Quantes alletadores en actiu hi ha al Socpetit?
Re: Quantes alletadores en actiu hi ha al Socpetit?
Una altra que també està en actiu. La Jana té 9 mesos i no mostra ca intenció de deixar el pit. i jo encantadíssima. És el millor del món! I pensar que hi ha gent que li sembla un sacrifici... per mí és una meravella!
una altre que esta en actiu, el xabier té 5 mesos i mig i hem fet LME a excepció d'alguna galeta o tros de fruita per entretindre's.I és de les millors coses que m'han passat. i volem continuar fins que ell digui prou 

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???
http://www.elfildenjan.blogspot.com
Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit
nacristai ha escrit:una altre que esta en actiu, el xabier té 5 mesos i mig i hem fet LME a excepció d'alguna galeta o tros de fruita per entretindre's.I és de les millors coses que m'han passat. i volem continuar fins que ell digui prou
Princess!!!! Visca la teta!!!!

Powerpuff quina foto més bonica!
Jo caic de la llista, després de tot aquest temps, 2 anys 9 mesos i 3 setmanes, hem deixat de "fer teti". Per al menut ja era com un vici i a mi ja francament em molestava una mica... Ho portem més bé del que em pensava. Ja fa una setmana i no em fan mal els pits, i el menut ara quan li vénen les ganes de popar, abraça a les "tetis" i els hi fa petonets tot dient-me, jo ja sóc gran mama.
Ha estat un temps meravellós i l'hem disfrutat molt tots dos. Ara mirant enrera em queden molt lluny les primeres setmanes a on se'm feia una muntanya, el mal als mugrons, la LMixta ... Al final tot va sortir bé. Em quedo amb tots els moments que em vénen al cap, quan s'adormia al pit, quan abraçat i popant em deia "t'estimo mama" o "és molt bona la teti"

Bé, espero que aviat ens hi poguem tornar a posar!
Jo caic de la llista, després de tot aquest temps, 2 anys 9 mesos i 3 setmanes, hem deixat de "fer teti". Per al menut ja era com un vici i a mi ja francament em molestava una mica... Ho portem més bé del que em pensava. Ja fa una setmana i no em fan mal els pits, i el menut ara quan li vénen les ganes de popar, abraça a les "tetis" i els hi fa petonets tot dient-me, jo ja sóc gran mama.
Ha estat un temps meravellós i l'hem disfrutat molt tots dos. Ara mirant enrera em queden molt lluny les primeres setmanes a on se'm feia una muntanya, el mal als mugrons, la LMixta ... Al final tot va sortir bé. Em quedo amb tots els moments que em vénen al cap, quan s'adormia al pit, quan abraçat i popant em deia "t'estimo mama" o "és molt bona la teti"

Bé, espero que aviat ens hi poguem tornar a posar!
Jo també caic de la llista
24 mesos i uns dies. No ha estat de la manera que jo volia, ja que pensava que ell ho aniria deixant sol, però em vaig quedar embarassada i em feien moltíssim mal els pits, així que vaig decidir deixar-ho amb tota la pena del món. La llàstima és que als pocs dies vaig patir un abortament, però tot i que una mica de llet sortiria, he preferit deixar-ho ja. Li vaig dir que la mama tenia pupa a la teta i cada dos per tres em fa petons i intenta fer algun xupito. Pensava que ho portaria pitjor. Això sí, quan em veu sortir de la dutxa es torna boig!

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
Jo si m'ho haguessin dit abans d'estar embarassada no m'ho hagués cregut, però la Berta la setmana que ve ja farà un any i seguim fent teti!!! I que duri!!!! La veritat és que ara a l'estiu em torna a demanar una mica més, però bàsicament mama el vespre, nit i matinada.
No sé, a mi m'encanta aquesta estona, i a més és un recurs súper pràctic que no sé com substituiré quan ho deixi... (quan es fa mal, quan vol dormir, quan té set, quan té gana, quan està malalta i no vol res per menjar...etc...)
No sé, a mi m'encanta aquesta estona, i a més és un recurs súper pràctic que no sé com substituiré quan ho deixi... (quan es fa mal, quan vol dormir, quan té set, quan té gana, quan està malalta i no vol res per menjar...etc...)
Nosaltres també alletem!! i jo era de les que deia que jo si mamava bé i sino també i ara no m'arrempateixo gens, m0encanta donar-li de mamar, m'encanta quan es calma mamant i agafant la teta amb les dues manetes aixxxx
Ara té 9 mesos, i ja hi ha gent que em diu "encara mama pero si anirà a la unversitat i pendra teta" pero la idea és seguir fins que ella digui prou, tingui l'edad que tingui
Ara té 9 mesos, i ja hi ha gent que em diu "encara mama pero si anirà a la unversitat i pendra teta" pero la idea és seguir fins que ella digui prou, tingui l'edad que tingui
Nosaltres tambe! Tres mesos i mig..... I que duri 

Nosaltres també seguim fent metona, amb 14 mesos que té en Lluís. No m'ho hagués imaginat mai, quan estava embarassada deia: Ui, jo fins als 6 mesos, que després ja són massa grans!! Aix...
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Jo tb m'hi apunto! El petit acaba de fer 6 mesos, al començament ho vam passar malament i va ser durillo, però fem teta a demanda!
A part d'alguna queixalada sense dents (no em vull imaginar com deu ser quan ja tenen dentetes!), ens va molt bé, n'estic molt orgullosa i puc dir que per fi n'estic fruïnt, de la lactància!
A part d'alguna queixalada sense dents (no em vull imaginar com deu ser quan ja tenen dentetes!), ens va molt bé, n'estic molt orgullosa i puc dir que per fi n'estic fruïnt, de la lactància!
- Gimmy&Anna
- :: papallona

- Entrades: 109
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am
Nosaltres també, 6 mesos i mig i de moment 100% pit.
Bon dia!!
M'uneixo al grup!! Porto casi 16 mesos donant el pit a la Lucía. La experiència és meravellosa. Quan va neixe tenia clar que al menys ho intentaria però mai vaig pensar arribar tant lluny. Ara estic super contenta i penso que és de les millors cosas que m'han passat.
Però també començo a plantejar-me seriosament deixar-lo...no se que fer... En breu vull tornar a buscar un embaràs. M'agradaria que ella sola ho deixés però crec que és imposible. Crec que cada vegada m'en demana més. I per la nit cada cop que és desperta i jo a vegades sento que no puc més però d'altres (quasi totes jeje)estic encantada!! Total que no se si m'enteneu però tinc un embolic...
I tampoc vull treure-li a la força perquè encara és dorm a la teta i és relaxa molt. Si teniu algun consell ós ho agrairia molt.
M'uneixo al grup!! Porto casi 16 mesos donant el pit a la Lucía. La experiència és meravellosa. Quan va neixe tenia clar que al menys ho intentaria però mai vaig pensar arribar tant lluny. Ara estic super contenta i penso que és de les millors cosas que m'han passat.
Però també començo a plantejar-me seriosament deixar-lo...no se que fer... En breu vull tornar a buscar un embaràs. M'agradaria que ella sola ho deixés però crec que és imposible. Crec que cada vegada m'en demana més. I per la nit cada cop que és desperta i jo a vegades sento que no puc més però d'altres (quasi totes jeje)estic encantada!! Total que no se si m'enteneu però tinc un embolic...
I tampoc vull treure-li a la força perquè encara és dorm a la teta i és relaxa molt. Si teniu algun consell ós ho agrairia molt.
Lusu l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 05, 2012 11:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- brunadenit
- :: zebra

- Entrades: 1361
- Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm
Aquí una que porta 13 mesos! Tampoc esperava aguantar tant, però no em ve de gust treure-li a la força. I això que ella quan està enfadada em mossega a vegades! PErò és que ens encanta estar juntetes! Com a aliment crec que és poc, no mama molta estona i els pits ja no se m'omplen i ella menja de tot i en quantitat. Però jo crec que aquesta mica li pot anar bé per les defenses, a mi per recuperar la forma (hauria de menjar menys...), i per l'amor que ens tenim, que carai!
Petons i felicitats a totes!
Petons i felicitats a totes!
Brunadenit hola!!
A mi també em mosega quan està més nerviosa o és vol adormir i no pot. No fort però va rosegant amb les dents i me les deixa marcades...i fa una mica de mal. Per això i pels dies q m'ho demana molts cops seguits i sobre tot perque vull que em vingui ja la regla per anar a pel segon penso en deixar ja el pit i d'altres penso que seguirem així molt de temps!!:-) no té preu la seva careta quan està maman i em mira de reüll....lo contenta q és posa quan veu que m'aixeco la samarreta i crida teta teta!!!!! Aix que farem.....
A mi també em mosega quan està més nerviosa o és vol adormir i no pot. No fort però va rosegant amb les dents i me les deixa marcades...i fa una mica de mal. Per això i pels dies q m'ho demana molts cops seguits i sobre tot perque vull que em vingui ja la regla per anar a pel segon penso en deixar ja el pit i d'altres penso que seguirem així molt de temps!!:-) no té preu la seva careta quan està maman i em mira de reüll....lo contenta q és posa quan veu que m'aixeco la samarreta i crida teta teta!!!!! Aix que farem.....
Torno a ser alletadora en actiu
vag deixar-ho temporalment al març després de 30 mesos, i ara ja en fa 1 que fem teti amb el petit.
Hola! Ja portem 10 mesos i mig de lactància. Amb la gran només vaig poder donar-li 9 mesos i amb la petita m'havia proposat arribar almenys a l'any.... i segur que arribo! Jo també voldria que fos ella la que decidís deixar-ho, i això serà difícil perquè sóc el seu "xumet" !! 

La meva petitona te gairebé 6 mesos i continuem fent teti... encara k ja fa un mes k hem introduit Cereals i fruita, x quan estic treballant.
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Naltres portem 15 mesos fent teti amb el Jan, amb el Marc no vam passar d'aquest temps perquè ell solet es va destetar, el Jan però, no té cap intenció de fer-ho, i la mami menys
jejejejjjj
Ara ja és molt especial perquè m'ho demana i quan li pregunto "on es la popeta?" em posa la maneta dins l'escot del jersei i mira cap a dins
espero poder continuar donant el pit durant molt de temps més perquè és una sensació única i meravellosa

Ara ja és molt especial perquè m'ho demana i quan li pregunto "on es la popeta?" em posa la maneta dins l'escot del jersei i mira cap a dins
espero poder continuar donant el pit durant molt de temps més perquè és una sensació única i meravellosa

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Fa un parell de mesos que la peke es va deslletar sola, quasi d'un dia per l'altre... en fi, suposo que serà per l'embaràs... hi ha qui diu que quan vegi al petit ella en voldrà de nou... vés a saber. Espero estar en actiu un altre cop ben aviat!!!! ja us ho faré saber!

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
I nosaltres ja portem 9 mesos!!! I m'encanta!
L'altre dia la vaig seure al capdamunt del llit i jo estava dreta posant-me el pijama. El temps de treure'm la samarreta i estar posant-me la del pijama, la tia, va venir gatejant fins als peus del llit i la tenia ja enganxada a la teta! em vaig fer un fart de riure jo sola!! La veritat és que m'encanta veure que es posa tant contenta quan veu la teta, o si li dic: vols teta, ja riu!
L'altre dia la vaig seure al capdamunt del llit i jo estava dreta posant-me el pijama. El temps de treure'm la samarreta i estar posant-me la del pijama, la tia, va venir gatejant fins als peus del llit i la tenia ja enganxada a la teta! em vaig fer un fart de riure jo sola!! La veritat és que m'encanta veure que es posa tant contenta quan veu la teta, o si li dic: vols teta, ja riu!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |