HISTEROSALPINGOGRAFIA
- Gasteiztik
- :: zebra

- Entrades: 1275
- Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Pues bueno, aqui estoy!
A ver a mi no me ha hecho daño durante, pero desde esta mañana tengo unos dolores de regla que me muero, claro! todo puede ser que como me toca el domingo, se me adelante!
Por lo demás esperaba que me doliera más, pero no ha sido así, la sensación es rara, ya que notas dentro algo, por lo demás nada, pero me ha tocado un médico, que vamos no me ha dicho mi numero de DNI de milagro,
La enfermera me ha preguntado: algun embaraz? algun parto? alguna operación?
y yo: pues un embarazo, un parto prematuro en la semana 21 y una operación de CIN II
(me ha comentado que a lo mejor me dolia más por la operación)
Y cuando llega el médico le pasamos el parte, y me dice, se te ha olvidado el legrado:
joer! que tio! no sabia que esas cosas se notaban tanto!o eso o algún rastro quedaría todavia? Se habrán dejado dentro una señal para el próximo médico.

A ver a mi no me ha hecho daño durante, pero desde esta mañana tengo unos dolores de regla que me muero, claro! todo puede ser que como me toca el domingo, se me adelante!
Por lo demás esperaba que me doliera más, pero no ha sido así, la sensación es rara, ya que notas dentro algo, por lo demás nada, pero me ha tocado un médico, que vamos no me ha dicho mi numero de DNI de milagro,
La enfermera me ha preguntado: algun embaraz? algun parto? alguna operación?
y yo: pues un embarazo, un parto prematuro en la semana 21 y una operación de CIN II
(me ha comentado que a lo mejor me dolia más por la operación)
Y cuando llega el médico le pasamos el parte, y me dice, se te ha olvidado el legrado:
joer! que tio! no sabia que esas cosas se notaban tanto!o eso o algún rastro quedaría todavia? Se habrán dejado dentro una señal para el próximo médico.

http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
-
VisitantVi
KITIARA. m'alegro que t'hagi anat bé la prova, i que no t'hagin fet mal.
A mi ja em queda menys per fer-me-la: el dia 12/11 ( si no em baixa la regla aquest finde, creuem els dits
). Ja us ho explicaré.
Sabeu? M'acabo d'adonar que el paper q em va fer la doctora per fer-me la prova posa HISTEROSALPINGOSONOGRAFIA, no histerosalpingografía. Alguien sabe la diferencia? A alguien le han hecho la SONO?
A mi ja em queda menys per fer-me-la: el dia 12/11 ( si no em baixa la regla aquest finde, creuem els dits
). Ja us ho explicaré.
Sabeu? M'acabo d'adonar que el paper q em va fer la doctora per fer-me la prova posa HISTEROSALPINGOSONOGRAFIA, no histerosalpingografía. Alguien sabe la diferencia? A alguien le han hecho la SONO?
-
VisitantVi
Respecte els preus, a mi m'ha entrat per la mútua i no he pagat res, però si voleu saber els preus com a orientació, a la dexeus són aquests:
Analítica hormonal: 60 €
Seminograma: 139 €
Histero: no m'enrecordo bé, però diria que uns 120 €
Una pregunta: algú sap els valors de referència (considerats normals) de la prolactina, FSH, LH, i Estradiol?
És que a mi em va dir els valors la doctora (els tinc apuntats) i em va dir que tot era correcte, però no m'he quedat l'anàlisis complert i ara tinc curiositat per saber això.
zenquius!
Analítica hormonal: 60 €
Seminograma: 139 €
Histero: no m'enrecordo bé, però diria que uns 120 €
Una pregunta: algú sap els valors de referència (considerats normals) de la prolactina, FSH, LH, i Estradiol?
És que a mi em va dir els valors la doctora (els tinc apuntats) i em va dir que tot era correcte, però no m'he quedat l'anàlisis complert i ara tinc curiositat per saber això.
zenquius!
Definitivament, m'ha baixat la regla aquest cap de setmana, així que d'aquí uns dies la histerosalpingosonografia.
Vaja liu tinc amb aquesta proba! A la Dexeus em van donar hora per molt endavant, així que vaig demanar hora per fer-me-la a la Teknon, que també m'entra per la mútua i no haig de pagar res.
Doncs bé, al cap d'uns dies me n'anodo que la proba que m'haig de fer no és la histerosalpingografia, que és la que us heu fet totes, (i per la qual jo havia demanat hora), sinó la histerosalpingoSONOgrafia.
Vaig estar trucant a totes les clíniques de la meva mútua (Teknon, Corachán, Sagrada Família, Quirón) i en CAP d'elles la fan. Únicament la fan a la Dexeus. Fan servir una nova tècnica ( tot i que serveix per veure el mateix que amb la tradicional), però en comptes de fer-te raigs x, t'ho fan per ultrasons (mitjançant ecografia), diuen que és molt més precís que les radiografies, és molt menys agressiva (la solució que t'injecten és suero fisiològic), i en definitiva, que és la reòstia de guai. Tan guai que no m'entra per la mútua (mentres que la tradicional si), així que estic d'un content ....
es veu que és menys agressiva i no fa tant de mal (menys mal) i hi ha molt menys perill d'agafar qualsevol infecció (no sé ben bé per què, però m'ha dit). De fet no m'hai de pendre absolutament res abans de la proba (en canvi, quan vaig demanar hora per la histero normal em van dir que m'havia de pendre un antibiòtic, per que així si agafava una infecció ja m'estava medicant, més un enema, i no sé quants medicaments més.
En fi, ja us explicaré. Me la fan el dia 15.
Vaja liu tinc amb aquesta proba! A la Dexeus em van donar hora per molt endavant, així que vaig demanar hora per fer-me-la a la Teknon, que també m'entra per la mútua i no haig de pagar res.
Doncs bé, al cap d'uns dies me n'anodo que la proba que m'haig de fer no és la histerosalpingografia, que és la que us heu fet totes, (i per la qual jo havia demanat hora), sinó la histerosalpingoSONOgrafia.
Vaig estar trucant a totes les clíniques de la meva mútua (Teknon, Corachán, Sagrada Família, Quirón) i en CAP d'elles la fan. Únicament la fan a la Dexeus. Fan servir una nova tècnica ( tot i que serveix per veure el mateix que amb la tradicional), però en comptes de fer-te raigs x, t'ho fan per ultrasons (mitjançant ecografia), diuen que és molt més precís que les radiografies, és molt menys agressiva (la solució que t'injecten és suero fisiològic), i en definitiva, que és la reòstia de guai. Tan guai que no m'entra per la mútua (mentres que la tradicional si), així que estic d'un content ....
es veu que és menys agressiva i no fa tant de mal (menys mal) i hi ha molt menys perill d'agafar qualsevol infecció (no sé ben bé per què, però m'ha dit). De fet no m'hai de pendre absolutament res abans de la proba (en canvi, quan vaig demanar hora per la histero normal em van dir que m'havia de pendre un antibiòtic, per que així si agafava una infecció ja m'estava medicant, més un enema, i no sé quants medicaments més.
En fi, ja us explicaré. Me la fan el dia 15.
La histerosalpingosonografia a la Dexeus val 180 €, i ells m'han dit que no ho cobreix la mútua. Has preguntat allà que val la histerosalpingografia? O no la fan?
Després he trucat a la mútua i m'han dit que sí ho cobreix, i m'han enviat l'autorització per fax i tot. Ja la tinc preparadeta pel dia 15! No entenc res!
Després he trucat a la mútua i m'han dit que sí ho cobreix, i m'han enviat l'autorització per fax i tot. Ja la tinc preparadeta pel dia 15! No entenc res!
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Osti! que guay lo de la Sono, porque en el momento de la prueba no me dolio, pero luego estube toda la tarde y parte de la mañana del día siguiente con dolores.
Dolores muy fuertes como de regla super dolorosa.
Pero bueno ya pasaron y ahora esperando que me baje la regla!
Mi marido dice que si la prueba es tan agresiva, como es posible, que el ovulo ése que éste a punto de salir, no se haya contagiado ni de radiaciones ni de contraste, y la verdad es que me hizo comerme un poco la cabeza.
Dolores muy fuertes como de regla super dolorosa.
Pero bueno ya pasaron y ahora esperando que me baje la regla!
Mi marido dice que si la prueba es tan agresiva, como es posible, que el ovulo ése que éste a punto de salir, no se haya contagiado ni de radiaciones ni de contraste, y la verdad es que me hizo comerme un poco la cabeza.
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
EGR ha escrit:quina mutua tens?? A la Dexeus nomes fan la SONO, l'altre em van donar el numero d'una clinica, pero per anar a un altre lloc prefereixo la Quiron..
Jo sóc d'HNA (hermandad nacional de arquitectos), que encara que sembli el nom d'una secta no ho és. (és la mútua que ens ofereixen al col.legi d'arquitectes al col.legiar-nos)
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Bueno, pues el ovulito radiactivo, se ha perdido sin fecundar!!
Buff! casi mejor, me hubiera comido mucho la olla!!
Así que éste mes le he hecho a mi marido una apuesta en plan las del futbol, de... si me quedo embarazada éste mes,.... pues me corto el pelo estilo chico. (raparme al cero me parece mu fuerte) jajajaja
Buff! casi mejor, me hubiera comido mucho la olla!!
Así que éste mes le he hecho a mi marido una apuesta en plan las del futbol, de... si me quedo embarazada éste mes,.... pues me corto el pelo estilo chico. (raparme al cero me parece mu fuerte) jajajaja
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
-
VisitantVi
- Gasteiztik
- :: zebra

- Entrades: 1275
- Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm
Kiti, guapa, cuando te dan los resultados???????
Mantennos informadas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Por cierto, esto de las apuestas es peligroso...yo he prometido que si me quedo embarazada, hago una media maratón con el carrito y el bebé...suerte que lo pensé bien, porque estuve a punto de decir maratón!!!!!!!
Eso si, puntualicé que si eran gemelos, pues que habría que buscar otra apuesta, porque ya podría ser mortal...
Mantennos informadas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Por cierto, esto de las apuestas es peligroso...yo he prometido que si me quedo embarazada, hago una media maratón con el carrito y el bebé...suerte que lo pensé bien, porque estuve a punto de decir maratón!!!!!!!
Eso si, puntualicé que si eran gemelos, pues que habría que buscar otra apuesta, porque ya podría ser mortal...
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Bueno,los resultados me los dieron ayer...
ME VAN A ECHAR DE LA S.S.POR ABUSONNA!!!!
Joer! es que yo no puedo ir al médico y que me diga no tienes nada!!!
Pues bueno, como podeis imaginar la histero... ha dado resultado, dice el doctor que tengo unas "ahdesiones" (palabras textuales) cerca de un ovario (no recuerdo cual)que no son peligrosas pero que no deberían estar ahí. Dicen que a lo mejor me lo provocó el primer embarazo, y que como ya se veía mi cuello de utero es normal en reposo, así que sólo se vuelve incompetente durante el embarazo.
Me tienen que operar para quitarme las ahdesiones, me ha dicho cuando me venga la regla de diciembre que lo llame, que me dará una pauta médica "anovulatorio" para pode quitar mejor las adhesiones. Y que posiblemente la operación sea en enero, es una operación rápida que no necesita ingreso.
Y cuando Jose le preguntó si podiamos intentarlo este mes dijo que si,pero vamos no le dió muchas posibilidades de éxito, así que no me voy a rapar la cabeza.[/b]
ME VAN A ECHAR DE LA S.S.POR ABUSONNA!!!!
Joer! es que yo no puedo ir al médico y que me diga no tienes nada!!!
Pues bueno, como podeis imaginar la histero... ha dado resultado, dice el doctor que tengo unas "ahdesiones" (palabras textuales) cerca de un ovario (no recuerdo cual)que no son peligrosas pero que no deberían estar ahí. Dicen que a lo mejor me lo provocó el primer embarazo, y que como ya se veía mi cuello de utero es normal en reposo, así que sólo se vuelve incompetente durante el embarazo.
Me tienen que operar para quitarme las ahdesiones, me ha dicho cuando me venga la regla de diciembre que lo llame, que me dará una pauta médica "anovulatorio" para pode quitar mejor las adhesiones. Y que posiblemente la operación sea en enero, es una operación rápida que no necesita ingreso.
Y cuando Jose le preguntó si podiamos intentarlo este mes dijo que si,pero vamos no le dió muchas posibilidades de éxito, así que no me voy a rapar la cabeza.[/b]
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |







