La guarderia i el dormir
La guarderia i el dormir
Hola mamis!
El meu peque comença l'escola bressol el dilluns i volia saber quins canvis em puc trobar en el tema de dormir o d'altres que us hagiu trobat vosaltres.
He sentit mares i he llegit que diuen que quan van a la guarderia es desperten més a la nit...etc..
gràcies!!!
Laia80
El meu peque comença l'escola bressol el dilluns i volia saber quins canvis em puc trobar en el tema de dormir o d'altres que us hagiu trobat vosaltres.
He sentit mares i he llegit que diuen que quan van a la guarderia es desperten més a la nit...etc..
gràcies!!!
Laia80

Re: La guarderia i el dormir
Yo la verdad es que lo que noté es que dormía infinitamente mejor, yo creo que al estar mas cansada......
Supongo que cada niño es un mundo y algunos, sobretodo al principio, igual manifiestan su inquietud despertándose un montón de veces por la noche. Pero lo que sí que te puedo asegurar es que irá muuuchooooo mas cansado......
Supongo que cada niño es un mundo y algunos, sobretodo al principio, igual manifiestan su inquietud despertándose un montón de veces por la noche. Pero lo que sí que te puedo asegurar es que irá muuuchooooo mas cansado......
jo com la anita_bcn, el meu tambe va mooolt cansat, i es nota quan a anat a cole i quan no, perque al vespre cau rendit al llit... Amb ell ens va anar super be, tant en el tema relacionarse i sobretot en el tema menjar, que va apendre a menjar de tot i tot sol!! La veritat que no tens per que preocuparte perque al cap i al fi alla juguen i s'ho pasen super be, aixo si primer cal fer l'adaptacio, que a vegades pot ser-li dura, pero anims!!
El meu tambe cau rodó, des de bon principi, tambe perque la migdiada no la fan tan profunda i van mes cansats.
Ja veuras que anira be!
Ja veuras que anira be!
Estic amb les companyes.
Em sap greu dir-ho però la meva a la guarde es deixa pentinar, menja verdura, fruita, dorm sola i ho fa tot bé.
I a més, torna més cansadeta i a la nit també dorm millor. Quan ens destirotem amb vacances i cap de setmana és quan tenim problemes.
Em sap greu dir-ho però la meva a la guarde es deixa pentinar, menja verdura, fruita, dorm sola i ho fa tot bé.
I a més, torna més cansadeta i a la nit també dorm millor. Quan ens destirotem amb vacances i cap de setmana és quan tenim problemes.
Jo també estic amb les noies, l'Arnau va més cansat i, normalment, cau rodó després de sopar, s'ho passa pipa i menjar súper bé i de tot.
Que vagi molt bé el primer dia (i següents, per suposat
).
Que vagi molt bé el primer dia (i següents, per suposat
).Re: La guarderia i el dormir
La meva nena va començar la "guarde" als 7 mesos. La primera setmana va anar fantàstic, anava contenta, animada, dormia perfectament, una joia! La segona setmana va anar molt malament. De cop i volta no volia estar sola, ni jugar sola, ni dormir sola, ni fer res sola, es desperatava molts cops a les nits plorant, com si tingués por de que no hi fossim, pobreta... Li vaig comentar a la mestra, em va dir que era normal, que necessitava un període d'adaptació, que tingués paciència, i que sinó millorava que li tornés a comentar per veure quina solució trobavem. La veritat és que em vaig angoixar molt, ... però vaig esperar... (li vaig posar de temps dues setmanes).
La setmana següent, com per art de màgia, plaff! va tornar a ser la mateixa nena de sempre. Va a la guarde super contenta, només en veure-les ja els hi crida i els hi estén els braços perquè l'agafin, i quan la vaig a buscar se la veu feliç! Va tornar a dormir les nits senceres, i com diuen les companyes, ve tan cansada que si perd el xumet, ni el reclama!! jajaja. És un solete!
Petons guapa!
La setmana següent, com per art de màgia, plaff! va tornar a ser la mateixa nena de sempre. Va a la guarde super contenta, només en veure-les ja els hi crida i els hi estén els braços perquè l'agafin, i quan la vaig a buscar se la veu feliç! Va tornar a dormir les nits senceres, i com diuen les companyes, ve tan cansada que si perd el xumet, ni el reclama!! jajaja. És un solete!
Petons guapa!
Huoles!
amb la meva gran , igual que el que ha explicat la Lita!
amb el petit, fantàstic...el problema és q va 1 setmana i a la seguent a casa per faringitis, bronquitis, gastroenteritis....ufff!pwerò s'ho passa tant bé, dorm i menja rebé...
Crec què és important que ens vegin molt tranquil.les quan els deixem i que ens acomiadem amb un gran somriure...que ho capten tot aquests ninos!
Què agi bé!
amb la meva gran , igual que el que ha explicat la Lita!
amb el petit, fantàstic...el problema és q va 1 setmana i a la seguent a casa per faringitis, bronquitis, gastroenteritis....ufff!pwerò s'ho passa tant bé, dorm i menja rebé...
Crec què és important que ens vegin molt tranquil.les quan els deixem i que ens acomiadem amb un gran somriure...que ho capten tot aquests ninos!
Què agi bé!
La meva pediatra és anti-guarderia i li vaig comentar que segurament al curs vinent (un abans del cole) apuntarem al nen a la guarde i em va dir que em preparés pels malsons, que amb aquesta edat (tan petits, que no parlen, encara no raonen) tenen les "pesadillas nocturnas" pq el deixem amb gent desconeguda, estan amb nens (la part positiva ja la sabem) que segurament la tiraran a terra, es barallaran, es mossegaran... i no és tant maco com la gent ho pinta.
Ostres, em va deixar xoffffffffffffff perquè veig que necessita més acció que la que li donen els avis (i mira que estan a sobre ehh, cada dia surten al parque), i penso que s'ho passara bé amb altres nenes però després també penso que temps tindrà...
Ostres, em va deixar xoffffffffffffff perquè veig que necessita més acció que la que li donen els avis (i mira que estan a sobre ehh, cada dia surten al parque), i penso que s'ho passara bé amb altres nenes però després també penso que temps tindrà...
Wana, francament em sembla una xorrada el que t'ha dit la teva pediatra. Hi haurà nens que els costin mes els canvis i haurà nens que no, com tot i em sembla una opinió molt extremista. Entenc que per un nen de 4 mesos no es l'ideal però amb 2 anys no veig on es el problema en passar unes horetes amb altres nens i fent activitats que l'estimulin. Amb aquesta edat ja entendrà perfectament que el deixes i despres el tornes a buscar.
El Quim ha anat sempre molt content, i ara que ja son mes grans esta clar que es barallen, es mosseguen (un dia mossega ell i a l'altre el mosseguen...) i al segon immediat s'abracen i es fan petons, no hi ha cap malicia i s'estimen moltissim, jo els he vist fer-se pessigolles i pedorretes al melic, pobrets si estan una pila d'hores junts. Al Quim li preguntes qui t'estimes molt a la mama i a qui mes i de seguida et dius els noms dels companys de classe.
Vosaltres coneixeu el vostre fill i sou els que heu de decidir.
El Quim ha anat sempre molt content, i ara que ja son mes grans esta clar que es barallen, es mosseguen (un dia mossega ell i a l'altre el mosseguen...) i al segon immediat s'abracen i es fan petons, no hi ha cap malicia i s'estimen moltissim, jo els he vist fer-se pessigolles i pedorretes al melic, pobrets si estan una pila d'hores junts. Al Quim li preguntes qui t'estimes molt a la mama i a qui mes i de seguida et dius els noms dels companys de classe.
Vosaltres coneixeu el vostre fill i sou els que heu de decidir.
Jo també penso com tu Roser, la meva pediatra és molt extremista. Però ella sempre explica la seva experiència, té un fill de 4 anys i el va portir directamnet a P3.
Potser m'ho va dir així perquè em va veure dubtant, vull pensar això...
Potser m'ho va dir així perquè em va veure dubtant, vull pensar això...
wana ha escrit:JPerò ella sempre explica la seva experiència
Ja ho dius be, es la SEVA experiencia, home es que com a mare vale pero com a pediatra que et doni aquesta valoració... i serà que a P3 no tenen que passar la seva adaptació tambè.
I no ho se perquè no ho conec però em fa la sensació que trobar-se de cop a P3 ha de ser mes dur perquè son mes nens i les mestres van mes a saco. A la guarderia sempre es diferent, els dediquen mes atenció i poquet a poquet es comencen a adaptar a les rutines, fer cua, seure a escoltar a la mestre uns minuts en silenci, relaxar-se tots junts....
En fi que molta sort!!!!

Estic 100% amb la Roser...El meu peque ara fa un mes i algo que hi va..des que vaig posar el post i està encantat!! s'ha adaptat super bé i s'ha espavilat un piló!!!!
Estic super contenta i només té 8 mesos!!! Jo li portaria sense dubtar!
S'HO PASSEN TETAAA
Estic super contenta i només té 8 mesos!!! Jo li portaria sense dubtar!
S'HO PASSEN TETAAA

Que be Laia!!!! Quin goig!!!!!
Siiii!!! Súper bé!! Estem molt contents!!!!
Gràcies Roser!!!!!!
M'atreviria a dir que és fins i tot necessari que els peques vagin a l'escola bressol, de veritat!!! Ho necessiten...sigui quan sigui però que hi vagin!
Gràcies Roser!!!!!!
M'atreviria a dir que és fins i tot necessari que els peques vagin a l'escola bressol, de veritat!!! Ho necessiten...sigui quan sigui però que hi vagin!
estic dacord amb vosaltres, així quan entren a p3 no entren de noves.
Noies aquí una que no té pas la mateixa experiència. Suposo que va molt a caràcters.
Al petit el vam portar a fer l'adaptació quan tenia 1 any. Vam estar amb 2h diàries durant 2 o 3 mesos. Desprès vam fer 3h i finalment 4h que és el que continua fent actualment.
Us puc dir que durant el primer any ho va passar fatal. Sortia molt alterat i tenia unes pataletes monumentals. Dormir sempre ha dormit fatal, i per suposat no va millorar el fet de portar-lo a la llar. Estava més recelós i molt més apegat a mi. Les separacions eren molt angoixoses.
Aquest any, quan va començar P2 puc dir que ja l'agrada anar a escola. Abans sempre em preguntava si hi havia cole com algo negatiu i ara és justament al contrari, té ganes d'anar-hi per veure als seus amics.
Per tant a la pregunta del post, en el meu cas la resposta és claríssimament SÍ que li va afectar i molt.
Espero que les vostres siguin millors.
Petons.
Al petit el vam portar a fer l'adaptació quan tenia 1 any. Vam estar amb 2h diàries durant 2 o 3 mesos. Desprès vam fer 3h i finalment 4h que és el que continua fent actualment.
Us puc dir que durant el primer any ho va passar fatal. Sortia molt alterat i tenia unes pataletes monumentals. Dormir sempre ha dormit fatal, i per suposat no va millorar el fet de portar-lo a la llar. Estava més recelós i molt més apegat a mi. Les separacions eren molt angoixoses.
Aquest any, quan va començar P2 puc dir que ja l'agrada anar a escola. Abans sempre em preguntava si hi havia cole com algo negatiu i ara és justament al contrari, té ganes d'anar-hi per veure als seus amics.
Per tant a la pregunta del post, en el meu cas la resposta és claríssimament SÍ que li va afectar i molt.
Espero que les vostres siguin millors.
Petons.
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Noies, pujo aquest post, com han anat les vostres experiències? Sobretot els nadons...nosaltes començarem ara a l'octubre, ja us explicaré. Gràcies!
Holaa!! Nosaltres no vam notar diferencia! Va dormir igual de bé o a vegades malament que abans d'anar a l'escola bressol!! Això si! Va molt més cansat!! Ja ens explicaras!!!
Explica, explica, sargantana:28, que a mi em toca al novembre!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,Magar