ÀPATS A LA GUARDERIA

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
martabv
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

ÀPATS A LA GUARDERIA

EntradaAutor: martabv » dj. gen. 24, 2013 10:12 am

Hola noies!!!

La meva patufa comença la guarderia el proper 4 de febrer (i jo torno a treballar) i el meu dubte apareix amb els àpats que haurà de fer, fins ara hem fet LME i fa poc que hem començat a introduir la fruita i els cereals.

Ella fa teta al voltant de les 6:00h-6:30h i després cap a les 9:30h, jo l'hauré de deixar a la guarde a les 8h i si hem fet teta com sempre a les 6h què li donaran a la guarde a les 9:30h? la papilla de cereals hauria de ser el dinar i la fruita el berenar, però i l'esmorzar? preferiria no haver de donar-li cap bibi pq es vagi acostumant a la cullera. Per cert la nena té 6 mesos.

Com ho feu vosaltres?

Gràcies
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: ÀPATS A LA GUARDERIA

EntradaAutor: shyla » dj. gen. 24, 2013 10:49 am

Hola Martabv, jo personalment he preferit que el meu peque prengui tanta llet materna al dia com sigui possible, de manera que va començar a l'escola bressol que faltaven uns dies per fer 5 mesos i fins als 7 no vam començar amb la fruita. Jo el porto cap a les 9, i normalment mama abans que jo em llevi, al voltant de les 7. Allà li donen un bibe entre quarts de 10 i quarts d'11, depen de com el vegin, després el recullo cap a 3/4 d'1, i al principi mamava i ara menja puré de verdura o arròs. Li tornem a portar a 1/4 de 4 i cap a 2/4 de 5 li donen el puré de fruita, i al principi altre vegada la meva llet. Llavors el recollim a 3/4 de 6 i ja fa només pit. Ara fa una setmana hem fet alguna sopeta per sopar, amb semola o pasta petita.

Nosaltres no hem tingut mai cap problema amb el bibe i el pit, jo vaig comprar la tetina calma de medela i la va acceptar molt bé. No sé, suposo que tot depen també de l'horari que feu vosaltres.

Ah, nosaltres no li hem donat mai papilles de cereals, li vam barrejar alguna vegada amb la fruita però ja tampoc ho fem, a ell li agrada mé menjar trossets de pa, ara li fem pasta petita, alguna milupa, alguna maria... i l'arròs se'l menja sempre sense triturar ni res. :ok:
Imatge Imatge
EMAMI
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » dj. gen. 24, 2013 12:27 pm

Bones! La meva filla des dels 6 mesos que va a la guarderia. Ara en té quasi 7. Com que no li agrada res a la guarderia li donen els cereals al matí. Jo la deixo mamada a les 8. A la 1 la recullo i fem pit. No vol res més...a mitja tarda fem fruita amb la reixa. Com a molt mig platan i més pit i a la nit fem pit perquè no vol verdura...en fi, un desastre... Per cert, creieu que ho faig bé?
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. gen. 24, 2013 12:55 pm

El que jo havia fet amb el nen, és que li donaven un bibe a mig matí, a migdia verdura (que jo li duia) i a la tarda, la fruita. Si no has començat encara amb la verdura, potser li poden donar un bibe al matí i els cereals a migdia.
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dj. gen. 24, 2013 9:06 pm

El meu nen disabte fa 12 mesos i comensara ka guarderia el setembre. Ara es lleva a les 08:30 i esmorza a les 09:00 i no torna a menjar res fins a l'hora de dinar (12:30). Clar la guarderia el portare nomes als matins de 8 a 1, pero trobo que haura d'esmorzar molt d'hora, sabeu si el puc portar mes tard o depen de la guarderia?
sagmai
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » ds. gen. 26, 2013 9:25 pm

El meu va començar la llar amb 6 mesos, de 8.30 a 15.30.

Al principi els hi portava 400ml de llet (2 bibis) i la mestra li donava un de 9 a 10 i l'altre a partir de la 1, o quan tenia gana.

Amb 7 i mig ha començat a anviar el segon bibi per la farineta de verdura i pollastre.

A casa seguim combinant llet materna i AC en trossets. Araestà triomfant el pa amb tomàquet amb formatge de burgos o pernil dolç.
martabv
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

EntradaAutor: martabv » dl. gen. 28, 2013 9:39 am

Tutty29 ha escrit:El meu nen disabte fa 12 mesos i comensara ka guarderia el setembre. Ara es lleva a les 08:30 i esmorza a les 09:00 i no torna a menjar res fins a l'hora de dinar (12:30). Clar la guarderia el portare nomes als matins de 8 a 1, pero trobo que haura d'esmorzar molt d'hora, sabeu si el puc portar mes tard o depen de la guarderia?

Jo la portaré a una guarderia privada i en principi no em posen cap problema en l'hora d'entrada, això sí, si el porto abans de les 8:30h he de pagar acollida, pq la quota de tot el dia és de 8:30h a 18h. Sé de mares que el porten casi a les 10h. Jo diria que en les guarderies públiques l'hora d'entrada ja està més limitada però no t'ho sabria dir.
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv
arfo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 1:33 pm

EntradaAutor: arfo » dl. gen. 28, 2013 11:19 pm

Bona nit!

Doncs això dels àpats depén de l'estona que li portis. A mi m'engoixava molt què com i quan menjaria a la guardaria, i he anat probant sobre la marxa. Jo faig LME ara té 5mesos i mig i fa dues setmanes que va a la guarderia, ella abans feia, a les 7h dormida a les 9, 9:30 es despertava, a les 10/10:30 pit i després fins la 1h aprox. Ara a la guarde hi està de 8h a 13h i fem pit abans de marxar de casa 7:30/7:45 (visc molt aprop de tot) a la guarde li donen bibi amb la meva llet quan reclama, de vegades a les 10 o les 11h o més tard. Quan jo la recullo volant cap a casa i fem més teta. De fet a la guarde en pren molt poc, entre 60 i 70 ml, però es que encara fa a demanada entre 7 i 9 preses cada dia. L'únic que no sé mai és si despertar-la per canviar-la o portar-la amb pijama, perquè ella és de dormir al matí fins tard. I jo em trec llet a la feina.
Imatge
Imatge
Imatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dt. feb. 05, 2013 2:17 pm

EMAMI ha escrit:Bones! La meva filla des dels 6 mesos que va a la guarderia. Ara en té quasi 7. Com que no li agrada res a la guarderia li donen els cereals al matí. Jo la deixo mamada a les 8. A la 1 la recullo i fem pit. No vol res més...a mitja tarda fem fruita amb la reixa. Com a molt mig platan i més pit i a la nit fem pit perquè no vol verdura...en fi, un desastre... Per cert, creieu que ho faig bé?

Emami, ens atabalem (o ens atabalen) massa amb el menjar. El meu no vol la verdura ni la carn. I la fruita i els cereals han costat també entrar. La teta tira molt. ja menjaran. Millor no agobiarlos.
EMAMI
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » dt. feb. 05, 2013 7:32 pm

Mdemare gràcies! Tens tota la rao!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET