Que els hi doneu de berenar cap als 14 mesos?
Que els hi doneu de berenar cap als 14 mesos?
Hola noies,
la Judit menja molt bé, menys els berenar... mai no ha volgut la típica papilla de fruites ni es gaire de iogus, petits,... ara a trocets alguna mica de fruita menja, però tampoc no us penseu... que li puc donar que sigui sa? Les galetes li agraden, però no el vull abusar, i el salat li agrada molt però com que pa amb tomàquet i formatge o pavo ja en mengem algún cop per sopar preferia alguna altre idea...
la Judit menja molt bé, menys els berenar... mai no ha volgut la típica papilla de fruites ni es gaire de iogus, petits,... ara a trocets alguna mica de fruita menja, però tampoc no us penseu... que li puc donar que sigui sa? Les galetes li agraden, però no el vull abusar, i el salat li agrada molt però com que pa amb tomàquet i formatge o pavo ja en mengem algún cop per sopar preferia alguna altre idea...
Re: Que els hi doneu de berenar cap als 14 mesos?
Hola guapa, a que li dius tu berenear?
T'explico: el Biel va a la Llar d'infants, així que esmorza cap a les 6:30 un bibe amb cerals, a les 11:30 dina triutrat de verdures i ara cada vegada més trocets (pollastres, vadella, peix, etc), cap a les 15-15:30 fa la papilla de fruites i a vegades, un trocet de coca, de pa amb tomaquet, formatge, etc i cap a les 17:30 fa un bibe de 120ml (que té per costum per dormir un xic). Per sopar anem fent variat (bé, menja el mateix que nosltres o que son germà gran, ahir per exemple: macarrons amb tomaquet) i en funció de si el veig molt cansat a vegades només és un bibe amb cerals.
El que vull dir és, que més que mirar només què brena, mira a quina hora ho fa i el que menja en el global del dia.
Per cert, al Biel li encanta la gelatina amb trocets petitos de fruita (li faig jo a casa).
Tonets
T'explico: el Biel va a la Llar d'infants, així que esmorza cap a les 6:30 un bibe amb cerals, a les 11:30 dina triutrat de verdures i ara cada vegada més trocets (pollastres, vadella, peix, etc), cap a les 15-15:30 fa la papilla de fruites i a vegades, un trocet de coca, de pa amb tomaquet, formatge, etc i cap a les 17:30 fa un bibe de 120ml (que té per costum per dormir un xic). Per sopar anem fent variat (bé, menja el mateix que nosltres o que son germà gran, ahir per exemple: macarrons amb tomaquet) i en funció de si el veig molt cansat a vegades només és un bibe amb cerals.
El que vull dir és, que més que mirar només què brena, mira a quina hora ho fa i el que menja en el global del dia.
Per cert, al Biel li encanta la gelatina amb trocets petitos de fruita (li faig jo a casa).
Tonets
Sí, tens raó, jo em refereixo al que menja entre el dinar i el sopar. Ella dina cap a les 12:30, fa la migdiada just després unes 2 horetes - 2 horetes i mitja i a les 19 - 19:30 sopa peixet a trocets, una truiteta amb pa amb tomàquet... i després un bibi i a dormir. Em refereixo al que li podria donar entre el dinar de les 12:30 i a el "sopar" de les 19:30. Quan es lleves de la migdiada, cap a les 16:00 més o menys...
Doncs el meu té ara 13 mesos...i ell menja normalment fruita, pero triturada no, a trossets...ens la menjem junts. Altres dies li dono un iogurt o un petit suiss i galetes, o també li pots donar pa bimbo sucat de quesito o amb oli i tomaquet i pernil dolç o pavo... és qüestio de combinar, si un día saps que sopara pà amb tomàquet doncs li dones la fruita o el iogurt... vas alternant i ja esta.
A veure, suposo que tot depen del nen, el meu és menjador i a part ja té 7 dents i ja fa dies que menja igual que nosaltres, així que de berenar li procuro donar el mateix que bereno jo...en tot cas també una altra opció que tens és donar-li el pernil dolç amb "tortitas" de maiz, rollo bicentu**, als nens els hi encanta el maiz...o prova de posar-li els trossets de fruita a dins del iogurt en comptes de triturat...pots posar-li poma, pressec, sindria, etc..

A veure, suposo que tot depen del nen, el meu és menjador i a part ja té 7 dents i ja fa dies que menja igual que nosaltres, així que de berenar li procuro donar el mateix que bereno jo...en tot cas també una altra opció que tens és donar-li el pernil dolç amb "tortitas" de maiz, rollo bicentu**, als nens els hi encanta el maiz...o prova de posar-li els trossets de fruita a dins del iogurt en comptes de triturat...pots posar-li poma, pressec, sindria, etc..

Jo tinc un fill de 15 mesos i cada dia vario els berenars, intento fer-los diferents, i sobretot també que li puguin entrar pels ulls, ja saps lo de la presentació és important! igual que a nosaltres a ells també els hi entra tot per la vista. Cal posar imaginació i una fruita es pot presentar de mil maneres diferents... Un dia menja iogurt, un altre pa amb tomàquet, un dia fruita, que se la menja sencera, i també pots provar de fer-li llet d'avena amb "copos"d'avena, al nostre li encanta!!! i a vegades li ratllo una mica de poma per sobre i és boníssiiim!!! El que ens funciona molt a nosaltres és que jo sempre menjo amb ell, ens fem el mateix cada dia i així em menja super be!!!! És la nostre estona on compartim i disfrutem menjant!
jo penso que es super important això de menjar junts. amb la jana això és la clau!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |