Iogurt natural als 9 mesos
Iogurt natural als 9 mesos
Hola!!! tinc un dubte, què és millor un iogurt natural o Mi Primer Danone??
És que el meu nen de 9 mesos esmorza a les 7 del matí i fins la 13h que dina són moltes hores. Fins ara li feia un mini bibe però no el vol, una mica de farinetes tampoc... pensava en un iogurt que li agrada molt però crec que donar-li un iogurt cada dia no és massa bo i menys si és Mi Primer Danone, em dona la sensació que té massa greixos, sucre... però si algú m'ho pot aclarir... iogurt natural se li pot donar encara que no sigui amb llet de continuació?. Pensava un dia iogurt, un altre dia un troç de fruita, no sé...teniu idees de tentempié??
Moltes gràcies!!!!
És que el meu nen de 9 mesos esmorza a les 7 del matí i fins la 13h que dina són moltes hores. Fins ara li feia un mini bibe però no el vol, una mica de farinetes tampoc... pensava en un iogurt que li agrada molt però crec que donar-li un iogurt cada dia no és massa bo i menys si és Mi Primer Danone, em dona la sensació que té massa greixos, sucre... però si algú m'ho pot aclarir... iogurt natural se li pot donar encara que no sigui amb llet de continuació?. Pensava un dia iogurt, un altre dia un troç de fruita, no sé...teniu idees de tentempié??
Moltes gràcies!!!!
Re: Iogurt natural als 9 mesos
Oi tant que li pots donar!!
Al mes passat la meva tenia 7 mesets, la pediatra em va dir que ja podia començar a introduir iogurts naturals. Els de llet de continuació els devora!! i aquests també!!
Jo a la meva nena li dono iogurt natural amb trossos de fruita la veritat és que Mi primer Danone no l'he comprat mai...)
a nosaltres, el pediatre ens va dir que directament iogurt natural que això de Mi primer Danone era comercial i prou (em va dir "oi, no fan pas mi primer garbanzo").
Tb ho pots combinar amb fruita. A la guarderia que anem, (nosaltres vam començar amb 9 mesos) a mig matí els hi donen una miqueta de fruita.
Tb ho pots combinar amb fruita. A la guarderia que anem, (nosaltres vam començar amb 9 mesos) a mig matí els hi donen una miqueta de fruita.
Hola marones!
El nostre peque fa avui 9 mesos
i també hem pensat en introduir-li el iogurt (Carme-it, m'ha encantat això de "mi primer garbanzo!!), però la meva pregunta és la següent... Quan li doneu el iogurt? Com a "aperitiu" entre hores o per exemple com a substitut de la fruita per a berenar?
El nostre peque fa avui 9 mesos
i també hem pensat en introduir-li el iogurt (Carme-it, m'ha encantat això de "mi primer garbanzo!!), però la meva pregunta és la següent... Quan li doneu el iogurt? Com a "aperitiu" entre hores o per exemple com a substitut de la fruita per a berenar?Re: Iogurt natural als 9 mesos
La pediatra em va dir que ella no era partidaria dels mi primer danone (jo tampoc, segons la OCU molt sucre) i em va dir una cosa semblant que el pediatre de la Carme-it, que si jo havia menjat mi primer calabacin jajaja
Alan ho pren com a postre al mitgdia, de vegades fruita, de vegades una micona de llet, pero gairebe sempre un iogurt natural dels de vidre.
Alan ho pren com a postre al mitgdia, de vegades fruita, de vegades una micona de llet, pero gairebe sempre un iogurt natural dels de vidre.
Hola!
pero el que no entenc.. si els iogurts estan fets de llet de vaca i no poden beure llet de vaca fins als 12 mesos o aixi...
no els hi pasa res?
pero el que no entenc.. si els iogurts estan fets de llet de vaca i no poden beure llet de vaca fins als 12 mesos o aixi...
no els hi pasa res?
Jo també tenia el dubte de quan doneu el iogurt.....o sigui que de postre després de dinar....
Jo després de cada menjada li dona el bibe a veure que veu perque lo de la aigua no li agrada gaire,fa unes cares terribles....
Per altra banda visc als EEUU i lo dels greixos van una mica a tope....algú em podria dir quin % de greix té el iogurt natural que els doneu??? ho dic perque aquí hi ha el iogurt naturala, despres el reduced fat, el low fat i el non fat o sigui que no sé quin haig de comprar
Merci
Jo després de cada menjada li dona el bibe a veure que veu perque lo de la aigua no li agrada gaire,fa unes cares terribles....
Per altra banda visc als EEUU i lo dels greixos van una mica a tope....algú em podria dir quin % de greix té el iogurt natural que els doneu??? ho dic perque aquí hi ha el iogurt naturala, despres el reduced fat, el low fat i el non fat o sigui que no sé quin haig de comprar
Merci
terix, als de mercadona que vaig comprar ahir posa "Cada 100g, Grasas 2.9g".
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.

Hola a totes de nou,
sabeu si poden menjar iogurts cada dia o només un o dos cops per setmana?¿?¿?
Gràcies.
sabeu si poden menjar iogurts cada dia o només un o dos cops per setmana?¿?¿?
Gràcies.
Blanca menja del primer danone i dels normals, el que tingui en la nevera o petit suite, els de trosets no l'hi agrada els treu de la boca.
Un iogur al dia.
o sigui que si en pren un iogurt natural sense scure dia si dia no, està bé?¿?
Gracies.
Gracies.
El meu petit te 7 mesos i avui li he donat per primera vegada desprss de la verdura a dinar iogurt natural mi primer danone, li anava barrejant amb la verduura, una de patata i pastanaga i una de iogurt, he fet lo correcte? Es quee aixi s'ho menja. Quins iogurts es poden donar que no siguin mi primer danone? Pot menjar petits suis? Coneixeu algun del mercadona?
Tutty, pot menjar qualsevol iogur natural sense sucre, de qualsevol marca. Els petits suis espera't millor uns mesos.
Em passa el mateix, ell es esmorza a les set i fins la una no dina, encara que adelantessim el dinar a les dotze són cinc hores... així que pren a les 10 i mitja iogurt amb una galeta...
Per cert, només un al dia?
El Martí menja iogurt natural de la fageda amb una pessigadeta de sucre...estan ben bons...
També pots trobar iogurt de llet de cabra al mercadona...
I, li dono també mi primer danone de fruita triturada...
Per cert, només un al dia?
El Martí menja iogurt natural de la fageda amb una pessigadeta de sucre...estan ben bons...
També pots trobar iogurt de llet de cabra al mercadona...
I, li dono també mi primer danone de fruita triturada...
El meu petit fara 8 mesos i cada dia despres de dinar li dono un iogurt(alternant un dia natural o de fruita) de Primer Danone. Es bo cada dia donar-li iogurt? que li puc donar enlloc de iogurt? Donar-li fruita em fa por perque tinc por que s'enuegui.
Personalment li donaria de qualsevol marca menys "mi primer danone".. El David ha tastat el de la fageda i no li fa especial gràcia, provarem altre marca quan m'els acabi!
Quines marques de iogurts doneu als vostres fills ? quins son els que millor els hi agraden ? es que vaig una mica perduda. Em va dir el pediatra que habien de ser natural i sense sucre.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |