Es gira i queda bocaterrossa

Els hàbits de dormir.
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Es gira i queda bocaterrossa

EntradaAutor: Tutty29 » dl. juny 25, 2012 9:56 am

hOLA NOIES!!!!Tinc un nen que demà farà 5 mesets. A la nit es mou bastant i sempre me'l trobo girat, pero fa dos dies que quan m'aixeco a la nit per mirar si dorm me'l trobo bocaterrossa i tinc por que no s'ofegui i el posa panxa enlaire i ell continua dormint.
Alguna de vosaltres us passa el mateix ?
Blancaneu
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. juny 25, 2012 10:03 am

Re: Es gira i queda bocaterrossa

EntradaAutor: Blancaneu » dl. juny 25, 2012 11:01 am

Els meus grans ho feien i el petit també comença a fer-ho. Jo crec q si saben girar-se (i és evident q en saben, ja q s'hi posen ells) no hi ha problema.
Imatge
Imatge
Imatge
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dl. juny 25, 2012 12:47 pm

La meva ara ja és gran, però des de ben petita ens vam adonar que estava molt més tranquil·la si estava bocaterrossa que cap per amunt a l'hora de dormir. Jo estava neguitosa i li anava posant la ma a sobre per comprovar que respirava, però li vaig comentar a la pediatre i em va dir que cada nen té les seves necessitats i que si la nena li agradava més està panxa avall doncs que no m'amoïnés, que no passava res, que els estudis que ara diuen que han de dormir panxa amunt o de costat tampoc són 100% fiables!
Imatge

Imatge
firelag
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dc. abr. 06, 2011 2:26 pm

EntradaAutor: firelag » dl. juny 25, 2012 2:18 pm

A mi el que em deien era que si tenia prou força per girar-se avall podria moure's en el cas de que passés alguna cosa, que no hi havia perill. Però no s'hi acabava de quedar panxa avall en aquella època. Ara sí, però ja és més grandeta, i de totes formes vaig vigilant
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dt. juny 26, 2012 9:39 am

Jo en una conferència del Carlos González que parlava de la mort súbita, va comentar que un cop se saben girar sols ja no hi ha problema si dormen bocaterrosa.
Ell deia que quan els poséssim a dormir els posem de cara enlaire, però que si després ell dormint es posa bocaterrosa no patim que ja saben girar-se!!!! Així que tranqui, cap problema!!!!
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dt. juny 26, 2012 9:48 am

Si quan el poso a dormir el deixo cara amunt, ella és gira sol, pero un cop està bocaterrossa no sap girar-se cara amunt, i a més dorm amb els braços enganxats al cos i la cara mirant el matalàs. Aquesta nit m'he aixecat dos cops i efectivament me l'he trobat bocaterrossa, tinc por que l'hi passi algo.
ClaraO.
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ClaraO. » dt. juny 26, 2012 1:55 pm

Tutty i si li poses un cojín antivuelco o una tovallola enrotllada al davant perquè no es pugui tombar boca terrossa?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
firelag

EntradaAutor: firelag » dt. juny 26, 2012 2:18 pm

Jo també vaig intentar lo del coixi, pero ella seguia intentant girar-se i es quedava com mig encallada, per dir-ho d'alguna manera.
Jo crec que estarà bé tutty, però jo haig de dir que abans de neixer vaig comprar un monitor, per la por a que deixés de respirar.vaig estar més tranquila. Però emva durar poc, perquè és petit de tamany. Va bé pel moisès realment. Al seu llit es mou tant que surt de la zona. I evidentment, quan dorm amb nosaltres (cada dia a mitja nit :-D) ja no serveix. No t'ho recomanaria pas ara.
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

EntradaAutor: coquette » dj. juny 28, 2012 12:55 am

Tutty29 ha escrit:i quan el poso a dormir el deixo cara amunt, ella és gira sol, pero un cop està bocaterrossa no sap girar-se cara amunt

a nosaltres ens comença a passar també el mateix... té 6 mesos i com ha après a girar-se li ha agafat un gust que no vegis! el problema és que ens passa exactament el mateix, un cop està bocaterrosa no sempre pot tornar-se a posar panxa amunt.
És perillós que dormin bocaterrosa en aquestes circumstàncies?
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dj. juny 28, 2012 9:55 am

Ara fa dos dies que dorm cara amunt i no es gira, a la nit quan m'aixeco per anar al WC, vaig a la seva habiatció que està el costat de la meva i li donno una ullada.
firelag

EntradaAutor: firelag » dj. juny 28, 2012 10:00 am

A vegades també tenen "manies" que els hi duren uns dies :ok:
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dv. juny 29, 2012 9:22 pm

La meva dorm bocaterrossa des de que es sap girar i al principi també tenia por, però veient que es girava sola i que ja tenia força per aixecar el cap, jo crec que encara que dormi amorrat al matalàs, si aixeca bé el cap cap problema. La tovallola sí que no la posaria perquè és més fàcil que s'hi pugui quedar encallat i amorrat, igual que coixins.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::