoc del xumet, que el va deixar també als tres anys. I pel que he comentat amb altres mares amb nens que encara prenen biberó i fan P3, tampoc els van trobar cap problema a causa d'aquest fet.

I un detall que crec que cal comentar: treure el biberó de la nit no significa treure la llet abans d'anar a dormir. No és el meu cas, però ¿quanta gent ja adulta necessita el gotet de llet abans d'anar a dormir? Molta! I repeteixo el que diuen bona part de pediatres: que encara als quatre anys (i dic els quatre perquè és en aquest punt que ens trobem a casa nostra) les criatures han de prendre al dia mig litre de llet o derivats.
CISCA
:: gosset
:: gosset
Entrades: 478
Membre des de: dc. juny 23, 2010 9:32 am

EntradaAutor: CISCA » dj. març 07, 2013 9:27 am

La Ivet té 28 mesos i necessita el bibe amb llet per anar a dormir. No ens hem plantejat treguer-lo de moment.
MIRJAN
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dj. març 07, 2013 12:11 pm

La meva petita te 30 mesos i encara pren el biberó per la llet (esmorzar i nit) i els caps de setmana també berenar. Però em fa por, i no vull que passi més enlla dels 3 anys perquè en tinc una de 5 anys fets al novembre que encara algun cop acabem amb el bibe, tot i que se que no ho hem de fer... algun cop amb pressa ho fem. ARa ja cada cop menys eh? però el curs passat a P4 (d'amagat de les mestres!) feiem bibe.
Per això, tinc pensat que aquest estiu destruiré tooooooots els bibes que hi ha per casa! je je
Imatge

Imatge
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dj. març 07, 2013 12:20 pm

el meu fill encara el pren i té 34 mesos... No veig el perquè li hauria de treure, se'l pren amb tant de gust que em sap greu...
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
marta1974
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 1:24 pm
Ubicació: Barcelona (Eix. Esq)

EntradaAutor: marta1974 » dj. març 07, 2013 8:03 pm

La meva filla acaba de fer 2anys i encara el pren i li donare fins que ella ho vulgui... he de dir que no es gaire menjadora i despres de cada apat normalment en pren un... almenys esta alimentada. El pediatra en l'ultima revisio m'ha dit que li tindria que treure... donar-li en got seria liarla i no es pendria la mateixa quantitat...
Salutacions,

Marta

Imatge
Imatge
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dv. març 08, 2013 11:25 am

blanca fara 20 mesos i el seu bibi a la nit es sagrat es relaxa i s'adorm millor aixi que no li trec ni de coña jeje
Imatge
Imatge
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » ds. març 09, 2013 10:31 pm

Li donare el bibi fins que ell no el vulgui, va molr be abans d'anar a dormir perque es relaxen
Esperançada
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: Esperançada » dg. març 10, 2013 8:25 am

Ostres!!!!!!!!!!! nosaltres no li em donat mai el bibero d'anar a dormir. La nostra petita té 13 mesos i per sopar pren papilla de cereals,moltes vegades ni se l´ acava de la son que té. Si durant la nit es desperta per que té gana (que a vegades ens passa),si que li donen un bibero.
Imatge
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dl. març 11, 2013 12:56 pm

Esperançada, el meu petito tambe te 13 mesos i des dells 12 que per sopar menja sopeta, un dia pure de verdura, alguna croqueta,... nomes pren papilla de cereals per esmorzar.
Esperançada

EntradaAutor: Esperançada » dj. març 14, 2013 9:30 am

Tutty29:Jo li vaig dir al pediatra que si li donavem sopeta per sopar i em va dir que no, cereals. Jo suposo que depen de cada nen,com la nostra està més aviat baixeta de pes suposo que per això ens dona aquesta dieta.
Ara portem uns dies que el pure de verdures no el vol,et gira la cara i no hi ha manera de donar-li. Li em provat de donar el menjar amb trossets però tampoc els vol.Jo suposo que el deu tenir avorrit.
Imatge
jllt

EntradaAutor: jllt » dj. març 14, 2013 11:33 am

Esperançada i Tutty29: si no us importa, m'agradaria saber quina quantitat aproximada de llet o làctics prenen les vostres criatures al dia.
Esperançada

EntradaAutor: Esperançada » dv. març 15, 2013 11:50 am

Jllt: Doncs la Berta al mati li dono un bibero de llet o en pols o de vaca amb cereals,la mida es de 210 ml però normalment sembla es deixa 30 ml. A després de dinar li donem un iogurt Nestle d'aquest que no necessiten nevera. Per sopar pren papilla de cereals i la mida em sembla que es de 210 ml,però com al mati tampoc se la pren tota. Hi ha nits que es desperta amb gana i li dono un bibero de 150 ml ,pero ja et dic no sempre.
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::