migdiades més llargues
- Gimmy&Anna
- :: papallona

- Entrades: 109
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am
migdiades més llargues
Quan començen els nens a fer migdiades llargues per ells sols?? els ajudeu a allargar la migdiada? La meva nena té 4 mesos i mig i les fa molt curtes (30- 40') i jo veig que quan es desperta encara té son i es mostra neguitosa però un cop desperta ja em costa molt tornar-la a fer dormir.. Com ho feu vosaltres? Gràcies.
Re: migdiades més llargues
Hola,
Nomes dir-te que no et preocupis que tot arriba.
El meu ara té 23 mesos i fa unes migdiades de 3 hores, en canvi quan era com el teu dormia poquíssim, tot just jo m'estirava una mica ell ja es despertava.
M'adono amb els missatges que moltes vegades ens neguitegem (jo la primera) per coses naturals qu canvien soles.
M'ho dic per mi també, jo amb el meu he patit per la són , el menjar....i ara que ja farà 2 anys m'adono que moltes coses que m'amoinaven s'han solucionat sense cap intervenció nostra, simplement canvien cada mes.
Que vagi bé,
Montse
Nomes dir-te que no et preocupis que tot arriba.
El meu ara té 23 mesos i fa unes migdiades de 3 hores, en canvi quan era com el teu dormia poquíssim, tot just jo m'estirava una mica ell ja es despertava.
M'adono amb els missatges que moltes vegades ens neguitegem (jo la primera) per coses naturals qu canvien soles.
M'ho dic per mi també, jo amb el meu he patit per la són , el menjar....i ara que ja farà 2 anys m'adono que moltes coses que m'amoinaven s'han solucionat sense cap intervenció nostra, simplement canvien cada mes.
Que vagi bé,
Montse
El meu va començar a dormir bé a la nit i a fer migdiades llargues de 1 hora i mitja-2h a partir dels 7-8 mesos!!
Tranquila...tot són etapes!!! jejejej
Tranquila...tot són etapes!!! jejejej
Hola Gimmy
Mira, he llegit el teu missatge i m'he recordat a mi mateixa. L'Ona fara ara 6 mesos. Els tres primers mesos van ser molt durs, no només per la novetat i l'esgotament, sino també perque`la nena va ser molt propensa a tenir molts gasos i bàsicament perquè jo anava rebentada, ja que la nena a partir del mes, no dormia més de 20 minuts, i passava exactament aixo que dius, es despertava de cop, no la podia fer dormir, ja que entrava en un bucle que encara era pitjor i cada cop s'enfadava més i més, peruqpe tenia son i no es podia tornar a dormir. Ara amb quasi 6 estem en dormides que van dels 45 mintus a les dues hores i mitja. Els 45 minuts, son els mateixos 20 del primer trimestre, que al fer-se més gran també van allargant el primer cicle. El que si que he aconseguit es que lla, de tant en tant, si té més son, empalmi soleta.. i per això si que la vaig tenir que ajudar.
La nena es molt nervioseta, i no acosneguia que ella soleta es relaxes,perque`com et dic entrava en un bucle del que no podia sortir. A més, si no la dormia a braços, no s'adormia de cap de les maneres. Amb 4 mesos vaig deicidir llegir les possibles ajudes sol-lucions a aquest tema. Hi han moltes vessants,des de la Rosa Jové fins a l'Estivill, passant per la Tracy Hogg i la Elisabeth Pantley. Jo et recomano, si per tu això s'esta convertint en un problema ( com em va passar a mi), llegeix i escull la versió que més s'acosti a tu.
Jo vaig decidir aplicar la Tracy en certa mesura, i em va servir. No dorm perfectament pero si que per lo menys algun dia, si es desperta , saps renganxar soleta ( no passa sempre) i també sap identificar el moment que toca anar a fer nones, i això fa que no sigui tan pesat el moment de la siesta i no he de dormir-la a braços.
Mira, he llegit el teu missatge i m'he recordat a mi mateixa. L'Ona fara ara 6 mesos. Els tres primers mesos van ser molt durs, no només per la novetat i l'esgotament, sino també perque`la nena va ser molt propensa a tenir molts gasos i bàsicament perquè jo anava rebentada, ja que la nena a partir del mes, no dormia més de 20 minuts, i passava exactament aixo que dius, es despertava de cop, no la podia fer dormir, ja que entrava en un bucle que encara era pitjor i cada cop s'enfadava més i més, peruqpe tenia son i no es podia tornar a dormir. Ara amb quasi 6 estem en dormides que van dels 45 mintus a les dues hores i mitja. Els 45 minuts, son els mateixos 20 del primer trimestre, que al fer-se més gran també van allargant el primer cicle. El que si que he aconseguit es que lla, de tant en tant, si té més son, empalmi soleta.. i per això si que la vaig tenir que ajudar.
La nena es molt nervioseta, i no acosneguia que ella soleta es relaxes,perque`com et dic entrava en un bucle del que no podia sortir. A més, si no la dormia a braços, no s'adormia de cap de les maneres. Amb 4 mesos vaig deicidir llegir les possibles ajudes sol-lucions a aquest tema. Hi han moltes vessants,des de la Rosa Jové fins a l'Estivill, passant per la Tracy Hogg i la Elisabeth Pantley. Jo et recomano, si per tu això s'esta convertint en un problema ( com em va passar a mi), llegeix i escull la versió que més s'acosti a tu.
Jo vaig decidir aplicar la Tracy en certa mesura, i em va servir. No dorm perfectament pero si que per lo menys algun dia, si es desperta , saps renganxar soleta ( no passa sempre) i també sap identificar el moment que toca anar a fer nones, i això fa que no sigui tan pesat el moment de la siesta i no he de dormir-la a braços.
Jo tinc un bebe de 5 mesos i fa dormidetes de 30 min o 1 h, depèn. Quasi cada dia desprès de dinar, per allà les 14h anem tots dos a fer la migdiada al llit i ens esem fins les 15:00 o 15:30.
Per la meva experiencia el meu petit va començar a fet horaris mes constants quan va menjar amb mes concistencia i quan va ser mes actiu. Cap als 8 mesets
És un tema que a mi també m'interessa. Els nortes nens dormen molt bé a la nit, s'adormen sols i només es desperten si perden el xumet i el necessiten. El problema és que de dia els hem acostumat a dormir gronxant-los en unes hamaquetes i no sabem com fer que s'adormin solets al seu llit, almenys durant la migdiada.
el meu nen feia 3 migdiades de 30 mins fins que tenia uns 8 mesos, després vam passar a 2 de 1h, i ara fa un parell de mesos que fa una sola migdiada de 2-3 hores- Cada vegada ell mateix feia aquest cambi, aixi que paciencia, tot vindrà.. creixen tant rapid els nostres petitons 

- Gimmy&Anna

Moltes gràcies Nur per la teva informació!! La veritat es que fa poquets dies que estem fent el P.U/P.D de la Tracy i no sé si ha sigut casualitat però avui m'ha fet una migdiadeta de casi una hora i mitja i quan s'ha llevat estava ben descansadeta i riallera!! Tu tens el llibre de la Tracy? es que a mi em van dir que estava descatelogat... quan fa que te'l vas comprar? merci.
M'alegro molt!!!
Es que ja et dic que es força efectiu! Aprenen a relaxar-se! Hi han dies que no funcionara, pero la majoria de vegades anira a millor!
M'el vaig comprar per internet!
Es que ja et dic que es força efectiu! Aprenen a relaxar-se! Hi han dies que no funcionara, pero la majoria de vegades anira a millor!
M'el vaig comprar per internet!
blanca avanç dormia entre 30min i 1h i ara dorm entre 2h i 3h.
tot va cambiant
tot va cambiant
Hola,
la Júlia te 8 mesos i mig, dorm tota la nit 11.30h o 12h depen del dia, però les migdiades les portem fatal; al matí cap allà les 11h dorm 15 minuts.
A la tarda dorm 30mintus, hi ha dies que fa 2 migdiades a la tarda i dies només en fa una.
Espero que això de que dormen 2 o 3h a la tarda arribi aviat.
la Júlia te 8 mesos i mig, dorm tota la nit 11.30h o 12h depen del dia, però les migdiades les portem fatal; al matí cap allà les 11h dorm 15 minuts.
A la tarda dorm 30mintus, hi ha dies que fa 2 migdiades a la tarda i dies només en fa una.
Espero que això de que dormen 2 o 3h a la tarda arribi aviat.
M'he descuidat de preguntar-vos una cosa, a les que us fan les migdiades llargues, on les dormen a la seva habitació o al menjador¿??¿? Si és a l'habotació a partir de quan els vau posar a dormir allí?¿¿?¿?
Gràcies.
Gràcies.
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
La meva filla té casi 4 mesos i des de que va neixer l'he posat a fer la migdiada ( del migdia ) al llit de baranes de la seva habitació perquè és més fresquet, de tota manera sovint es desperta al cap de 30 minuts o 1h llavors la porto al meu llit, ens estirem totes dues i continuem dormint, al final fa migdiades de 3 hores i molts dies l'he de despertar per berenar. Com que estic allà al costat, a la que veig que es mou li poso el xumet i continua dormint
Quina sort.
A la Júlia vaig probar de posar-la a la cuna per la migdiada però plora i plora i llavors a la nit quan tb la poso tb plora.
Però si al migdia la poso al sofà si que dorm però poquet i a la nit a la cuna, dorm com un angelet.
A la Júlia vaig probar de posar-la a la cuna per la migdiada però plora i plora i llavors a la nit quan tb la poso tb plora.
Però si al migdia la poso al sofà si que dorm però poquet i a la nit a la cuna, dorm com un angelet.
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
A mi, com que ens costa que s'adormi soleta a la migdiada i en canvi a les nits funciona súper bé ( dic funcionava perquè ara a la nit quan la posem al llit també necessita ajuda per adormir- se ) em feia por posar-la al moises i que li agafes mania, per això vaig començar les migdiades al llit de baranes...jo intento posar-la cada dia més o menys a la mateixa hora i primer li poso una estoneta un mòbil d'aquests que fan música per " anar preparant el terreny" i quan es desperta, tal i com et vaig dir, amb mi al llit gran una estona, ara quan li donc la maneta allà estirades ja ja tanca els ullets.
De tota manera, amb aquesta calor no cal que ens marquem cap objectiu per aconseguir fins al setembre...ufffff
De tota manera, amb aquesta calor no cal que ens marquem cap objectiu per aconseguir fins al setembre...ufffff
Hola maques
Jo a l'Ona la vaig moure del moises a la seva habitació als 4 mesos. Al 5 la vaig posar al llit de baranes, perque es movia molt i estava incomoda. Al llit de baranes no va notar cap diferencia. Bé si! Que tenia mool t més espai!
Nineta 35, l'Ona lo més ma`xim que ha arribat a dormir mai han estat dues hores. I no se si això sera temporal o que, pero portem un parell de dies dormint 1h i mitja cada migdiada, això si, sempre es desperta amb soneta.
No se si aixp de dormir 2h o 3h arribara mai , la veritat..... suposo que depen dels nens.
Jo a l'Ona la vaig moure del moises a la seva habitació als 4 mesos. Al 5 la vaig posar al llit de baranes, perque es movia molt i estava incomoda. Al llit de baranes no va notar cap diferencia. Bé si! Que tenia mool t més espai!
Nineta 35, l'Ona lo més ma`xim que ha arribat a dormir mai han estat dues hores. I no se si això sera temporal o que, pero portem un parell de dies dormint 1h i mitja cada migdiada, això si, sempre es desperta amb soneta.
No se si aixp de dormir 2h o 3h arribara mai , la veritat..... suposo que depen dels nens.
- Gimmy&Anna

Nosaltres des de fa un meset o així que el tema de les migdiades se'ns ha solucionat, casi sempre ens fa les migdiades de 2h i sempre en el seu llitet i a la seva habitació. Dic aixó perquè quan vaig a casa dels meus pares que té un altre llitet casi mai les fa llargues, sempre de 30- 40' suposo que ho troba diferent i quan es desperta no sap empalmar el son. A la teva pregunta nosaltres la vem portar a la seva habitació amb 4 mesos i mig. Aixó si, amb el tema de les migdiades des de que va nèixer que he insistit força i a la mínima que li detecto son ja l'ha relaxo. (casi sempre li dono el pit abans de la migdiada a la mateixa habitació i sense gaire llum) I així es relaxa molt.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,Magar