Quantitat pèrdues desprès del part
Quantitat pèrdues desprès del part
Bon dia!!! Divendres passat vaig tindre a la meva petita i els dos primers dies vaig sagnar bastant però a partir del tercer ja vaig perdre bastant menys.
Però porto des d' ahir que torno a tindre bastant pèrdua, no sé si pot ser normal.
Alguna s'ha trobat en un cas així???
Però porto des d' ahir que torno a tindre bastant pèrdua, no sé si pot ser normal.
Alguna s'ha trobat en un cas així???
Re: Quantitat pèrdues desprès del part
Dona, és normal sagnar molts de dies... com a mínim una setmaneta i com a màxim fins al final de la quarentena o sigui que pren-t'ho amb calma 

Hola!!
Primer de tot enhorabona
Pel tema que comentes bufff jo vaig estar setmanes amb pèrdues quin agobio noia perquè m'havia de canviar força sovint, així que com et diu la Maroa agafa-t'ho amb calma
Cuida't
Primer de tot enhorabona
Pel tema que comentes bufff jo vaig estar setmanes amb pèrdues quin agobio noia perquè m'havia de canviar força sovint, així que com et diu la Maroa agafa-t'ho amb calma
Cuida't

Vivint una vida d'aventura amb tres fills 

Tranquila!! Jo hi havia dies que bastant, hi havia dies que molt i hi havia dies que gairebé res, i a més, vaig passas de la quarantena. Tacant poquet vaig arrivar fins a més de 50 dies.
Moltes gràcies per les respostes, em deixeu més tranquila.
M'ho agafaré amb calma
M'ho agafaré amb calma
Ara recordo, el que sí que vaig notar els primers dies és que si "em passava" fent algun esforç, sagnava més.
aixo de la cuarentena son 40 dies amb sangant com si fos regla o durant els primers dies es mes fort i despres la cosa va afloixant???
Hola i enhorabona!
Jo al principi alguns dies sagnava mes i altres menys, desapareixia i tornava i no em va durar el 40 dies, entre que venien i marxaven les perdues van ser uns 21 dies, clar, que tambè vaig tenir la gran sort
que em tornes la regla llavors, aixi que no ho tinc gaire clar.... pero 40 dies no van ser.
Jo al principi alguns dies sagnava mes i altres menys, desapareixia i tornava i no em va durar el 40 dies, entre que venien i marxaven les perdues van ser uns 21 dies, clar, que tambè vaig tenir la gran sort
Hola!!
El meu petit va venir per cessàrea i em va sorprendre que al tercer dia ja tenia pèrdues com d'un quart dia de regla. Un dels avantatges del meu part va ser que van "netejar" bé la zona i em van dir que tacaria poquet. Doncs he arribat a estar fins a 35 dies!! Hi havia dies que potser res i després tornava a tacar més.
Vull dir que amb part vaginal, sense "neteja", ja deu ser normal arribar fins als 40 dies i més i tacant forca. No ens toca més que paciènia ;) Al cap i a la fi son cosetes que portes bé quan els hi veus la carona!!! Així que felicitats pel teu petit!!!
El meu petit va venir per cessàrea i em va sorprendre que al tercer dia ja tenia pèrdues com d'un quart dia de regla. Un dels avantatges del meu part va ser que van "netejar" bé la zona i em van dir que tacaria poquet. Doncs he arribat a estar fins a 35 dies!! Hi havia dies que potser res i després tornava a tacar més.
Vull dir que amb part vaginal, sense "neteja", ja deu ser normal arribar fins als 40 dies i més i tacant forca. No ens toca més que paciènia ;) Al cap i a la fi son cosetes que portes bé quan els hi veus la carona!!! Així que felicitats pel teu petit!!!
Se12 jo vaig estar més de 15 dies tacant de recla forta, i després, uns dies més, uns dies menys, i cap al final marronet i prou, però va durar molt. Depèn de cada dona!
yo con el primero estuve 25dias. y ahora con estr segundo llevo 18,aunq hace dias q practicamente no mancho nada,pero bueno aun no ha dicho adioa por completo,lo que es un agobio con el calor que esta haciendo!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |