Suc de taronja

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Fai
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 10:03 am

Suc de taronja

EntradaAutor: Fai » dv. oct. 12, 2012 10:29 pm

Bones! Magradaria saber a partir d quan doneu bibi d suc d taronja al vostre fill? I quan li doneu? Vull dir si li doneu durant la tarda un cop ja ha berenat ! I tambe volia saber quan els hi doneu la reixa aquella q pots posar fruita a dins perque roseguin o xuclin?i tb a quina part del dia els hi doneu! Al cap duna hora dhaber berenat o q? Em trobo q el meu fill des del mes 4 li he establert jo lhorari d menjar ja q hem fet bibero i q veig q ell no reclama q te gana pero quan beu el plat o el bibi es desepera! Per aixo pregunto quan doneu la reixa o per ex el bibi d suc d taronja! Merciiiiii
Cabana
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Suc de taronja

EntradaAutor: Cabana » dv. oct. 12, 2012 10:47 pm

Hola!

El meu té set mesos i mig i mai li he donat un bibi de suc de taronja, crec que es molt bèstia! El que si faig es posar-li suc de taronja o taronja a la "papilla" de fruites de la tarda, i no tots els dies, tp!

El tema reixeta no en tinc ni idea, jo sempre li he donat el bastonet de pa, mig plàtan, etc sense la reixeta i no s'ha ennuegat. Abans d¡empassar-se un tros massa gros, tussen i el treuen fora. Així que no sé a partir de quan el pots fer servir!

Aviam què et diuen les altres mamis, tinc curiositat, sobretot pel suc de taronja!
:)
sagmai
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dv. oct. 12, 2012 11:00 pm

Noies, es veu que donar sucs amb bibi no és gaire recomanable,doncs afavoreix la formació de Caries.

Mireu-vos si us plau el link adjunt: http://www.dra-amalia-arce.com/2010/03/ ... beron.html
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » ds. oct. 13, 2012 7:07 am

Jo no li he donat mai suc de taronja, li he barrejat algun cop amb la fruita a berenar i fa una cara de pomes agres pobret,, nk li acaba d'agradar.
El meu fara 9 mesos ii li dono trossets de fruita amb la forquilla mentres dinem i se'ls va menjant al seu ritme, jo no tinc la reixa aquesta.
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » ds. oct. 13, 2012 7:09 am

Jo no li he donat mai suc de taronja, li he barrejat algun cop amb la fruita a berenar i fa una cara de pomes agres pobret,, nk li acaba d'agradar.
El meu fara 9 mesos ii li dono trossets de fruita amb la forquilla mentres dinem i se'ls va menjant al seu ritme, jo no tinc la reixa aquesta.
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » ds. oct. 13, 2012 5:10 pm

La meva també té els horaris molt establerts i jo no li donc res entre menjades, té casi 6 mesos i jo el suc de taronja li donc amb la papilla de fruita però uns dies que va anar molt restreta li vaig donar un parell de culleradetes.
Quan acaba de dinar a vegades li deixo xupar un tros de fruita ( ara fa uns dies que mossega molt fort suposo que perquè li comencen a apretat les dents i la fruita fresqueta en aquesta malla que dius tu crec que li agrada ) i avui ha xupat per primera vegada una galeta sense gluten després de la fruita de la tarda.
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » ds. oct. 13, 2012 6:59 pm

doncs jo a la meva nena si que li donava sucs de taronja quan deuria tindre uns 8 mesos, però sense sucre!!!
Cabana
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

EntradaAutor: Cabana » ds. oct. 13, 2012 7:58 pm

Sagmai, molt interessant el tema de la càries per beure coses dolces en bibi!

El meu encara no beu ni aigua, quan té set fem teta, però quan comenci a donar-li aigua o sucs serà amb un got, ell aprèn ràpid i m'estalviaré fer transicions de recipient en recipient!
sagmai
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dg. oct. 14, 2012 9:24 pm

Cabana ha escrit:Sagmai, molt interessant el tema de la càries per beure coses dolces en bibi!

El meu encara no beu ni aigua, quan té set fem teta, però quan comenci a donar-li aigua o sucs serà amb un got, ell aprèn ràpid i m'estalviaré fer transicions de recipient en recipient!

Jo opino el mateix :-D
nbarreiro
Entrades: 1
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:59 am

EntradaAutor: nbarreiro » dl. oct. 15, 2012 12:02 pm

jo només n'hi donava un parell de cullerades després de berenar.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::