Quantes alletadores en actiu hi ha al Socpetit?

Tria el pit o el biberó.

eternitat
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Quantes alletadores en actiu hi ha al Socpetit?

EntradaAutor: eternitat » dt. nov. 13, 2012 6:02 am

Avui fa 23 m que jo també alleto! I cada vegada més enganxat, tota la nit, a cada moment que es desperta i durant el dia si estem junts també busca qualsevol excusa... Estic amb un sentiment ambigu, d'unapart m'agrada però de l'altre em sento massa "demandada".
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
foseta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dc. set. 12, 2012 11:18 am

EntradaAutor: foseta » dt. nov. 13, 2012 9:01 am

kaoru ha escrit:Quan parleu de collit us referiu a q la criatura dorm amb vosaltres al mateix llit o q teniu el bressol al costat en sidecar i dorm amb vosaltres a la mateixa habitació?

La meva dorm al nostre llit
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dt. nov. 13, 2012 9:15 am

kaoru ha escrit:Quan parleu de collit us referiu a q la criatura dorm amb vosaltres al mateix llit o q teniu el bressol al costat en sidecar i dorm amb vosaltres a la mateixa habitació?

De fet és el mateix... L'únic que quan tens la cuna / bressol en sidecar teniu més lloc per cadascú. Nosaltres vam fer collit amb només el nostre llit fins els 5 mesos, i com que ja dormíem molt incòmodes, llavors vam posar la cuna en sidecar.. Ara ella dorm a la seva cuna, i quan té fred o gana s'acosta cap a mi... De vegades em salta i tot per anar al mig! ;)
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dt. nov. 13, 2012 10:05 am

Després de dos anys i dos mesos, el Jordi ha deixat de fer pit. Han estat unes circumstàncies especials, per poder fer "proves" d'una possible intolerància alimentaria, però la veritat és que s'ha adaptat molt bé. Els primers dies ho va passar malament, amb un mono d'addicció impressionant, però després sembla que ho ha entés i s'ha resignat. És molt mono perquè de tant en tant en demana, però ell mateix ja es respon. Em diu: "Mama, teta no, no?" "No carinyo, no pot ser" "Vale, però et quedes al meu costat?" :love: :love: :love: :love: :love: :love: Me'l menjaria...

Bé, puc dir que l'experiència ha estat una de les millors de la meva vida. Amb l'Aleix va ser molt maco, però era més farragós pel tema de les mugroneres i tot plegat. Amb el Jordi, des del primer dia ha estat tot molt natural. Ho he de reconeixer, en el fons m'encantava que "depengués" del pit. Que el calmés, que li agradés tant... Era un moment especial per nosaltres i prou. Espero recordar durant molts anys algun dels moments divertits o entranyables que aquesta experiència ens ha donat.
Inda
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dt. nov. 13, 2012 8:13 pm

Hola FOSETA,el meu petit fará aviat 7 mesos, però cada nen és un mon, potser la teva comença a allargar una horeta o dos més i ja li va bé :-) Aquest de moment sembla ser que no... Nosaltres també vam fer collit al mateix llit fins fa un mes o així i ara el tinc al meu costat amb sidecar. Mooolt còmode!! I molt tendre...

MOMO, enhorabona per aquests anys tan macos!!

ETERNITAT, deu ser arribar a aquest punt. Jo sempre dic que hi haurà pit fins que ell vulgui,però realment és una cosa de dos i tots dos heu d'estar ben agust!! Tant de bo siguin uns dies "rarus" i tornis a gaudir plenament!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
eternitat
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dt. nov. 13, 2012 9:31 pm

Inda, potser ho vaig escriure d'una manera que queda mal sonant. La veritat és que estic encantada de fer lactancia, i hi ha moments molt bonics i reconfortants. Simplement volia transmetre que en el meu cas, és molt demandant i hi ha moments en que no em preocupa que sigui així, però en d'altres que penso que li hauria d'haver anant limitant més els moments de xumar, i no continuar fent tant a demanda (si fos per ell, jo aniria tot el dia amb els ppits a l'aire!). Estic d'acord amb tu que ha de ser quelcom plaent pels dos, en el moment que deixi de ser-ho per a un dels dos ho deixarem. Actualment, tot i aquests moments d'agobi, penso que necessito saber que quan arribi a casa al vespre, tindrem aquesta estona nostre (pero despres durant tota la nit... s'ho podria estalviar, pero be, suposo que no es pot triar!)
Inda

EntradaAutor: Inda » dc. nov. 14, 2012 7:58 am

ETERNITAT, si vaig entendre que estaves en un moment delicat...m'alegro que no sigui així i que només siguin moments puntuals!! Et puc arribar a entendre perquè només portem 7 mesos i hi ha nits que sí que penso que potser podria allargar una miqueta encara que fos només una pressa i així poder dormir 4 o 5 hores seguides :-)

Però d'altra banda els moments amb ell no tenen preu!!! I ara que comença a interactuar és maravellós perquè mira, somriu, para de xumar i sembla que vulgui dir algo...riu i continua xumant! Tant de bo arribem tant lluny com vosaltres...així que enhorabona!! Moments d'aquests em sembla que totes tenim i tindrem :-)
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
nuriaau
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

EntradaAutor: nuriaau » dt. des. 25, 2012 7:55 pm

Bé, nosaltres també ens donem de baixa en donar el pit. La meva filla ha mamat casi uns 3 anys, i els deslletament a sigut molt tranquil, de fet només li donava el pit quan m'ho demanava, i cada cop me'n demanava menys, va coincidir també que em feien mal els mugrons degut a l'embaràs i jo l'anava despistant perque no mamés...ahir, després d'unes quantes setmanes, em va demanar el pit, li vaig oferir, va obrir la boca, es va posar el pit a dins i es queda sense fer res...i llavors se separa i em diu "ui, ja no en sé!" xxo.0.o ....li va sortir així mateix. Ho vam tornar a provar, i igual. Així que li vaig explicar que si ja no se'n recordava de mamar era que ja s'havia fet gran, i que la teta la guardaríem per la germaneta.
Hem va fer pena perque m'hagués agradat fer tàndem, però me n'alegro que el deslletament no hagi estat gens traumàtic per a ella.

...espero aviat poder tornar a passar-me per aquest post!
eternitat
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dj. des. 27, 2012 8:24 am

nuriaau ha escrit:Bé, nosaltres també ens donem de baixa en donar el pit. La meva filla ha mamat casi uns 3 anys, i els deslletament a sigut molt tranquil, de fet només li donava el pit quan m'ho demanava, i cada cop me'n demanava menys, va coincidir també que em feien mal els mugrons degut a l'embaràs i jo l'anava despistant perque no mamés...ahir, després d'unes quantes setmanes, em va demanar el pit, li vaig oferir, va obrir la boca, es va posar el pit a dins i es queda sense fer res...i llavors se separa i em diu "ui, ja no en sé!" xxo.0.o ....li va sortir així mateix. Ho vam tornar a provar, i igual. Així que li vaig explicar que si ja no se'n recordava de mamar era que ja s'havia fet gran, i que la teta la guardaríem per la germaneta.
Hem va fer pena perque m'hagués agradat fer tàndem, però me n'alegro que el deslletament no hagi estat gens traumàtic per a ella
...espero aviat poder tornar a passar-me per aquest post!

Que bonic! Espero que el dia que ho deixem amb en Pau, també sigui així de fàcil i natural. Molta sort amb aquest segon!

edito perquè he escrit a la meitat del text citat
Bie
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dc. maig 04, 2011 12:11 am

EntradaAutor: Bie » dg. des. 30, 2012 7:47 pm

Aquí estic jo també, la meva peque té 2 mesos i hem tingut (i encara tenim) bastantes dificultats, però hem lluitat fins ara i ho seguirem fent espero uns quants anys
Imatge

Imatge
cuski
Entrades: 188
Membre des de: ds. set. 01, 2012 1:20 am

EntradaAutor: cuski » dj. gen. 03, 2013 4:38 pm

19 mesos i que continui així...
puckpuck
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dv. set. 23, 2011 2:52 pm
Ubicació: Igualada

EntradaAutor: puckpuck » dg. feb. 03, 2013 6:20 pm

L'Abril farà dos mesets el proper dia 8 i fem lactància materna exclusiva.
El pit dret ha donat problemes des del primer dia, però de moment no desistim. Al principi van ser clivelles, i ara obstruccions. Ara mateix aplico escalfor i faig massatge, però tinc com una piloteta dura a la part superior del pit que no acaba de marxar. Sabeu quants dies pot trigar a desapareixer? Perque és bastant doloros...
Belisa
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

EntradaAutor: Belisa » dg. feb. 03, 2013 7:05 pm

Nosaltres fa cinc mesos que fem teti.......i es la experiencia mes meravellosa que m.ha pasat!!!!encara recordo quan vam fer el pell amb pell i com obria la boqueta buscan el mugro.....jo nomes pensava«la posicio de la boca fes una bona posicio de la boca.» i mira!!! Suposo que causa de aquesta obsesio per la posicio de la nena puc dir que ha estat tot un exit......els primers dies la engaxava i desenganxava fins que jo em trobava comoda.....el meu home reia!!!!! Ara tot ed bufa i fer ampollas
Belisa
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

EntradaAutor: Belisa » dg. feb. 03, 2013 7:07 pm

Nosaltres fa cinc mesos que fem teti.......i es la experiencia mes meravellosa que m.ha pasat!!!!encara recordo quan vam fer el pell amb pell i com obria la boqueta buscan el mugro.....jo nomes pensava«la posicio de la boca fes una bona posicio de la boca.» i mira!!! Suposo que causa de aquesta obsesio per la posicio de la nena puc dir que ha estat tot un exit......els primers dies la engaxava i desenganxava fins que jo em trobava comoda.....el meu home reia!!!!!
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dj. feb. 14, 2013 4:14 pm

Nosaltres estem en Actiu de moment 8 mesets i espero que duri tant com va durar la mitjana o mes :love:
Mar75
Entrades: 49
Membre des de: dv. feb. 24, 2012 9:34 pm

EntradaAutor: Mar75 » ds. feb. 23, 2013 8:07 pm

10 mesos i continuem... nomes despres de sopar, com si fos el postre.
I jo que pensava k no aguantaria ni un mes....
Laia29
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
Ubicació: Barcelona - Les Corts

EntradaAutor: Laia29 » dl. feb. 25, 2013 12:18 pm

Nosaltres portem exactament desde que va nèixer el peit, una mica més de 3 mesos i mig. Jo vaig sortir d'alta de la Maternitat amb mugroneres i he estat alletant amb elles uns dos mesos... tot va canviar el dia que al nen li tocava la revisió dels dos mesos, la pediatra ens va dir que tenia el frenet sublingual curt i que possiblement (encara que no era 100% segur) al tallar-li podriem aprendre a fer teti sense mugronera i així va ser!! Als pocs dies de tallar-li el frenet ja no ens enduiem a cap lloc les mugroneres!! Ha sigut un gran canvi, tots dos hem notat molt la diferència!! Estic encantada de la vida!!
Imatge

Imatge
Inda

EntradaAutor: Inda » dt. feb. 26, 2013 4:18 pm

Molt be Laia!!! Que bé que ja estigui solucionat i pogueu gaudir de la LM sense mugroneres. És totalment possible amb elles però és més còmode sense!! Jo vaig trigar 2 mesos!! No hi havia cap problema, només una mala costum que ens van posar a l'hospital per falta de paciència amb nosaltres...en fi...tot superat!!

Nosaltres avui cumplim 10 mesos!!!
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
[Marieta]
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

EntradaAutor: [Marieta] » dt. feb. 26, 2013 10:36 pm

Nosaltres també ens hi apuntem. 4 mesos i endavant!
sagmai
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dv. març 01, 2013 8:04 pm

9 mesos i mig :b-)))

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::