ESCOLES PER A P- 3 - ZONA SANTS
ESCOLES PER A P- 3 - ZONA SANTS
Hola noies. Que tal?
Us escric perque estic buscan,t , com altres moltes mares, una escola per la meva filla per fer P-3. Us demano opinions de tot tipus, ja sigui perque tingueu els vostres fills a una escola, o per que heu sentit coses, per impressions, etc... Tot tipus d'informació!! Jo he visitat La Proa només. Estic molt interessada en la Sant Medir. Tambè pregunto per Barrufet, Cavall Bernat, Institució Montserrrat, josep Tous i si en sabeu alguna mès....
Molte gràcies!!!
Us escric perque estic buscan,t , com altres moltes mares, una escola per la meva filla per fer P-3. Us demano opinions de tot tipus, ja sigui perque tingueu els vostres fills a una escola, o per que heu sentit coses, per impressions, etc... Tot tipus d'informació!! Jo he visitat La Proa només. Estic molt interessada en la Sant Medir. Tambè pregunto per Barrufet, Cavall Bernat, Institució Montserrrat, josep Tous i si en sabeu alguna mès....
Molte gràcies!!!
Re: ESCOLES PER A P- 3 - ZONA SANTS
ei guapi fes una ullada aquest post
viewforum.php?f=73
tem moltes amb aquest tema pq ara al mes de febrer fan les jornades de portes obertes les escoles i el dia 11 de març segurament comença el termini de preinscripcions.
Sort!!!
viewforum.php?f=73
tem moltes amb aquest tema pq ara al mes de febrer fan les jornades de portes obertes les escoles i el dia 11 de març segurament comença el termini de preinscripcions.
Sort!!!
Re: ESCOLES PER A P- 3 - ZONA SANTS
Gràcies Elir!
Si, ja he fet una ullada per sobre al forum. pero aixo es una crida a totes les mares de sants que tinguin els fills a les escoles o que estiguin buscant i que comentin per a quí opinions de les escoles que he anomenat!!
Gràcies
Si, ja he fet una ullada per sobre al forum. pero aixo es una crida a totes les mares de sants que tinguin els fills a les escoles o que estiguin buscant i que comentin per a quí opinions de les escoles que he anomenat!!
Gràcies
Re: ESCOLES PER A P- 3 - ZONA SANTS
Yasmin, jo porto al nen al Joan Pelegrí i n'estic molt contenta, si vols saber alguna cosa pregunta!!
Tot i així et deixo aquest post en el qual se'n parla de moltes!!
http://www.socpetit.cat/forum/viewtopic ... 5&start=80
Tot i així et deixo aquest post en el qual se'n parla de moltes!!
http://www.socpetit.cat/forum/viewtopic ... 5&start=80
- thankyou78
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am
Re: ESCOLES PER A P- 3 - ZONA SANTS
Et recomano que vagis a veure també el CEIP Pràctiques 2 (darrera l'Estació de Sants). El 21 de febrer a la tarda fan reunió informativa, i el 27 fan portes obertes. Si necessites saber coses de l'escola no dubtis en preguntar-me. Sort! 
Re: ESCOLES PER A P- 3 - ZONA SANTS
Hola !!
Jo sóc mestra i ex alumna del Proa. És una bona escola !
També tinc amigues que treballen al Joan Pelegrí i també està molt bé!
Crec que Sants té bona oferta d'escola concertada i de l'escola Barrufet també n'he sentit a parlar molt bé (té una pedagogia més per projectes i al ritme de cada nen). Si us agraden les escoles familiars, petites i amb molta implicació familiar us recomano que visiteu l'escola Magòria. També tenen un estil de treball molt vivencial i personal.
Bona sort !!!!!!!
Jo sóc mestra i ex alumna del Proa. És una bona escola !
També tinc amigues que treballen al Joan Pelegrí i també està molt bé!
Crec que Sants té bona oferta d'escola concertada i de l'escola Barrufet també n'he sentit a parlar molt bé (té una pedagogia més per projectes i al ritme de cada nen). Si us agraden les escoles familiars, petites i amb molta implicació familiar us recomano que visiteu l'escola Magòria. També tenen un estil de treball molt vivencial i personal.
Bona sort !!!!!!!
Re: ESCOLES PER A P- 3 - ZONA SANTS
Gràcie noies!!!
moltes gràcies per les opinions!
i de l'escola Sant Medir que em podeu dir?? Es que aquesta em crida molt l'atenció i no sento comentaris!!
la p-II i La Joan peregrí em queden massa lluny noies!!
moltes gràcies per les opinions!
i de l'escola Sant Medir que em podeu dir?? Es que aquesta em crida molt l'atenció i no sento comentaris!!
la p-II i La Joan peregrí em queden massa lluny noies!!
- thankyou78
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am
Re: ESCOLES PER A P- 3 - ZONA SANTS
La Sant medir no la conec, em sap greu, a veure si algú et pot ajudar 
- jordi78bcn
- Entrades: 3
- Membre des de: dt. feb. 11, 2014 9:20 am
Re: ESCOLES PER A P- 3 - ZONA SANTS
Nosaltres em anat a visitar el Proa, i la veritat ens va agrada moltíssim, però s'han de fer números. Avui anem a visitar l'Institució Montserrat i ens faltarà el Magòria.


Re: ESCOLES PER A P- 3 - ZONA SANTS
Que dificil es....
Nosaltres encara no hem vist cap... un dels que volem veure es els Maristes, pero tambe crec que tindrem que filar molt be els numeros.
A Institució Montserrat hi van estudiar la meva sogre i la meva parella...
Nosaltres encara no hem vist cap... un dels que volem veure es els Maristes, pero tambe crec que tindrem que filar molt be els numeros.
A Institució Montserrat hi van estudiar la meva sogre i la meva parella...
- jordi78bcn
- Entrades: 3
- Membre des de: dt. feb. 11, 2014 9:20 am
Re: ESCOLES PER A P- 3 - ZONA SANTS
És molt complicat, si.
Tan el Proa com el Montserrat ens agraden molt...
Tan el Proa com el Montserrat ens agraden molt...
Re: ESCOLES PER A P- 3 - ZONA SANTS
Bon dia,
Jo porto a la meva filla a l'escola Sant Medir, i de religiosa no en té res, la veritat és que estic encantada amb l'ensenyament que tenen.
Tenen un projecte educatiu força interessant i al ser una escola d'una única línia fa que el professorat sigui molt proper.
Si necessiteu res, aquí estic.
Una abraçada.
Jo porto a la meva filla a l'escola Sant Medir, i de religiosa no en té res, la veritat és que estic encantada amb l'ensenyament que tenen.
Tenen un projecte educatiu força interessant i al ser una escola d'una única línia fa que el professorat sigui molt proper.
Si necessiteu res, aquí estic.
Una abraçada.
Re: ESCOLES PER A P- 3 - ZONA SANTS
Jo sóc mestra i he viscut i treballat a Sants.
A l'escola Sant Medir fa molts anys hi vaig fer les pràctiques. És una escola parroquial però l'ensenyament no és religiós, a no ser que optis per fer religió que en deuen fer. Lo bo d'aquesta escola és que és molt familiar, suposo que encara és d'una línia i això fa molt de caliu.
El que puc parlar de la Institució Montserrat és que és una escola molt innovadora, amb un bon equip de mestres sobretot a infantil i primària.
Barrufet i Proa també se'n parla molt bé...en general és una zona amb força oferta i projectes educatius variats i interessants.
A l'escola Sant Medir fa molts anys hi vaig fer les pràctiques. És una escola parroquial però l'ensenyament no és religiós, a no ser que optis per fer religió que en deuen fer. Lo bo d'aquesta escola és que és molt familiar, suposo que encara és d'una línia i això fa molt de caliu.
El que puc parlar de la Institució Montserrat és que és una escola molt innovadora, amb un bon equip de mestres sobretot a infantil i primària.
Barrufet i Proa també se'n parla molt bé...en general és una zona amb força oferta i projectes educatius variats i interessants.
Re: ESCOLES PER A P- 3 - ZONA SANTS
Hola ! A nosaltres ens toca portar a la nena a P3 el curs vinent, i estem interessats en varies escoles i una d' elles es l' escola Sant Medir, he llegit anteriorment que en teniu bones referències, però no tenim ni idea de quan costa ,preus menjador, si la cuota inclou excursions etç si algú ens pot ajudar si us plau aixi podem fer numeros... 

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



























