CERAZET - opinió positiva?
CERAZET - opinió positiva?
Hola!!
La llevadora m.ha recomenat cerazet com a anticonceptiy ja q es l.unic compatible amb la lactamcia (a part del diu). Totes les opinions q he pogut llegir es q aquestes pastilles no senten bé i q les dones les acaben deixant... Alguna de vosaltres te alguna oponió positiva???
La llevadora m.ha recomenat cerazet com a anticonceptiy ja q es l.unic compatible amb la lactamcia (a part del diu). Totes les opinions q he pogut llegir es q aquestes pastilles no senten bé i q les dones les acaben deixant... Alguna de vosaltres te alguna oponió positiva???
Re: CERAZET - opinió positiva?
Upss
Jo són les que m'he comprat... Però encara no me les he començat a pendre!
A veure que diuen les que si...
Jo són les que m'he comprat... Però encara no me les he començat a pendre!
A veure que diuen les que si...
Jo les vaig prendre 6 mesos i no vaig tenir cap problema. :) pensa que per norma general ens queixem...
Jo les prenc fa mesos i no m'han donat cap problema!
El mateix dia que cumplia la quarentena les vaig començar a pendre i cap problema!
Jo les vaig pendre mentres feia LM i cap problema!!!
Jo fa més d'un any que les prenc i tot 
Jo me les prendré a partir de dilluns.
Una pregunta, amb les Cerazet us ve la regla?
Una pregunta, amb les Cerazet us ve la regla?
Jo també fa 1 mes q les prenc i no he tingut cap problema ni cap efecte secundari!!
Jo les vaig prendre durant 2 anys i mig i cap problema, i tampoc cap regla.
I això que no vingui la regla durant tant temps es sà?? Representa q amb aq pastilles no s'ovula?
Jo me l'he pres amb les dues lactàncies, i cap problema mai! I diria que la regla no depèn de les pastilles si no de la quantitat de pit que dones, en el meu cas que la petita encara mama durant tot el dia (després dels àpats) encara no m'ha vingut....
Jo porto 14 mesos amb les Cerazet, i cap problema. He tingut 3 sangrats, però no era ni regla encara que m'han durat dies... però vamos, no és un problema. Jo estic contenta!
- saludoalaluna
- :: papallona

- Entrades: 134
- Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am
Doncs jo me les he pres durant 20 mesos i no he notat cap efecte secundari. Ni en el moment, ni despres.
Es cert que durant aquests 20 mesos no vaig tenir la menstruacio i que, un cop les vaig deixar, vaig trigar 40 dies en que em tornes a venir la regla. Pero fora d aixo, mai he notat res.
En el seu dia a mi tambe m havien dit que no eren massaa bones i tambe vaig obrir un post amb aquests dubtes. Pero ningu que les hagi pres em va explicar res negatiu
Jo ja fa 3 mesos que les vaig deixar oi tot esta correcte.
Es cert que durant aquests 20 mesos no vaig tenir la menstruacio i que, un cop les vaig deixar, vaig trigar 40 dies en que em tornes a venir la regla. Pero fora d aixo, mai he notat res.
En el seu dia a mi tambe m havien dit que no eren massaa bones i tambe vaig obrir un post amb aquests dubtes. Pero ningu que les hagi pres em va explicar res negatiu
Jo ja fa 3 mesos que les vaig deixar oi tot esta correcte.
Hola!!!
Jo les vaig prendre 15 mesos i cap problema. A mi no em va venir la regla fins que les vaig deixar ( per tornar a buscar un segon fill) i va tardar uns 35 dies. No va vindre més perquè ja em vaig quedar, cap problema per això tampoc.
I jo crec que no et ve la regla perquè no és fa descans amb aquestes pastilles. Prens capsa rera capsa sense setmana de descans. Al menys a mi m'ho va dir així el gine. I que no pasava res per no tenir regles.
Però si que al final estava una mica agobiada de prendre-les, pel tema libido molt baix i no se perquè creia que necessitava que em tornés a vindre la regla (suposo era psicològic).
Jo les vaig prendre 15 mesos i cap problema. A mi no em va venir la regla fins que les vaig deixar ( per tornar a buscar un segon fill) i va tardar uns 35 dies. No va vindre més perquè ja em vaig quedar, cap problema per això tampoc.
I jo crec que no et ve la regla perquè no és fa descans amb aquestes pastilles. Prens capsa rera capsa sense setmana de descans. Al menys a mi m'ho va dir així el gine. I que no pasava res per no tenir regles.
Però si que al final estava una mica agobiada de prendre-les, pel tema libido molt baix i no se perquè creia que necessitava que em tornés a vindre la regla (suposo era psicològic).
Jo les vaig pendre durant 13 mesos i cap problema. Jo tampoc vaig tenir la regla mentres les prenia, però feia alletament a demanda. Va ser acabar l'alletament i deixar les pastilles i al cap d'un mes just hem va venir la regla normal.
Sofiloren ha escrit:I això que no vingui la regla durant tant temps es sà?? Representa q amb aq pastilles no s'ovula?
Jo no he pres aquestes pastilles però alletant al meu fill a demanda em va trigar exactament un any en venir la regla, va venir una vegada i vaig estar encara uns 3 mesos sense regla i després ja es va normalitzar cada 27 o 28 dies.
Vull dir que moltes dones, de manera natural, estan molts mesos sense ovular quan alleten (algunes molt més de 12 com jo) així que no crec que sigui cap problema.
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
A mi em van provocar pèrdues continuades al llarg de tot el tercer mes després d'haver començat el tractament i les vaig deixar...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, Pecunia