Per què la tetina del biberó s'arruga??
Per què la tetina del biberó s'arruga??
Marones,
per què de sobte, un dia comença a arrugar-se la tetina del biberó?? Està ben posada!
Enteneu el que vull dir?? quan la nena xucla se'n va cap a dins... hem d'esperar a que s'ompli d'aire i torni a la posició normal, i li torno a posar ... i un altre cop!!!
per què passa això?
Petons,
Isa s.f.
per què de sobte, un dia comença a arrugar-se la tetina del biberó?? Està ben posada!
Enteneu el que vull dir?? quan la nena xucla se'n va cap a dins... hem d'esperar a que s'ompli d'aire i torni a la posició normal, i li torno a posar ... i un altre cop!!!
per què passa això?
Petons,
Isa s.f.
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Per què la tetina del biberó s'arruga??
En el nostre cas era perquè xuclava amb massa força; ho hem solucionat canviant a una tetina amb més fluxe i llestos ;)
si es la màxima!!! la de papilla densa!! jajaajaj
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Ups xD el meu és aue només té 2 mesos i mig... Aleshores ni idea xD
- alfonsoicecilia
- :: granota

- Entrades: 223
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm
prova els bibis de Bebedue, al ser anticòlics no entra aire, la tetina no s'arruga mai i el nen no ha d'esperar a que torni a lloc. Nosaltres n'hem provat de moltes cases i aquesta és la única que va bé en aquest sentit.
Quines tetines feu servir?
A nosaltres ens passava amb les de la nuk, al posar-les al rentaplats la vàlvula que tenen per on entra l'aire quedava enganxada i passava això que dius. La solució: "desenganxar-la" o obrir-la abans de donar-li.
No sé si m'he explicat gaire...
A nosaltres ens passava amb les de la nuk, al posar-les al rentaplats la vàlvula que tenen per on entra l'aire quedava enganxada i passava això que dius. La solució: "desenganxar-la" o obrir-la abans de donar-li.
No sé si m'he explicat gaire...
A mi també em passava i ho vaig solucionar comprant la mateixa tetina en versió silicona, enlloc de la típica de làtex.
Prova a no enroscar tant el bibi.
Es per què la criatura xucla massa fort i fa el buit.
A nosaltres a vegades ens passava, i desenroscant un pel el bibi ja està. Has de veure unes bombolletes dins el bibi quan el nen se'l pren.
Es per què la criatura xucla massa fort i fa el buit.
A nosaltres a vegades ens passava, i desenroscant un pel el bibi ja està. Has de veure unes bombolletes dins el bibi quan el nen se'l pren.
oooh moltes gracies!!!
provare aixo de no enroscar tant... si no canviare el latex per silicona... també! I tambe les marques que em proposeu si no ho solucionem.
Gracies!
provare aixo de no enroscar tant... si no canviare el latex per silicona... també! I tambe les marques que em proposeu si no ho solucionem.
Gracies!
Aixo de no enroscar tant... funciona!!!!!!!
Gracies
Gracies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |