mossegades
mossegades
hola noies!
tinc un dubte. desde ja fa un parell de setmanes, que la meve petita hem mossega quan s'enfada i després ho fa pq l'hi fa gràcia. El problema ve quan ja no només m'ho fa a mi, sino que a les altres persones també. Primer ho fa pq està enfadada i després pq l'hi fa gràcia i riu. I a mi hem sap greu, pq si m'ho fa a mi, dons m'aguanto però és que l'altre dia va mossegar a la meva àvia i pobre encara porta els morats.
No sé si l'he de renyar, si és millor deixar-ho estar..
tinc un dubte. desde ja fa un parell de setmanes, que la meve petita hem mossega quan s'enfada i després ho fa pq l'hi fa gràcia. El problema ve quan ja no només m'ho fa a mi, sino que a les altres persones també. Primer ho fa pq està enfadada i després pq l'hi fa gràcia i riu. I a mi hem sap greu, pq si m'ho fa a mi, dons m'aguanto però és que l'altre dia va mossegar a la meva àvia i pobre encara porta els morats.
No sé si l'he de renyar, si és millor deixar-ho estar..
Re: mossegades
no sé quan té la teva petita... el meu ho feia quan encara no parlava, a la que va començar a parlar va deixar de fer-ho, de
totes maneres jo li deia que això no estava bé cada vegada que ho feia i tampoc li reia la gràcia ... penso que tampoc és plan de
clavar-li la gran bronca però si dir-li cada vegada que això no està bé.
totes maneres jo li deia que això no estava bé cada vegada que ho feia i tampoc li reia la gràcia ... penso que tampoc és plan de
clavar-li la gran bronca però si dir-li cada vegada que això no està bé.
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Jo no m'he trobat (encara), però tinc una amiga que la segona vegada que la va mossegar també li va mossegar el dit, suposo que fluixet eh!sense dir-li res i no va tornar a mossegar...

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
jo li diria quan et mossega (o mossega a algú altre) que no mossegui que fa mal, i evidentment no riure com ja t'han dit.
es veritat que quan són petits i no saben expresar-se (parlant) quan s'enravien poden deixar anar al frustració mossegant o pegant, però crec que se li ha d'explicar això que està enfadada però dir-li també que no s'ha de mossegar o pegar pq fa mal... i mica en mica
es veritat que quan són petits i no saben expresar-se (parlant) quan s'enravien poden deixar anar al frustració mossegant o pegant, però crec que se li ha d'explicar això que està enfadada però dir-li també que no s'ha de mossegar o pegar pq fa mal... i mica en mica
La meva petita també comença ara a mossegar, m'ho ha fet un parell de vegades, s'apropa per abraçar-me i després em fa una queixalada a l'espatlla. Jo el que faig es fer un crit de mal exagerat, ella s'adona de que fa mal i posa cara de voler plorar. Llavors la calmo dient-li que no passa res, que la mama no s'enfada però que m'ha fet mal i que no hi torni.
Amb el gran em va funcionar molt bé, només va fer 3 o 4 mossegades i ja no hi va tornar més... fins que no va fer molt més gran, ara ho fa al cole quan algú l'esgarrapa o li mossega.
Amb el gran em va funcionar molt bé, només va fer 3 o 4 mossegades i ja no hi va tornar més... fins que no va fer molt més gran, ara ho fa al cole quan algú l'esgarrapa o li mossega.
aii, m'he expressat malament, la que riu és ella després de mossegar. faig un crit com si m'hagués fet molt mal i riu.
l'hi intento explicar que no s'ha de mossegar, que fa mal... però res. segueix amb les mossegades. el que si funciona a casa, és quan ho fa, la deixo al parc(que no l'hi agrada gens), però clar, fora de casa...
l'hi intento explicar que no s'ha de mossegar, que fa mal... però res. segueix amb les mossegades. el que si funciona a casa, és quan ho fa, la deixo al parc(que no l'hi agrada gens), però clar, fora de casa...
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |