Quin ensurt!

Rabietes, gelos, egoisme..

almon
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

Quin ensurt!

EntradaAutor: almon » dl. gen. 28, 2013 1:33 pm

Aquest cap de setmana vam sortir els tres de passeig...Vam acabar en una plaça a on acabaven de fer un espectacle per nens i estava plena de gent.
El meu nen de 30 mesos va agafar una moto d'un altre nen i anava movent-se per aquí i per allà.
En un moment, el vaig perdre de vista...i el meu company també!
El cor em sortia per la boca...em vaig posar a correr cap a la sortida de la plaça perque vaig pensar amb els cotxes...Mentre corria només pensava ...i si no el veig més! Era incapaç de veure res ni a ningú...
Vaig tornar a entrar i el pare ja l'havia localitzat jugant amb uns altres nens! Em vaig endur un ensurt de por...no podia parar de plorar...
L'episodi no va durar ni un minut però per mi va ser molt anguniós. Porto dues nits que em desperto i hi dóno voltes. Penso que jo sola no hagués sigut capaç de trobar-lo perquè estava molt alterada, ja us he dit que corria però no veia res!!!
M'adono que en una ciutat gran, pot succeir que en un moment perdís de vista el teu nen (sobretot quan es mouen molt) i cal posar molta atenció.
Haviem sortit a fer un vol pel barri ...i no portava cap element identificador a sobre. ( bé a l'anorac hi duia el nom...).
Els vostres nens porten el mòbil apuntat o alguna cosa per localitzar els pares?
Suposo que el susto m'anirà passant però quan hi penso el cor ja se m'accelera i el cap se m'en va pensant amb tot el que hagués pogut succeir.
Gràcies.
tacai
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

Re: Quin ensurt!

EntradaAutor: tacai » dl. gen. 28, 2013 2:30 pm

hola almon, si... quin susto! a mi em fa molta por això quan hi ha aglomeracions, la meva encara és petitona.
una amiga els hi escriu el nº de mòbil als braços, i un altre un paperet a la butxaca.

normal que estiguis així, és la por a que pugui passar... i això fa que estiguis en 'estat d'alerta'.... ja anira passant
ànims!
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Albercoca » dl. gen. 28, 2013 2:33 pm

Quin susto! Entenc com et deus sentir... Jo últimament també penso, si caldria posar-li alguna identificació, jo em sentiría més tranquil.la. Potser a la roba, a l'Anorak que deu portar diàriament, posar-li el nom i telèfons mòbils.
Jo li posaría una polsera... Però és exagerat. Suposo que el que més podem fer és no perdre'ls de vista.
Ànims i no t'engoixis més perquè esteu bé!
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

EntradaAutor: rundi » dl. gen. 28, 2013 2:40 pm

Uffff, quin ensurt! T'entenc perfectament.
A alguns centres comercials, si vas al punt d'informació tenen unes polseres d'un sol ús (per treure-les les has de tallar) on hi posen el nom del nen i un telèfon de contacte. Jo sempre les demano per la gran.
Aquestes polseres les venen tb en botigues de puericultura o papereries i trobo que són útils per anar a la platja o llocs concorreguts. I també al parc, si has d'estar més tranquil.la.
Amb els nens mai es tenen prous ulls i hem d'anar molt alerta sempre. Però també has d'intentar superar aquesta por perquè l'angoixa no resol res, només complica les coses.
Ànims!! Mica en mica et treuràs l'ensurt de sobre!
almon

EntradaAutor: almon » dl. gen. 28, 2013 3:15 pm

Gràcies pel suport!!! És el malson de qualsevol pare...ja em passarà el susto. Aquesta nit ja patia perquè dissabte matí anem a visitar una escola i el meu pare s'havia ofert de cangur...a la nit que tot es complica ja veia el nen perdut per Barcelona, el meu pare buscant-lo...quin disbarat!
He de recuperar la calma...tot i així si que li apuntaré el mòbil a algun racó...
Gràcies!!!!!!
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dl. gen. 28, 2013 3:33 pm

Quin mal moment, Almon.
M'has fet pensar que a mi de petita em portaven amb una medalla al coll on posava el telèfon i el grup sanguini. Potser el tema de les polseres no està de mes, jo fins ara no m'ho havia plantejat però ara que has explicat la teva experiència...
almon

EntradaAutor: almon » dl. gen. 28, 2013 3:35 pm

Rundi...acabo de mirar per internet les pulseres i deu ser molt comú perque n'hi ha moltes!
He comprat dues de silicona taronja a on va grabat el mòbil...així ja la tindré i com que és molt belluguet li posaré a la platja o quan hi hagi molta gent.
Espero que no l'hagi de fer servir ningú!!!
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dl. gen. 28, 2013 3:56 pm

almon ha escrit:Rundi...acabo de mirar per internet les pulseres i deu ser molt comú perque n'hi ha moltes!
He comprat dues de silicona taronja a on va grabat el mòbil...així ja la tindré i com que és molt belluguet li posaré a la platja o quan hi hagi molta gent.

M'enviaries un privat i em dius on les has comprat? És que tot el que estic trobant no és reutilitzable i em sembla una manera absurda de malgastar diners i generar residus. Jo voldria una de les de roba que igual que hi ha amb estampats hi hagi el nom i el telèfon (que m'ho estampi qui me la vengui) i no ho trobo, no sé si és que no existeix o què...
De l'estil de la foto però personalitzat amb les nostres dades.
22c02097e4438bd2f2f3fe4a6a3ab0e1_L.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dl. gen. 28, 2013 4:37 pm

Es un tema interessant ja que al meu petito li queda poc per caminar.
Com es diu la pagina web on venen aquestes pulseres?
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dl. gen. 28, 2013 4:59 pm

Doncs, si, un bon ensurt! Si et serveix de consol, jo tindria aquest mal al cos igualment després de dies que hagués passat. De fet, em sembla que tots els pares hem viscut poc o molt una situació semblant, que encara que hagi sigut un instant, ja és suficient per adonar-te'n de la facilitat amb que pots perdre de vista els nens. La última va ser aquest estiu al zoo de Barcelona, quan el meu nebot el vam perdre un instant de vista... també va ser un ensurt. Quan sortim amb nens no val relaxar-nos!!

Bona idea aixó de les pulseres. :ok:
giuletta
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

EntradaAutor: giuletta » dl. gen. 28, 2013 5:23 pm

Ostres quin ensurt, encara que sembli exagerat jo no descarto comprar una d'aquelles motxiles amb corretja amb que els pots portar lligats, no m'agrada gaire la idea ja que sembla que portis a passejar el gos, però és el que meu és un belluget que més d'un cop ens ha donat algun ensurt semblant, sobretot per a llocs on hi ha grans aglomeracions i quan vaig jo sola i porto al seu germà petit al cotxet... no sé...
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dl. gen. 28, 2013 11:05 pm

JO li he escrit el téléfon a l'anorak però no sé si és molt bona idea pq no sé si algú el troba miraria dins de l'anorak. Els dos anoraks que té portaven ja una etiqueta per posar el teléfon... sino a la veta de penjar ho escric. He de dir que el meu fill ha desaparegut unes quantes vegades ja i no m'ha trucat mai ningú així que no sé què passaria si de veritat el perdés
Naiff
Entrades: 261
Membre des de: dj. juny 11, 2009 7:20 am

EntradaAutor: Naiff » dt. gen. 29, 2013 6:35 am

Raqueleta ha escrit:
almon ha escrit:Rundi...acabo de mirar per internet les pulseres i deu ser molt comú perque n'hi ha moltes!

M'enviaries un privat i em dius on les has comprat? És que tot el que estic trobant no és reutilitzable i em sembla una manera absurda de malgastar diners i generar residus. Jo voldria una de les de roba que igual que hi ha amb estampats hi hagi el nom i el telèfon (que m'ho estampi qui me la vengui) i no ho trobo, no sé si és que no existeix o què...
De l'estil de la foto però personalitzat amb les nostres dades.
22c02097e4438bd2f2f3fe4a6a3ab0e1_L.jpg

Mira la web http://etiquetasmarcarropa.es/es/pulser ... tivas/p/8/ jo les vaig comprar aqui per la meva filla jo hi vaig posar el mòvil i les al.lèrgies i sempre que va d'excursió la porta . Això sí les tanques aquestes de plàstic no van massa bé, jo li faig un nus.
Imatge
Imatge
almon

EntradaAutor: almon » dt. gen. 29, 2013 8:40 am

Bones,
Ahir us vaig dir que havia comprat les pulseres. Les vaig trobar a www.barcelove.org , són de silicona i porten un numero de mòbil marcat amb làser. En vaig comprar un parell i valen 9 euros cadascuna, pero el preu va baixant per cada segona unitat.
L'avantatge és que són reutilitzables. Són de color taronja i són del tipus aquelles que es van posar de moda fa uns anys amb una campanya del Lance Amstrong si no recordo malament.
Avantatges; són reutilitzables i si al nen li agrada li pots deixar ficada. No és la típica polsera identificativa...falta saber si la gent sabrà que és un número de telèfon per localitzar els pares...Espero no haver-ho de comprovar!
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dt. gen. 29, 2013 8:42 am

Naiff ha escrit:Mira la web http://etiquetasmarcarropa.es/es/pulser ... tivas/p/8/ jo les vaig comprar aqui per la meva filla jo hi vaig posar el mòvil i les al.lèrgies i sempre que va d'excursió la porta . Això sí les tanques aquestes de plàstic no van massa bé, jo li faig un nus.

I a part de la tanca quin resultat t'han donat aquestes? És veritat que no s'esborra? I que no es fan malbé de seguida?
rossetona
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

EntradaAutor: rossetona » dt. gen. 29, 2013 9:45 am

Hola.

No són massa grans per a canells petits? Per exemple, el meu nen acaba de fer dos anys i, clar, no li quedarà igual que a un nen de 4. Potser li balla molt i el meu nen és grandote.

almon ha escrit:Bones,
Ahir us vaig dir que havia comprat les pulseres. Les vaig trobar a http://www.barcelove.org , són de silicona i porten un numero de mòbil marcat amb làser. En vaig comprar un parell i valen 9 euros cadascuna, pero el preu va baixant per cada segona unitat.
L'avantatge és que són reutilitzables. Són de color taronja i són del tipus aquelles que es van posar de moda fa uns anys amb una campanya del Lance Amstrong si no recordo malament.
Avantatges; són reutilitzables i si al nen li agrada li pots deixar ficada. No és la típica polsera identificativa...falta saber si la gent sabrà que és un número de telèfon per localitzar els pares...Espero no haver-ho de comprovar!
Imatge

Imatge
almon

EntradaAutor: almon » dt. gen. 29, 2013 11:08 am

Ni idea!
Quan ho rebi ja us ho diré.
susaneta
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

EntradaAutor: susaneta » dt. gen. 29, 2013 11:13 am

Quina bona ideia aixó de les polseres.... jo estic pensant de comprar una per l'estiu anar a la platja.. encara que te 3 anys i està mentalitzat que si mai es per ha de dir el seu nom i cognoms i els noms de la mama i el papa... jajaja
ImatgeImatgeImatge
Naiff
Entrades: 261
Membre des de: dj. juny 11, 2009 7:20 am

EntradaAutor: Naiff » dc. gen. 30, 2013 6:27 am

Raqueleta ha escrit:
Naiff ha escrit:Mira la web http://etiquetasmarcarropa.es/es/pulser ... tivas/p/8/ jo les vaig comprar aqui per la meva filla jo hi vaig posar el mòvil i les al.lèrgies i sempre que va d'excursió la porta . Això sí les tanques aquestes de plàstic no van massa bé, jo li faig un nus.

I a part de la tanca quin resultat t'han donat aquestes? És veritat que no s'esborra? I que no es fan malbé de seguida?

Doncs no s'esborra perque va com brodat, el resultat boníssim, les vaig comprar quan la meva filla va començar P3 i ara fa primer de primària em sembla recordar que eren 10 polseres i encara me'n queden i a la motxilla en porta una enganxada tot el curs i cap problema va a la rentadora gairebé cada setmana amb la motxilla
Imatge
Imatge

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::