BIBERONS
BIBERONS
Hola marones, avui fa 1 setmana que va neixer el peque, l'hi estic donant LM, a perdut una mica de pes i cada 3h l'hi tinc que donar 30ml d'aigua am llet d'iniciació.
l'aigua l'hi dono natural embotellada sense escalfar, es dolent per ell? hi ha biberons qu el forat de la tetina no està fet, l'hi feu vosaltres? i per ultim tinc biberons qu diuen 0+, pero trobo que rajen molt i tinc por que el nen s'ofegui perque de vegades treu una mica de llet.
gracies.
l'aigua l'hi dono natural embotellada sense escalfar, es dolent per ell? hi ha biberons qu el forat de la tetina no està fet, l'hi feu vosaltres? i per ultim tinc biberons qu diuen 0+, pero trobo que rajen molt i tinc por que el nen s'ofegui perque de vegades treu una mica de llet.
gracies.
- miriam&sergio
- :: zebra

- Entrades: 1383
- Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm
Re: BIBERONS
Hola!
enhorabona pel teu bebe!
Jo tambe li donaba aigua embotellada i sense escalfar,no li faa cap mal!i el tema biberons es ton un mon,la Jana al orincipi nomes volia els de la Nuk i ddespres els suavinex.Es anar provant,jo tinc una caixa plena de bibis perque fins que vem encertar...jaja!casa meva semblava una farmacia!
Ja ens explicaras!
Petons
enhorabona pel teu bebe!
Jo tambe li donaba aigua embotellada i sense escalfar,no li faa cap mal!i el tema biberons es ton un mon,la Jana al orincipi nomes volia els de la Nuk i ddespres els suavinex.Es anar provant,jo tinc una caixa plena de bibis perque fins que vem encertar...jaja!casa meva semblava una farmacia!
Ja ens explicaras!
Petons
Hola Tuty, felicitats!!!
Jo l'aigua del biberó (també feia servir l'embotellada) la calentava una mica a l'hivern, res, només un pocs segons al microones. A l'estiu no, a temperatura ambient.
En quant a les tetines i biberons... jo vaig fer servir el AVENT, que em van anar molt bé i la nena no es va queixar mai, i totes les tetines d'aquesta marca ja venien amb els forats fets. Pots provar els de la marca Tommytipe, que diuen que la tetina s'assembla molt al mugró.
Jo l'aigua del biberó (també feia servir l'embotellada) la calentava una mica a l'hivern, res, només un pocs segons al microones. A l'estiu no, a temperatura ambient.
En quant a les tetines i biberons... jo vaig fer servir el AVENT, que em van anar molt bé i la nena no es va queixar mai, i totes les tetines d'aquesta marca ja venien amb els forats fets. Pots provar els de la marca Tommytipe, que diuen que la tetina s'assembla molt al mugró.
Doncs la meva nena fa servir els BEBEDUE MEDIC, van molt bé pels còlics.
Pel que fa a l'aigua jo li acalento una mica al microones.
Pel que fa a l'aigua jo li acalento una mica al microones.
- alfonsoicecilia
- :: granota

- Entrades: 223
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm
Hola Tutty29, jo et recomano que si n'has de comprar algun facis servir els de BEBEDUE MEDIC 0+ que són especials per evitar els còlics i tenen una tetina lenta. Amb lo petitet que és el teu peque, jo m'asseguraria que és anticòlics. Però malgrat tot, suposo que ja t'hauran avisat... quan comences amb la tetina corres riscos amb la lactància materna. Jo en el moment que li vaig començar a donar bibis a la nena (havia perdut massa pes) si la lactància ja ens estava costant, no va tardar a resentir-se encara més fins al punt que ja em trec llet amb el tirallets per, al menys, donar-li una mica de materna i combinar-la amb l'artificial.
Donant LM pots donar LA, aixo si t'ho ha de dir el pediatre oi?
Estic donant el pit pero trobo que surt poca quantitat, l'apreto i no en surt molta.
Es normal o a de sortir a "xorro"?
Estic donant el pit pero trobo que surt poca quantitat, l'apreto i no en surt molta.
Es normal o a de sortir a "xorro"?
Tutty29, és totalment normal. Si t'apretes el mugró i surt una goteta o varies de llet, hi ha llet. El teu fill és el que fa l'esforç de succió i la treu.
A raig la pots veure sortir quan porta mooooltes hores sense mamar i tens el pit ple, si apretes sortirà el raig. Bé, parlo des de la meva opinió personal. Jo només he vist el raig ara que ha començat a dormir força a les nits.
A raig la pots veure sortir quan porta mooooltes hores sense mamar i tens el pit ple, si apretes sortirà el raig. Bé, parlo des de la meva opinió personal. Jo només he vist el raig ara que ha començat a dormir força a les nits.
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.

Noies quan doneu el bibero, feu pauses o l'hi doneu de cop ? jo l'hi dono fent pauses per por a que se l'hi vagi per l'altre forat.
Com es que hi ha biberons que a la tetina no hi tenen forat i l'hi has de fer tu ?
Com es que hi ha biberons que a la tetina no hi tenen forat i l'hi has de fer tu ?
Tutty, la meva filla se'l pren normalment de cop, però quan veu que té un pet o un rot te l'aparta ella mateixa. Si veig que s'ennuega li aparto jo mateixa o ella ja ho fa.
Als meus bibis ja hi ha el forat fet.
Als meus bibis ja hi ha el forat fet.
- jimaguari
- :: granota

- Entrades: 225
- Membre des de: dc. des. 29, 2010 7:43 am
- Ubicació: Lleida - Tarragona
Nosaltres amb els biberons ens va anar molt bé el Medela calma, que s'assembla molt al pit, feiem lactancia mixta. Després quan va necessitar un bibero més gran vam provar la NUK i força bé. Al final també vam provar uns de marca eroski que també anaven (i van) força bé. Total, cada bebe té les seves "manies".
Jo crec que totes les tetines porten el forat fet. Potser no el veus, però prova de xuclar a veure si raja....
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
- Txell-Jose Luis
- :: puça

- Entrades: 27
- Membre des de: dj. set. 29, 2011 8:05 pm
Jo amb els biberons fem servir els del Dr.Brown's desde el primer dia i perfecte!
Vaig escollir aquest perque son anticolics i no ha tingut cap ni un.. un dia crec que va tindre un pet atravessat que diuen però res mes.. He anat canviant de tetines perque necesitava que rajes mès i ara ja estem amb les del nivell 3.
Vaig escollir aquest perque son anticolics i no ha tingut cap ni un.. un dia crec que va tindre un pet atravessat que diuen però res mes.. He anat canviant de tetines perque necesitava que rajes mès i ara ja estem amb les del nivell 3.
bones!
jo li donava sempre l'aigua natural embotellada fins i tot a l'hivern. No feia pauses perquè menjava tant ràpid que pràcticament no tenia temps ni a cordar-li el pitet, té encara ara molta ànsia amb el menjar, si li treia s'enfadava així que ja no li vam treure per descansar...la marca de biberons...la vam "cagar" vam agafar els de medela aquells que diiuen que simula el mugró...res fatal...i finalment els de farmàcia, suavinex, que té tetines per diferents edats i diferents forats per quan menja papilla etc etc...i els trobesa tot arreu si un dia n'has de comprar un d'emergència perquè te l'has deixat o s'ha trencat....a tot arreu hi ha aquesta marca...
jo li donava sempre l'aigua natural embotellada fins i tot a l'hivern. No feia pauses perquè menjava tant ràpid que pràcticament no tenia temps ni a cordar-li el pitet, té encara ara molta ànsia amb el menjar, si li treia s'enfadava així que ja no li vam treure per descansar...la marca de biberons...la vam "cagar" vam agafar els de medela aquells que diiuen que simula el mugró...res fatal...i finalment els de farmàcia, suavinex, que té tetines per diferents edats i diferents forats per quan menja papilla etc etc...i els trobesa tot arreu si un dia n'has de comprar un d'emergència perquè te l'has deixat o s'ha trencat....a tot arreu hi ha aquesta marca...
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |