Club super 3
Club super 3
Hola noies, vull fer-li el carnet de soci al meu petit i he llegit a la web que s'ha d'omplir el formulari i portar-lo a la CAIXA. Sabeu quan tarden a enviarte'l?
Re: Club super 3
Aproximadament un mes (això em va tardar a mi...)
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Nosaltres fa més de 2 mesos que ho vàrem enviar i encara no l'hem rebut, vaig escriure un e-mail i hem van comentar que podien tardar al voltant de 2 mesos perfectament.
Hola a mi m'han trigat quasi 4 mesos
. L'agost ha estat per el mitg ... Però ja el tenim aqui 
. L'agost ha estat per el mitg ... Però ja el tenim aqui 
A mi em va tardar un mes i mig a arribar!
a mi em va tardar mig any mes o menys, pero crec que va coincidir que feien canvi de model de carnet,
quan hem va arribar el cognom l'havien posat malament i la rectificaccio em va tardar menys d'un mes.
quan hem va arribar el cognom l'havien posat malament i la rectificaccio em va tardar menys d'un mes.
ostres doncs jo l'espero des de juliol!!!!!!!!!!!!!!!

Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Nosaltres fa 2 mesos que ho vam enviar i encara res de res!
Pel que dieu, veig que de vegades van molt ràpids i que d'altres triguen un munt.... Bé, a esperar s'ha dit i si d'aquí unes setmanes no donen senyals potser també els hi enviaré un mail.
Per cert, ara que hi penso... també influeix "la pressa" que tinguin per enviar-ho els de l'oficina de la caixa on lliurem el formulari, no?!
Pel que dieu, veig que de vegades van molt ràpids i que d'altres triguen un munt.... Bé, a esperar s'ha dit i si d'aquí unes setmanes no donen senyals potser també els hi enviaré un mail.
Per cert, ara que hi penso... també influeix "la pressa" que tinguin per enviar-ho els de l'oficina de la caixa on lliurem el formulari, no?!

wendell ha escrit:
Jo també crec que això hi deu tenir mooooolt a veure...

Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Noies, ara ateix m'acaba d'arribar el mail dient que en Nil ja és Súper!!!!
Així que amb nosaltres han trigat 2 mesos justos.
En el mail diu que d'aquí un mes (aprox.) ens enviaràn el carnet!
Espero que les que esteu esperant no us triguin gaire més!
Així que amb nosaltres han trigat 2 mesos justos.
En el mail diu que d'aquí un mes (aprox.) ens enviaràn el carnet!
Espero que les que esteu esperant no us triguin gaire més!
Jo també acabo de rebre l'e-mail dient-me el mateix!!
A veure si ho tenien tot parat entre l'estiu, la festa dels supers,...
El meu fill cada dia pregunta pel carnet, es pensa que el Sr. Pla li ha trencat (com que un dia va veure com trencava el carnet de la Pati Pla), avui li podré donar una bona noticia.
A veure si ho tenien tot parat entre l'estiu, la festa dels supers,...
El meu fill cada dia pregunta pel carnet, es pensa que el Sr. Pla li ha trencat (com que un dia va veure com trencava el carnet de la Pati Pla), avui li podré donar una bona noticia.
eiii felicitats als vostres peques!!!!!!!!!!! quina bona noticia!! a veure si ara que ha passat la festa dels supers ens els van enviant a tots!!!!!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Majka doncs així el teu peque i el meu deuen tenir números de súper semblants! Jejeje! :))
noies la foto que s'ha de posar al formulari ha de ser de carnet o una qualsevol ?
Tutty29 ha escrit:noies la foto que s'ha de posar al formulari ha de ser de carnet o una qualsevol ?
Jo en vaig posar una de carnet, vam aprofitar quan haviem de fer les fotos per la guarde i en vam fer fer còpies de sobres així ja en vam tenir pel carnet del Super 3.
El que no recordo és si obligatòriament ha de ser de carnet o no...
Potser consultant la web surts de dubtes.
Gracies ja ho mirare!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |