Com anunciaríeu/heu anunciat el vostre positiu?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: Jaleturu » dt. oct. 16, 2012 11:13 am

Jejeje! q divertit!

Nosaltres ens vam fer el test junts :) així q res de sorpresa! pero si q penso q si en tenim un altre em faria gràcia fer-li una sorpreseta :)

I als tiets, avis i sogres, fins q no vam tenir la eco no els ho vam dir. Allà sopant, directament vam dir, avui hem anat al metge i ens han donat això: i patapam la eco a la cara! jajajaj

jo estava histèrica quan ho vam dir als meus pares! jejeje

per al proper suposo q farem servir el Roc pq ho digui!

*jale*
Imatge

Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: cositina » dt. oct. 16, 2012 2:47 pm

Jaleturu ha escrit:
I als tiets, avis i sogres, fins q no vam tenir la eco no els ho vam dir. Allà sopant, directament vam dir, avui hem anat al metge i ens han donat això: i patapam la eco a la cara! jajajaj



de quantes setmanes estaves ja embarassada llavors? vas poder guardar-te el secret tantes setmanes? aiii...crec q soc massa impacient no em veig amb cor d'aguantar tant arribat el moment! i quina cara van posar?
Avatar de l’usuari
Mida
:: lleona
:: lleona
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: Mida » dt. oct. 16, 2012 3:10 pm

cositina ha escrit:
Jaleturu ha escrit:
I als tiets, avis i sogres, fins q no vam tenir la eco no els ho vam dir. Allà sopant, directament vam dir, avui hem anat al metge i ens han donat això: i patapam la eco a la cara! jajajaj



de quantes setmanes estaves ja embarassada llavors? vas poder guardar-te el secret tantes setmanes? aiii...crec q soc massa impacient no em veig amb cor d'aguantar tant arribat el moment! i quina cara van posar?


jajaja , estic com la cositina! es deurien endur una bona sorpresa! que van dir?! que van fer?!, explica explicaaaa :()()::::
Avatar de l’usuari
Tome
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1355
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:42 pm

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: Tome » dc. oct. 17, 2012 12:33 pm

Suposo que en pocs dies et deuen fer la eco per confirma no?
No haurem d’espera molt, jijijij
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: cositina » dv. oct. 19, 2012 9:16 am

per les q ja estigueu en fase de pensar com anunciareu el positiu a la vostra parella acabo de veure un web q es diu Prepapa jejeje i q vénen cosetes per als futus papis, m'ha fet gràcia la "agenda para padres implicados" o algo aixi. No sçé si es pot posar el link directament http://www.prepapa.es/
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: Pink_flower » dv. oct. 19, 2012 9:24 am

Cositina estas mega informada!! Mare meva...ja va be perque jo ni tinc ni idea i aixi puc preguntar-te jeje
Avatar de l’usuari
Sílvia26
:: lleona
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: Sílvia26 » dv. oct. 19, 2012 9:31 am

cositina ha escrit:per les q ja estigueu en fase de pensar com anunciareu el positiu a la vostra parella acabo de veure un web q es diu Prepapa jejeje i q vénen cosetes per als futus papis, m'ha fet gràcia la "agenda para padres implicados" o algo aixi. No sçé si es pot posar el link directament http://www.prepapa.es/


Què bo!!! Jo sé que m'hauré de fer el test amb ell i que no podré amagar-li la sorpresa, però igualment penso fer-li un regalet d'aquests!! Sé que li encantarà! M'encanta la "L" de papa novato!
Imatge
Avatar de l’usuari
Patti
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dc. juny 20, 2012 12:30 pm

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: Patti » dv. oct. 19, 2012 9:34 am

Tot i que segurament no hem encertat aquest cop tampoc, confesso que he dedicat un rato a pensar que amb aquestes dates, cap al desembre podria anunciar-ho als mes propers, coincidint amb el nadal... i això dona molt de joc!!

per ara tinc una samarreta dels beatles de bebé que vam comprar fa poc a liverpool i no sé, la podria embolicar i quan ma mare l'obrís diria... eeeing?? hahah

el millor es que a la meva familia soc la gran de la generacio jove, amb lo qual fa temps que no neixen bebitos i el meu marit es fill unic i té els cosins grans pero sense fills aixi que serà una bogeria!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mida
:: lleona
:: lleona
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: Mida » dv. oct. 19, 2012 10:14 am

cositina ha escrit:per les q ja estigueu en fase de pensar com anunciareu el positiu a la vostra parella acabo de veure un web q es diu Prepapa jejeje i q vénen cosetes per als futus papis, m'ha fet gràcia la "agenda para padres implicados" o algo aixi. No sçé si es pot posar el link directament http://www.prepapa.es/


Gràcies cositina m'hi passaré , jejeje

Patti ha escrit:Tot i que segurament no hem encertat aquest cop tampoc, confesso que he dedicat un rato a pensar que amb aquestes dates, cap al desembre podria anunciar-ho als mes propers, coincidint amb el nadal... i això dona molt de joc!!

per ara tinc una samarreta dels beatles de bebé que vam comprar fa poc a liverpool i no sé, la podria embolicar i quan ma mare l'obrís diria... eeeing?? hahah

el millor es que a la meva familia soc la gran de la generacio jove, amb lo qual fa temps que no neixen bebitos i el meu marit es fill unic i té els cosins grans pero sense fills aixi que serà una bogeria!


Patti per nadal seria lo ideal oi, totes ho pensem ,jajajaja, però el moment de dir-ho sigui quan sigui serà màgic! quan ho digueu s'alegraran moltíssim, bebitos a la famíliaaaaa >.-<:
Avatar de l’usuari
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: Jaleturu » dv. oct. 19, 2012 11:04 am

Mida ha escrit:
cositina ha escrit:
Jaleturu ha escrit:
I als tiets, avis i sogres, fins q no vam tenir la eco no els ho vam dir. Allà sopant, directament vam dir, avui hem anat al metge i ens han donat això: i patapam la eco a la cara! jajajaj



de quantes setmanes estaves ja embarassada llavors? vas poder guardar-te el secret tantes setmanes? aiii...crec q soc massa impacient no em veig amb cor d'aguantar tant arribat el moment! i quina cara van posar?


jajaja , estic com la cositina! es deurien endur una bona sorpresa! que van dir?! que van fer?!, explica explicaaaa :()()::::


Jejejejej!

la veritat és que jo sóc super irregular, i quan vaig saber que estava prenyada estava ja de 7 setmanes! per sort em van donar hora per la setmana següent i ja em van fer una eco (privat)! només vaig haver d'esperar una setmaneta en aguantar-me el secret :)

*jale*
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
LaiaArnau
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dj. set. 27, 2012 8:09 pm

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: LaiaArnau » dv. oct. 19, 2012 3:47 pm

cositina ha escrit:per les q ja estigueu en fase de pensar com anunciareu el positiu a la vostra parella acabo de veure un web q es diu Prepapa jejeje i q vénen cosetes per als futus papis, m'ha fet gràcia la "agenda para padres implicados" o algo aixi. No sçé si es pot posar el link directament http://www.prepapa.es/


Ostres cositina, que xula la web!!!!!!! Ja està apuntat a la llista ;)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Tome
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1355
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:42 pm

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: Tome » dv. oct. 19, 2012 3:50 pm

Patty lo mateix hem passa a mi que penso com dir-ho es que es tan bonic, aisshhhhh quines ganetes
Avatar de l’usuari
Mida
:: lleona
:: lleona
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: Mida » ds. oct. 20, 2012 7:35 pm

Jaleturu ha escrit:
la veritat és que jo sóc super irregular, i quan vaig saber que estava prenyada estava ja de 7 setmanes! per sort em van donar hora per la setmana següent i ja em van fer una eco (privat)! només vaig haver d'esperar una setmaneta en aguantar-me el secret :)

*jale*


Així una setmaneta encara es pot aguantar el secret.... tot i que deus tenir unes ganes de dir-hoooo :love:
Avatar de l’usuari
eutherpe
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. maig 25, 2009 6:10 pm

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: eutherpe » ds. oct. 20, 2012 8:11 pm

A finals de novembre farà un any vaig tenir el meu postiu! Vam fer el test tots dos junts abans de sopar... :r)


Pel que fa a la família, ho vam dir per Nadal quan feia una setmaneta que haviem anat a la eco de les 8 setmanes. Els hi vam fer una postal de Nadal i a dins la foto de la eco amb un missatge personal per a cadascú "Hola avi, em portaràs a veure els gegants? Ens veiem al juliol" o "Hola tieta... ai nooo, que tu ets la padrina. Ens veiem al juliol"


Els hi vam donar quan eren tots a taula i els hi vam dir que les obrissin a l'hora... ma germana una mica més i li agafa un patatús!! Va ser molt xulo, ho haguéssim hagut de gravar! ;-)))
Imatge

09/08/12 Ja ets aquí: 48 cm i 3'720kg
Avatar de l’usuari
Mida
:: lleona
:: lleona
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: Mida » ds. oct. 20, 2012 10:54 pm

Eutherpe que bonic amb la postal de Nadal,prenc nota! :love:
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: kabbisa » dg. oct. 21, 2012 8:56 am

Li dels metges, ja us dic q no ho feu!

Nosaltres a ma mare li vam dir amb naturalitat i abans dels tres mesos de rigor pq jo dino cada dia amb ella, i clar... Ho hagues vist tard o d'hora.

Amb els pares del kabbiso voliem fer algo més especial. I vam quedar un dia amb ells. La idea era "sabeu q hem estat de metges?.... El metge era un ginecòlec". Tota que es pensaven que era mala noticia! I be, si, es van alegrar al escoltar "ginecolec", pero... La cara que feien mentre deiem la frase ... Aixxx ... Ara ho faria d'una altre forma més festiva!

A les meves amigues del cole, els hi vaig dir estant de dos mesos crec. Quedavem poques sense fills i ultimament es parlava mes de temes infantils q d'altres coses.
En un silenci li vaig dir a les dues que queden: "ho sento, noies! Us abandono, m'uneixo al tema de conversa de les altres"
Van flipar i jo vaig riure molt!!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: Bea » dg. oct. 21, 2012 2:22 pm

Bé, potser no és molt original, però jo vaig convidar als meus pares a passar a casa meva el cap de setmana següent a fer el test (viuen bastant lluny), i quan van arribar i van baixar les maletes del cotxe, els vaig dir que haurien de pujar-les ells mateixos perquè jo no podria agafar pes en 9 mesos. Abans d'acabar la frase ja ho van pillar i és van posar a saltar d'alegria, i això que no sabien que estàvem buscant...
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Tome
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1355
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:42 pm

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: Tome » dg. oct. 21, 2012 8:41 pm

kabbisa pobrets tens raó la del metge no es molt bona idea, millor alguna cosa festiva.
Avatar de l’usuari
Sílvia26
:: lleona
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: Sílvia26 » dl. oct. 22, 2012 9:26 am

eutherpe ha escrit:A finals de novembre farà un any vaig tenir el meu postiu! Vam fer el test tots dos junts abans de sopar... :r)


Pel que fa a la família, ho vam dir per Nadal quan feia una setmaneta que haviem anat a la eco de les 8 setmanes. Els hi vam fer una postal de Nadal i a dins la foto de la eco amb un missatge personal per a cadascú "Hola avi, em portaràs a veure els gegants? Ens veiem al juliol" o "Hola tieta... ai nooo, que tu ets la padrina. Ens veiem al juliol"


Els hi vam donar quan eren tots a taula i els hi vam dir que les obrissin a l'hora... ma germana una mica més i li agafa un patatús!! Va ser molt xulo, ho haguéssim hagut de gravar! ;-)))


Aiiii!! M'encanta!!! Llàstima que per a nadal jo no arribaré a temps, però m'ho apunto... Encara que no sigui nadal, els penso omplir de postals!!! XD
Imatge
Avatar de l’usuari
keyech
:: dinosaure
Entrades: 5421
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 9:19 pm

Re: (Fantasejant una mica) Com anunciareu el vostre positiu?

EntradaAutor: keyech » dj. oct. 25, 2012 9:16 pm

Nosaltres tornàvem de vacances (ho vam saber durant les vacances) i no ens vam poder aguantar. Vaig comprar xumets i vaig posar-los en una caixeta de regal. Els vam dir que els portàvem un record del Pirineu d'Osca (és on estàvem) i quan ma sogra va obrir la caixa em va mirar amb una cara de flipada i em feia que si amb el cap com preguntant-me si era veritat i quan li vaig contestar somrient i dient que si amb el cap es va posar a saltar com una boja.
A ma mare i els meus germans vaig embolicar-los xumets on hi posava "iaia", "tiet" i també els portàvem un record. Es van emocionar tantíssim que vam acabar tots plorant d'alegria!
I a les meves amigues... a una, li devia unes fotos que li havia fet al seu fill i les hi vaig enviar per correu electrònic. Abans, però, li havia enviat un SMS al mòbil per a que es mirés les fotos del correu. S'ho va ensumar però com les primeres fotos eren del seu fill... doncs va descartar-ho fins que va arribar a l'última foto i hi havia la primera eco del peque!
A la resta d'amigues, també va ser per correu electrònic i al missatge hi ha via "Val més una imatge que mil paraules".

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::