Nen amb poca gana

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
beatrice2121
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: ds. ago. 04, 2012 7:10 am

Nen amb poca gana

EntradaAutor: beatrice2121 » dt. set. 04, 2012 6:30 pm

Hola,

Tinc un peke de 29 mesos i desde que ha començat la calor, que no te molta gana, de fet desde que li vaig introduir els sòlids que menja amb distraccions perquè li agrada menjar però s'ho mira tot molt, i des d'el principi de l'estiu, com dic, menja malament. Li agrada casi tot amb tomaquet però li faig molt de cas, perquè s'habitui al gust i textura de tot mica en mica.

Però m'agradaria algún tipus de menjar o plat que agradés als nens en general, a part de macarrons amb tomàquet clar, jeje.

He provat la quinoa perquè es un plat complet si es fa amb verdures, però tot i que s'ho menja, no l'entusiama.

M'agradaria que es menjés més plats diferents. Faig diferentes salses i guarnicions, però no tot això s'ho menja bé.

Teniu el mateix problema? o receptes o idees?

M'anirà bé qualsevol suggerència d'alguna mare que hagi passat per alguna fase semblant.

Moltes gràcies!
beatrice2121

Re: Nen amb poca gana

EntradaAutor: beatrice2121 » dt. set. 04, 2012 6:31 pm

Hola,

Tinc un peke de 29 mesos i desde que ha començat la calor, que no te molta gana, de fet desde que li vaig introduir els sòlids que menja amb distraccions perquè li agrada menjar però s'ho mira tot molt, i des d'el principi de l'estiu, com dic, menja malament. Li agrada casi tot amb tomaquet però li faig molt de cas, perquè s'habitui al gust i textura de tot mica en mica.

Però m'agradaria algún tipus de menjar o plat que agradés als nens en general, a part de macarrons amb tomàquet clar, jeje.

He provat la quinoa perquè es un plat complet si es fa amb verdures, però tot i que s'ho menja, no l'entusiama.

M'agradaria que es menjés més plats diferents. Faig diferentes salses i guarnicions, però no tot això s'ho menja bé.

Teniu el mateix problema? o receptes o idees?

M'anirà bé qualsevol suggerència d'alguna mare que hagi passat per alguna fase semblant.

Moltes gràcies!
annajana
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

EntradaAutor: annajana » dc. set. 05, 2012 1:55 pm

La Jana tampoc és gaire menjadora. Des dels 10 mesos que no va voler saber res més del triturat i des de llavors sempre ha menjat com nosaltres. Les coses que més li agraden són:
La truita de patates: li xiiiiifla
L'arròs amb verdures saltejades
Pa amb formatge fresc
Els super macarrons amb carn picada, tomàquet i ceba
annajana
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

EntradaAutor: annajana » dc. set. 05, 2012 1:55 pm

Ah! i la sopeta de pinyons i arròs que li faig jo!
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » dc. set. 05, 2012 2:10 pm

Mmmmmm, pinyons i arròs...que bo!
beatrice2121

EntradaAutor: beatrice2121 » dc. set. 05, 2012 2:40 pm

Ok.

El meu, textures tovetes com el formatge fresc tipus "de burgos" no li agrada. ha d'estar tot "al dente" si està tou, no s'ho menja.

Sopes tampoc i la truita de patates li vaig donar un dia i tampoc la va voler. Però quan fa això hi torno passat un temps, per veure si ja li ha passat, perquè de vegades són fases i ja està.

Una cosa que no menjava en sòlid i ara sí, son les mongetes verdas tendres amb patates, amb un sofregit sau i amb una mica de tomàquet natural ratllat. Tampoc volia peix sòlid i ara s'ho menja, amb salseta, però menja.

Però s'ho mira tot molt, una mica exigent vaja, encara que tingui molta gana.

Arròs, cigrons saltejats, o verdura saltejada cap problem. I per suposat els macarrons, plat estrella. Jo els faig igual, són molt bons i gustosos.

Miraré més plats a veure.

Gràcies!!
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. set. 05, 2012 8:42 pm

beatrice2121, però abans que comencés la calor menjava bé i de tot?
El meu fill menja bé i li agrada tot, però es torna boig amb l'arròs en totes les seves variants; a part dels macarrons i els espaguetis, també li agraden molt les mandonguilles, la sarsuela, els pèsols saltejats amb pernil, patata amb mongeta tendra...

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::