mossegades

Rabietes, gelos, egoisme..

msi251
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

mossegades

EntradaAutor: msi251 » ds. juny 02, 2012 9:46 pm

hola noies!
tinc un dubte. desde ja fa un parell de setmanes, que la meve petita hem mossega quan s'enfada i després ho fa pq l'hi fa gràcia. El problema ve quan ja no només m'ho fa a mi, sino que a les altres persones també. Primer ho fa pq està enfadada i després pq l'hi fa gràcia i riu. I a mi hem sap greu, pq si m'ho fa a mi, dons m'aguanto però és que l'altre dia va mossegar a la meva àvia i pobre encara porta els morats.
No sé si l'he de renyar, si és millor deixar-ho estar..
Imatge
ImatgeImatgeImatge
lluna 21
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

Re: mossegades

EntradaAutor: lluna 21 » dg. juny 03, 2012 7:19 am

no sé quan té la teva petita... el meu ho feia quan encara no parlava, a la que va començar a parlar va deixar de fer-ho, de
totes maneres jo li deia que això no estava bé cada vegada que ho feia i tampoc li reia la gràcia ... penso que tampoc és plan de
clavar-li la gran bronca però si dir-li cada vegada que això no està bé.
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dg. juny 03, 2012 9:26 am

Jo no m'he trobat (encara), però tinc una amiga que la segona vegada que la va mossegar també li va mossegar el dit, suposo que fluixet eh!sense dir-li res i no va tornar a mossegar...
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dg. juny 03, 2012 10:36 am

jo li diria quan et mossega (o mossega a algú altre) que no mossegui que fa mal, i evidentment no riure com ja t'han dit.
es veritat que quan són petits i no saben expresar-se (parlant) quan s'enravien poden deixar anar al frustració mossegant o pegant, però crec que se li ha d'explicar això que està enfadada però dir-li també que no s'ha de mossegar o pegar pq fa mal... i mica en mica
yana.0
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 11:44 am
Ubicació: baix montseny

EntradaAutor: yana.0 » dg. juny 03, 2012 8:40 pm

La meva petita també comença ara a mossegar, m'ho ha fet un parell de vegades, s'apropa per abraçar-me i després em fa una queixalada a l'espatlla. Jo el que faig es fer un crit de mal exagerat, ella s'adona de que fa mal i posa cara de voler plorar. Llavors la calmo dient-li que no passa res, que la mama no s'enfada però que m'ha fet mal i que no hi torni.

Amb el gran em va funcionar molt bé, només va fer 3 o 4 mossegades i ja no hi va tornar més... fins que no va fer molt més gran, ara ho fa al cole quan algú l'esgarrapa o li mossega.
Imatge
Imatge
msi251
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: msi251 » dg. juny 03, 2012 9:44 pm

aii, m'he expressat malament, la que riu és ella després de mossegar. faig un crit com si m'hagués fet molt mal i riu.
l'hi intento explicar que no s'ha de mossegar, que fa mal... però res. segueix amb les mossegades. el que si funciona a casa, és quan ho fa, la deixo al parc(que no l'hi agrada gens), però clar, fora de casa...
Imatge
ImatgeImatgeImatge

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::