Esperances amb la Vacuna antipaternals

Problemes durant l'embaràs.
Cayena
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: Esperances amb la Vacuna antipaternals

EntradaAutor: Cayena » dc. maig 23, 2012 1:29 pm

Elektrica, jo vaig demanar un justificant al laboratori per a la feina i em van posar que havia estat "la tarde completa", ja que el meu home es treia sang a les 15'30 h. i a mi em posaven la vacuna a les 19'30. A la feina tens dret d'absentar-te per "visita mèdica" no?. Doncs si ho pots fer, avança tot el que puguis la vacuna!!! O si no també els hi pots dir que ho recuperaràs un altre dia... no se...
Jo per ara segueixo vivita y coleando, això si, els braços fets un cromo.... no, és broma, fan una mica de mal però és molt suportable...
rela
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dc. maig 23, 2012 8:58 pm

Hello!
Aviam, els intralípids és sureo, proteïna d,ou i d,oli de soja per via intravenosa.. Copio una kica els papers q tinc..

Diu..

...ecara que no es coneixen amb claredat el mecanisme exacte pel qual es produeix aquest efecte beneficiós, elsintealípids produeixen una estimulació del sistema immunitari ajudant a eliminar les "senyals perilloses" que ooden provocar avortaments o fallos d,implantació. Existeixen estudis que confirmen la utilitat dels intralípids en oroduir un efecte supressor enml,activitat citotòxica de les cèl.lules Natural Killer durant un temps suficient per permetre l,adequada implantació i manteniment de l,embaràs...

Doncs això.. És per via intravenosa i durant dues hores, a mi me la posen a 10 dies de la transfer porque té un efecte d,un mes aprox. si hi hagués embaràs me la posarien dues vegades més per evitar avortament. En el meu cas en principi me la posen per fallos d,implantació, aquest serà la cinquena transfer, i d,embaràs només amb la primea transfer que va serun ectòpic!! També ho faig el CIRH!
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
elektrica
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: dl. oct. 17, 2011 9:35 am

EntradaAutor: elektrica » dj. maig 24, 2012 2:37 am

Hola....

Al final he pogut cambiar el dia! ueeeee!! M'ho faré el dia 19 de juny.... no falta ni un mes, estic tan contenta que no puc dormir :p-) :p-) :p-)
He trucat pensant que ja m'ho arreglaria amb la feina, encara que no era gens fàcil perquè soc autònoma i si no puc ser-hi posen a una altra persona... i m'han proposat una data que puc!! Casi vaig al laboratori a fer un petó a la noia! Així que en unes hores he passat de l'espera de mitg any a la d'un mes!! Tinc que trucar al CIRH a veure com ens ho montem!

Cayena, espero que et millorin els braços!! Escolta, al full diu que evitis el contacte amb el sol... a quina part del braç t'ho han fet? Ja em veig tot l'estiu amb màniga llarga!

Rela, gracies per la explicació dels intralípids... a tu et van sortir els natural killer malament perquè et fessin això o és una opció que fan quan no saben que fer? Estic per menjar carn, ou i oli de soja cada dia a per ajudar al meu cos... je je je

Floresta, ànims per la setmana que ve!! ostres, quin munt de gent que estem amb la mateixa situació... a veure si aquesta és la solució definitiva! >.-<: >.-<:

Petons a totes, me'n vaig a agafar algún llibre infumable a veure si em dormo per aburriment!
Sempre endavant!!
Cayena

EntradaAutor: Cayena » dj. maig 24, 2012 8:11 am

Hola
Ostres Rela, dues hores de transfusió!!! A veure què tal va... gràcies per l'explicació, és força interessant ja que pel que he llegit per la xarxa els problemes immunitaris són una de les causes d'avortaments que ara s'estan estudiant més. A mi no m'han fet cap prova per mirar això de les NK. Ja li comentaré a la meva gine.
Que vagi molt i molt bé demà!!!! Espero que t'ho hagin de fer dos cops més... :-()) :-()) !!!! Pensaré amb tu demà!

Elektrica, el mal als braços és molt suportable. Jo em poso l'Aspitopic 3 cops al dia i va ve per baixar una mica la inflamació. Et posen les vacunes als antebraços, una amunt de tot i altra a prop del colze. Diu que has d'estar uns 15 dies sense que et doni el sol, després suposo que no passa res. Jo ara, clar, encara no porto tirants, el problema serà quan em posin la segona dosi el 2 de juliol, llavors portar màniga pins al colze si que serà més problemàtic, però vamos, jo he pensat que si de cas quan surti al carrer em posaré un mocador o una jaqueteta per sobre i ja està. Això si, res de platja!!!
Nena, el 19 de juny està aquí mateix!!! Molt bé!!!!!

Ains, el que hem de fer per aconseguir una panxu!!!. Espero que això tingui la seva recompensa, perque jo ja començo a estar esgotada física i anímicament. I pensar que hi ha noies que en una nit de passió es queden prenyis sense voler-ho (sense anar més lluny, una cossina meva que té el seu nen ara al juny... no comment...) :ufs:

En fi, aneu explicant com us va.
HO ACONSEGUIREM!!!!! :***:
sardina
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. set. 21, 2010 6:46 pm

EntradaAutor: sardina » dj. maig 24, 2012 8:17 am

Cayena, t'explico el que he llegit de les NKs, intralipids i immunoglobulines, igualment si vas al Immunoleg potser també t'ho comenta. Hi ha llocs que ho valoren i altres que no, hi ha certa controversia sobre el tema.

Les Nks son cel·lules del sistema immune que en condicions normals maten a les celules infectades per virus i cel·lules tumorals principalment, això ho fan a traves de reconeixer receptors a aquestes cels com el HLA-C que els ensenya si les cels del cos estan bé o infectades.
Per la reproducció són importants per que són de les poques cels del sistema Inmune que estan aprop de la placenta i que reconeixen receptors d'ella que poden venir del pare. Però no es pot mesurar quantes NKs tens a la placenta, alguns estudis diuen que un percentatge més elevat del 15% en sang es indicatiu de que n'hi ha massa allà, però no se sap del cert. S'han relacionat amb problemes d'implantació, avortaments de repetició, restriccions de creixement severes i preclampsia precoç, però hi ha molt per estudiar i no se sap gaire bé tot el mecanisme.

Els intralipis no són lo mateix que les immunoglobulines via intravenosa, però si que tenen un efecte similar que és baixar l'activitat d'aquestes cels, per lo que he llegit els primers són més econòmics que les immunoglobulines (pensa que es treuen de plasma de gent que dona sang, es separen i preparen, normalment son per immunodeprimits). De les segones no se si aqui ho fan, vaig veure un treball de la Clinica Tambre de Madrid que ho utilitzaven per falls d'implantació a la FIV.

Jo no m'he posat res d'això però em vaig estar informant, pel tema de la restricció de creixament severa (si podia ser incompatibilitat KIR-HLA-C patern) però tot és un camp tant nou i tants pocs casos que no se sap res de res, i no ho miren encara.

Només t’escric per aclarir el dubte, et desitjo molta sort i que aquest cami acabi bé.
Cayena

EntradaAutor: Cayena » dj. maig 24, 2012 8:45 am

Sardina
gràcies per l'explicació guapa!
M'ho has aclarit bastant!!!
Per ara, amb els antipaternals ja anem fent... I segurament quan em torni a quedar em punxaré heparina... A veure si entre tot aconseguim que tiri endavant...
Moltes felicitats pel teu embaràs!!! Segur que anirà tot molt i molt bé!!!
Floresta
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dt. maig 01, 2012 10:45 am

EntradaAutor: Floresta » dj. maig 24, 2012 9:28 am

Hola totes!

Sardina i Rela moltes gràcies per l'informació dels intralípids!. Tal i com us vaig comentar , apart de posar-me les vacunas antipaternals el metge em va dir que tant bon punt sàpigues que estic embarassada fariem això dels intralípids.
Per cert Rela que vaig molt bé demà la transfució!!!!!! ja ens explicaràs el què!!

Elektrica et queda molt poquet per posar-te la vacuna, que bé que no hagis d'esperar tant!!!!
Ja era hora que aquest lloc que posen les vacunes hagin ampliat els dies de punció, perquè realment quan estàs en la llista d'espera és etern i psicolgicament molt dur.

Gràcies a totes!!!!
rela

EntradaAutor: rela » dj. maig 24, 2012 4:30 pm

Merci guapes!! Ja us explicaré q tal!! :ok:

A mi no m,han fet la prova de les NK, però sí totes les altres.. Un munt de coses, i com tot surt bé i els ebrions són en orincipinde bona qualitat, doncs pensen q pot ser inmunològic.. Total, que no en tenen ni idea.. Jejej.. La transfusió dels intralípids, per si us interessa, costa uns 500€
smile! ;)

lleida13
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

EntradaAutor: lleida13 » ds. maig 26, 2012 9:50 am

Hola! a mi van posar-me la vacuna dels antipaternals, i al fer la ICSI els embrions van sortir tots de qualitat C. Van transferir-me 2. La beta va ser negativa però va sortir de 2'... Això vol dir que hi va haver intent d' implantació. Ja amb l' anterior ICSI amb 2 transfers d' embrions de qualitat A. Les betas eren 0'...
Jo crec que funciona.
Ànims!
Floresta

EntradaAutor: Floresta » ds. maig 26, 2012 11:53 am

Hola Lleida,

Moltes gràcies per explicar la teva experiència!!! això ens dóna molts ànims!!
A veure si tenim sort totes plegades que ens ho mareixem!!
rela

EntradaAutor: rela » dl. maig 28, 2012 11:01 am

Ostres lleida...no sabia quesi la beta no eera de 0 ésue hi haviahagut intent d,implantació.. :-:) És així segur?? Perquè a mi de 0 no m,ha sortit mai.. :-o00m
smile! ;)

Cayena

EntradaAutor: Cayena » dl. maig 28, 2012 5:03 pm

A mi la beta tampoc no m'ha sotit mai zero. A la transfer del gener que va ser negativa em va sortir gairebé 4 (tres i pico alt...) i la gine simplement em va dir que per sota de 5 no hi havia embaràs i punt. Això vol dir que es van intentar implantar i el meu cos els va rebutjar??? Uf, millor no pensar-ho...
Avui, a una setmana de la vacuna, tic els braços abonyegats del tot... Ja gairebé no fan mal, però els bultets continuen i fins i tot jo diria que s'han fet més grans i ara ja els tinc una mica com blaus. El meu home diu que sembla que m'han donat una pallissa... El pitjor és que com no em pot donar el sol, haig d'anar amb màniga fins els colzes i amb la calor que està fent... semblo una vampira a la que no li pot donar el sol... Uf, i pensar que la següent dosi serà el 2 de juliol!!!!
Floresta, et punxen avui??? Ja ens explicaràs!!!!
Rela, què tal va anar la transfusió d'intralípids??? Notes res?
rela

EntradaAutor: rela » dl. maig 28, 2012 5:56 pm

Ostres Cayena! Així que tapant-te elsbraços i tot? Uuff... Quin pal.. En fi, el que hem de fer per :-()) ..

Els intralípids molt bé, jo no noto res,mi només tinc la ounxadeta a la mà de la via! Jo no noto res de res.. Jejejej... :-o00m aviam quan serà la tranfer.. Ens queden dos congeladets de qualitat C.. :love:
smile! ;)

Floresta

EntradaAutor: Floresta » dt. maig 29, 2012 10:48 am

Hola noies!!

VACUNA POSADA!!!!!!!!
Cayena

EntradaAutor: Cayena » dt. maig 29, 2012 11:52 am

Molt bé Floresta!!! :p-) :p-) :p-)
Com tens els braços? A mi ja no em fan mal, però encara tinc els bultets i a més ara estan blavosos.... un cromo de braços nena....
Floresta

EntradaAutor: Floresta » dt. maig 29, 2012 4:36 pm

Hola Cayena!!!!!

Ahir estava tant contenta de que per fi hagués arribat el dia de les vacunes que no em van fer gens de mal!!!
Avui tinc la zona envermellida ,endurida i em fa una mica de dolor (res de l'altre món).
El Dr. Riera em va comentar que em els dies l'inflamació aniria augmentant i desprès disminuint. I que sobretot no m'hi toques el sol.
Ara ja esperar la segona dosis!!!!!!!!!! >.-<:
Cayena

EntradaAutor: Cayena » dc. maig 30, 2012 7:49 am

Floresta,
Si, ja veuràs com et puja la inflamació una mica durant aquesta setmana, a mi ara ja em va de baixada, encara ho tinc inflamat, dur i vermell, però molt menys i no em fa mal... Sembla que la segona dosi no fa tant efecte, ja veurem...

Ale, ja estem casi casi immunitzades, només falta Elektrica, que ho te aquí mateix.... >.-<: >.-<: >.-<:
elektrica
Entrades: 98
Membre des de: dl. oct. 17, 2011 9:35 am

EntradaAutor: elektrica » ds. juny 02, 2012 7:56 am

Hola guapes!! :p-) :p-)

Floresta, que bé que també la tinguis ja posada!! Com van els braços? I tu, Cayena.... com un cromo, no?

Rela, per quan la transfer?? Te la fan abans de l'agost?? Molta sort!

Estic pensant d'anar de vacançes a la muntanya perquè com m'hagi de passar 15 dies a la platja amb els braços tapats.... si veieu a una noia amb màniga llarga a l'agost, la saludeu que seré jo segur! :love:

Ainsss 17 dies i ja me l'hauré posat!!

Un petó a totes, i bon cap de setmana!
Sempre endavant!!
Cayena

EntradaAutor: Cayena » ds. juny 02, 2012 8:21 am

Hola, bon dia!!!!
Elektrica, jo ja tinc els braços pràcticament bé!! Durant la primera setmana es van inflamant els bultets i està tot vermell, a partir de la segona setmana ja va de baixada!!! Avui ja pràcticament no tinc res de res, ja fa dies que no em fan mal i els bultets casi ni es noten!!!! Això ja està!!!!! I pel que he llegit, la segona dosi fa molta meys reacció supòs que perquè ja estem immunitzades.
Ja us ho explicaré. Tu la tens pel dia 12 no? Ja queda poquet!
Floresta, com portes els braços tu?
Rela, és cert, la transfer a puntito no???? Bieeeeen!!! Aquesta vegada TOCA :ok:

Bon finde!!!
rela

EntradaAutor: rela » dg. juny 03, 2012 10:39 am

Hola guapes!!

Doncs demà tenim visita i si tot està bé suposo que em programaran la transfer per finals de setamana... Una altra vegada.. Em fa por un altre negatiu.. :love: :-o00m
smile! ;)

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::