com li doneu l'aigua?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Gimmy&Anna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am

com li doneu l'aigua?

EntradaAutor: Gimmy&Anna » dc. ago. 08, 2012 1:29 pm

La meva filla la setmana que vé fa 6 mesos i començarem amb la introducció de sòlids. Fins ara hem fet LME. La meva pregunta és; amb la introducció dels sòlids s'ha de donar aigua oi encara que continuem amb el pit? Algú de vosaltres ha passat directament de donar el pit a ensenyar-los a beure amb una tassa sense passar pel biberó? Quines experiències en teniu? Gràcies.
nacristai
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: com li doneu l'aigua?

EntradaAutor: nacristai » dc. ago. 08, 2012 1:41 pm

A mi la pediatre em va dir q mentres fessim pit a demanda i ac no calia aigua, però a ell l'aigua li agrada i de la unica manera que la vol és en ampolla, d'aquesres que porten com un tap mes estret. No vol el biberó a no ser que sigui de llet meva, i els gots amb tapa tampoc, got normal si però l'haig d'ajudar. Ah! I zmv 7 mesos que te ja segueix fent com a principal aliment el pit, t'ho dic per si al principi et menja poc que no pateixis!!
Pd: sento les faltes escriure desde el mobil es una tortura!!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dc. ago. 08, 2012 1:52 pm

Jo vaig donar-li directament també a partir dels 6-7 mesos amb ampolla o got normal. Pots fer-ho perfectament.
Altres opcions són els gots d'aprenentatge, però no fa falta (pensa el que et sigui més pràctic). A més ara a l'estiu si es mullen no passa res ;).

Sobre "les necessitats d'aigua", depèn de la quantiat de sòlid que mengi, però tampoc és "una necessitat vital" si seguiu amb la demanada. Almenys la meva nena en volia més "per jugar" que per set...
Akanne79
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

EntradaAutor: Akanne79 » dc. ago. 08, 2012 4:22 pm

Doncs jo li dono amb got normal, això si de plàstic perquè amb els de vidre la sento mossegar el got i em fa una mica de dentera, jajaja, vam començar amb els d'aprenentatge però li va millor beure'n en un normal, te 8 mesos.
Salud!!!!
annaiesteve
Entrades: 196
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 11:57 am
Ubicació: Sant Quirze del Valles

EntradaAutor: annaiesteve » dc. ago. 08, 2012 7:22 pm

Hola mamis doncs la meva nena te 4 mesos i li dono amb ampolla de FONT VELLA i un adaptador q es com una tetina q hem van regalar a la cansatreta de Caprabo. de moment anem fent aixi, ara en veu molta i la pediatra hem va dir q l'aigua no els hi fa cap mal, al contrari amb aq altes temperatures els hi va molt bè ! :ok:
http://lbyf.lilypie.com/eMPMp1.png

26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

EntradaAutor: Cabana » dc. ago. 08, 2012 11:03 pm

En pediatra Carlos González diu als seus llibres que els bebès no necessiten beure aigua, que s'hidraten mamant i que si tenen set el millor es donar-los el pit, que, a part de calmar-los la set, alimenta. També sembla que quan són tan petits donar-los aigua fa que se'ls empleni la panxa i se sentin saciats, i pot passar que no demanin mamar o bibi per això i se saltin preses, que tampoc es bo. En cas de prendre biberó no ho sé...
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dj. ago. 09, 2012 7:45 am

El Carlos González ho diu perquè és el que diu la OMS, la AEPED i tots els organismes oficials de salut :ok: .

I això, quan comencen amb AC ja beuen aigua, però en proporció al que mengen, i mai desplaçant a la LM.
soleilua
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dj. ago. 09, 2012 9:07 am

Nosaltres també fem pit a demanda (l'Arlet té 7 mesos), però també beu aigua, perquè just quan va començar amb la AC hi havia una onada de calor (aquella de finals de juny), i em feia cosa que no begués aigua. Directament li vaig donar d'¡un got, i ella beu perfectament com si hi hagués begut tota la vida!

Ara tenim un got d'aquests amb tapa (però és de silicona, i ha de fer el gest per beure, no surt l'aigua sola), però ella prefereix beure directament del got.
carbasseta
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dv. ago. 17, 2012 12:07 am

Nosaltres també li donem en got o de l'ampolla. He llegit q millor got amb nanses... Q me'n dieu? Potser és perquè amb el de vidre li he de donar jo i amb el de nanses ho faria soleta? Ho dubto perquè té 7 mesos i mig...
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
soleilua
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dv. ago. 17, 2012 9:39 am

carbasseta si ho fa sola si! L'Arlet ho ha après súper ràpid! El de nanses però és d'aquests amb boquilla de silicona, perquè si ja queda xopa amb això, si fos un got normal quedaria com recent dutxada!
Li deixem a sobre la taula o la bandeja de la trona, i ella primer el que fa és obrir la boca perquè li donis tu i si passats uns segons no li has donat, l'agafa ella i més feliç que un tornavís!
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

EntradaAutor: brnc81 » dg. ago. 19, 2012 9:01 am

Hola noies, doncs jo li dono aigua quan menja AC, encara que després faci pit. Ho trobo natural, fins i tot li ajuda a netejar-se la boca quan menja pa o galetes! Això sí, continuem amb el pit a demanda :D
Aquests dies de tanta calor, i sobretot si estem al carrer al sol, li vaig donant cada poc, encara que només sigui un glopet.
Sobre com li donem, jo faig servir el biberó, els gots aquests per nens petits no li agraden, i amb el got normal "mossega" el vidre!! He provat amb uns de plàstic d'ikea i sembla que millor, però li cau toooota l'aigua a sobre jejeje
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dg. set. 02, 2012 8:59 pm

Ara q ja som a casa provare el got amb nanses. Gràcies sole!! ;-)
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::