Avui "he petat"

Els hàbits de dormir.
Maroa
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Avui "he petat"

EntradaAutor: Maroa » dl. des. 03, 2012 1:52 pm

Noies, després de més de deu mesos de no dormir a les nits i aguantar, aguantar i aguantar, avui he petat. He arribat a la feina i estava tan marejada que he hagut de recular, tornar a casa i posar-me al llit tot el matí a dormir. I ara que m'he llevat només tinc ganes de plorar.
El meu fill té 10 mesos, es desperta molt sovint, fem collit però no serveix per res ja que ell només vol teta i la meitat de les vegades no mama sinó que mossega. Això fa que jo estigui tota la nit en tensió i a sobre amb fred, doncs sóc molt fredeluca i tenir tota la nit la teta enlaire no em deixa descansar ni relaxar-me. No puc més i no puc estar més dies sense treballar. A la tarda tampoc puc descansar ja que tinc la nena de tres anys i mig. L'únic que se m'ocudeix són solucions radicals, com portar-lo cap a la seva habitació i que cada vegada que es desperti hi vagi el seu pare amb un biberó. Si algú em pot ajudar, li agrairé molt.
Pesolada
:: formigueta
Entrades: 97
Membre des de: dl. set. 03, 2012 11:26 am

Re: Avui "he petat"

EntradaAutor: Pesolada » dl. des. 03, 2012 2:10 pm

no pots els caps de setmana, tenir unes 3 horetes q la teva parella es quedi amb el nen o el porti apsear i tu puguis dormir. I els dies de cada dia també ..

Jo només tinc un, porto també sense dormir i treballar és dur, però al immens els caps em recuepro alguna cosa i em quedo més al llit, el com no fa nits, no es queixa.

molts anims
Nur79
:: zebra
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

EntradaAutor: Nur79 » dl. des. 03, 2012 2:18 pm

Hola maroa

Em sap molt greu que estiguis passant per això.

Et vull fer un parell de preguntes:

1) fas collit perquè vols i t'agrada, o per la demanda del nen?
2) Estas satisfeta donant pit.

Donar teta, com ja sabem, es molt més que alimentar. Es seguretat, carinyo i amor. Potser el teu peque mossega la teta pel tema de les dentetes. ja se que no es una bona sol.lució, pero has provat de posar-li un xumet?

L'ona té 11 mesos. Per desgràcia, es va destetar sola als 8 mesos i mig. Jo tenia molt clar que no volia fer collit, precisament per això que expliques. tenia fred, no estava comoda i no descansava. Vaig ficar el mini bressol a la seva habitació als 4 mesos i em compensava més llevar-me i anar cap allà, que tenir-la al llit, per la incomoòditat i la por a xafar-la. Als 5 la vam passar al seu llitet. Va continuar la demanda de pit, pero cap els 6 i mig, vaig provar de que quan es despertava per la nit no donar-li sempre teta, ja que veia que no era qüestió de gana, sino més bé que es despertava i no es sabia tornar a dormir. Aixi que jo anava les vegadeas que feia falta, i li donava aigueta, o li feia bracets, la gruxava, la dormia a petonets. Només treia ñla teta, quan veia que potser tenia gana o no hi havia manera de calmar-la.

Ara estem amb les dents, i es desperta sovint. De fet sento des de l'habitació com mossega el xumet.

No et diré que facis això, però a mi posar-la a la seva habitació em va anar bé.

Anims guapa!
Imatge
Maroa

EntradaAutor: Maroa » dl. des. 03, 2012 4:21 pm

Un dels problemes que tinc és que no agafa ni el xumet, ni fa la pipa, ni vol cap "nino"... La meva filla gran feia la pipa i s'agafava a un mocador i això li anava genial per relaxar-la. Es despertava un parell de cops a la nit de gana "real", li donava el pit i ja està. Aquest petit no té cap "objecte" i no tenim cap ajuda pel relax ni per les dentetes. Quan li dono el xumet o algun mossegador m'ho llença literalment pel cap. :-((
Aieris
Entrades: 60
Membre des de: ds. des. 10, 2011 8:48 am

EntradaAutor: Aieris » dl. des. 03, 2012 6:57 pm

Jo tinc una nena de 8 mesos i als 5 la vam passar a la seva habitacio i va ser un abans i un despres!va comencar a dormir 7 hores dun tiron, li donava pit i tornava a dormir. Aa ja li dono bibe pero dorm de 7 a 7 desde llavors amb un despertar que li dono un bibe i sadorm sola. No vull dir que ho hagis de fer tu o que et funcioni, pero jo em vaig sentir fatal de posarla a la seva habitacio i quan vaig veure que dormia tan sem va passar tot!

La meva tampoc mai a volgut n i xupete ni cap nino ni manta...i sadorm sola. Si veig que un dia plora una mica li dono copets al cul i ja sestira i sadorm. Ara que ja es fica de peu a la cuna i canvia la musica de la mamapata i avegades li costa mes, pero a forsa de tornarla a estirar sadorm.

Jo no he fet mai collit per por a xafarla i aquestes coses, per tan tampoc et puc aconsellar gaire..nomes que tot sacaba arreglant!

Molts anims!!!
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. des. 03, 2012 8:14 pm

Aix molts anims reina, jo he passat pel mateix, pero li donava bibe i dormia al seu bressol, amb tete i nino. Tampoc ha dormit mai be amb nosaltres, o sigui que un desastre. El problema es que igual que et passa amb la teta, ell necessitava tenir el bibe a la boca per dormir, quan es despertava i no el trobava, xou.

Al final als 10 mesos li vam treure el bibe per la nit, la primera nit ho vaig passar fatal pensant que passaria gana, quan es despertava, xumet o bibe d'aigua, al final a les 6 del mati li vaig enxufar un bibe petit de 180 i el tio no se'l va acabar, aqui em vaig donar compte que si realment fos gana be se l'hauria pres tot.

A partir d'aqui vam anar a molt millor i als 12 mesos, que tambe fan un canvi, ja es despertava un parell de cops per la nit, i continuem igual pero jo ja em dono per molt satisfeta.

De totes maneres va ser una epoca espantosa de veritat, recordo que tenia pànic a adormir-me perque començava la tortura de despertar-me, que ja em diras quina absurditat. El que em va salvar van ser les migdiades de cap de setmana i quan no ho soportava mes el portava a dormir a casa de ma mare una nit.

Nomes et puc dir que molt anims i molta paciencia que tot passa!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dl. des. 03, 2012 8:27 pm

Hola bonica!
Primer de tot molts anims per recuperar forces!
Jo potser no et puc ajudar gaire, però jo també intentaria recuperar son en moments en q algu es pugui cuidar de les criatures.
Respecte al collit, podria ser q ell també tingués fred? Si tu tens fred, prova a posar-te una samarreta extra rotllo polar tallada fins al pit, de manera q quedis mes tapada i nomes surti el mugro, no se si m'explico gare be.
Per la resta, la veritat no se q dir-te, a part de donar-te anims un altre cop.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Maroa

EntradaAutor: Maroa » dl. des. 03, 2012 8:38 pm

Noies, moltes gràcies pel vostre suport i per la vostra ajuda. Avui, de moment, l'hem posat a la seva habitació i com que no ha dormit a la tarda, està rebentat i s'ha adormit al seu llitet. A veure quanta estona dura! Ja us aniré informant. Moltes gràcies.
Maroa

EntradaAutor: Maroa » dl. des. 03, 2012 9:12 pm

Ha durat menys d'una horeta. Cap a les deu ja el tornava a tenir plorant. Li he donat el pit, s'ha adormit en braços, l'he posat al seu llitet i no ha plorat. A veure quant dura...
primerenca34
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: primerenca34 » dl. des. 03, 2012 9:25 pm

Ànims, Maroa!
En el nostre cas, no hem fet collit mai perquè jo no estava còmoda, però algun dia que l'he intentat fer dormir amb nosaltres ha estàt un fracàs. Dorm millor al seu llitet. I la vam passar a la seva habitació als 5 mesos. A veure com va la nit, ja ens ho explicaràs.
Imatge
Imatge
Maroa

EntradaAutor: Maroa » dt. des. 04, 2012 8:32 am

I el resum de la nit és aquest: l'hem posat a dormir al seu llitet a les 9 i s'ha despertat a les 10, 12, 1, 3, 3:30, 5 (i me l'he endut cap al nostre llit), 7. Cada vegada que el sentia plorar, anava la seva habitació, li donava el pit, es quedava adormit i jo me'n tornava a dormir una mica. Tinc la sensació d'haver descansat més. zz:-) Com que a les 5 semblava més despert, no m'he arriscat i l'he dut al llit per veure si es quedava més relaxat. Després d'escalar una mica per sobre nostre s'ha acabat adormint... Bé, serà qüestió d'anar fent a poc a poc...
ter10
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: ter10 » dt. des. 04, 2012 10:02 am

Hola maroa!!

Jo estava com tu la setmana passada...resultat: una baixada de defenses brutal i com a conseqüècia un herpes per tota la boca :ufs: Així que ja veus que no et puc donar cap consell només preguntar-te si has provat l'homeopatia, osteopatia, infusions de blevit abans d'anar a dormir.... Jo ho he provat tot i no sé si és que el nen comença a canviar, que alguna d'aquestes coses funciona o és un combinat de tot neujor:-) però porten uns dies que només es deperta 2-3 cops i aixó per mi és un luxe.

Ahhhh també em vaig plantar i a la nit vaig tancar la paradeta i he pogut comprobar que no es desperta de gana perquè el bressolo una estona i es torna a dormir, només li dona si es desperta sobre les 3-4 perquè així al matí hem dona temps de portar al gran al cole abans que el petit esmorzi.

Bé només dir-te que vagis provant i si vols alguna referència d'homeopatia o osteopatia no dubtis a preguntar d'acord :-()-) :-()-)

Sort!
||*||
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
Pesolada
Entrades: 97
Membre des de: dl. set. 03, 2012 11:26 am

EntradaAutor: Pesolada » dt. des. 04, 2012 2:57 pm

molt be explicat la goga, delegar i aprofitat els fins de setmana.
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dt. des. 04, 2012 3:05 pm

totalment d'acord amb la Goga!
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dt. des. 04, 2012 3:24 pm

Jo estic amb la goga. Si el pare no pogués per qualsevol motiu, pots quedar amb els avis per a que s'ocupin una estona. Demana ajuda. Jo la setmana pasada estava també malament. Els nens absorveixen molt i moltes vegades ens exigim massa a nosaltres mateixes. Hem d'aprendre a relegar.
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dt. des. 04, 2012 8:13 pm

Maroa ha escrit:Tinc la sensació d'haver descansat més. zz:-)

Es curios oi? A mi em passa el mateix, prefereixo aixecar-me els cops que calgui i dormir 2 hores a gust i profundament, cosa que amb el bitxo al llit m'es impossible, no agafo el son profund.

Ah, per les defenses estic prenent echinacea, que es un herba natural per pujar les defenses, i de moment crec que molt be!!! Perque portava una temporada....
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dt. des. 04, 2012 9:10 pm

jo amb la segona vaig fer collit. Era un pendo de nit... i aixi descansava, fins al dia que "m'utilitzava el mugro tota la nit per calmar-se" i jo em llevava amb mal d'esquena de dormir malament i la "vaig enviar" al seu llit.
A partir de llavors es podia despertar unes 12- 15 vegades per nit. Quan entrava el seu pare a l'habitacio agafava una marraneria... pero ho vam anar trampejant. Ens vam arribar a colocar dins del seu bressol. Si volia contacte, li donavem, pero al seu llit... Ens haviem llevat fets un quatre!!!! Pero... va durar 1-2 mesos, despres la cosa va millorar. Tot i aixi t'haig de dir que es una nena de moooolt contacte, i que segueix dormint d'aquella manera, es desperta 2-3 vegdes cada nit... i si per ella fos dormiria amb nosaltres SEMPRE (i tocantme la cara si pogues!!!)
En canvi la gran, dorm perfecte i com un tronc desde ben petita... i no vam fer mai collit amb ella...
Cada nen es un mon!!!!!

A veure com em surt la tercera!!!!
Anims!!!! Ja veuras com trobareu la manera de millorar!!!!
Nur79

EntradaAutor: Nur79 » dc. des. 05, 2012 11:53 am

Goga ha escrit:Maroa, el collit l'has de fer perquè tu vols, i quan vols és perquè t'és més pràctic. A moltes mares ens és més pràctic perquè, per exemple en el meu cas, em posava de costat, m'arremangava la samarreta del pijama per sota (res de passar fred) li donava el pit i així ens adormíem les dues. Però si a tu t'és menys cansat tenir-la al seu llit i aixecar-te mil vegades cap a la seva habitació, donar-li el pit a mitja nit asseguda i tornar-la a posar al seu llit vigilant que no es torni a despertar, doncs endavant. Es tracta de buscar el que és més pràctic, no seguir normes només per seguir-les.

Jolin Goga, quina manera d'explicar el "NO COLLIT".. Jo no he recordo tan tan tan malament com tu expliques.

Veus Maroa, és el mateix que em passava a mi. POtsrr m'havia de llevar, pero la estona que estava dormint, dormia sense patir. :ok:

POc a poc, ja veuras com la nena s'acostuma. Ves provant si vols de fer-li mimitos per dormir-la. zz:-)
Imatge
Maroa

EntradaAutor: Maroa » dc. des. 05, 2012 3:57 pm

Moltes gràcies a tothom qui m'intenta ajudar. Només un detall; el pit no em fa mal, simplement ell em mossega, especialment quan ja ha acabat de mamar. Per si de cas he aconseguit adormir-me... ell em desperta :r)
Nur79

EntradaAutor: Nur79 » dv. des. 07, 2012 9:43 am

No se...

Jo es que aixpo, de deixar-lo al llit poc a poc perquè no es desperti, no m'ha passat mai. Li treia la teta i en 10 minuts estava roque, la deixava al bressolet, i fins la propera....Als 6 mesos la meva filla em demabva només dos cops per la nit.

Suposo que toto depen del "vidre" amb que ho vulguis mirar...
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::