definitivamente he dejado de trabajar
Doncs jo tinc total recolzament de tothom, la meva mare diu que no treballar es el millor que puc fer, que els fills s'han de disfrutar molt........ ella tenia molt bon curro i estaba estudian per ser infermera quan vai neixer jo........ ho va deixar tot per estar amb mi......
Ara diu que de vegades sen'ha penedit molt però diu que ens mirava a ma germana i a mi i ja era feliç..........
El meu home al ppi d'estar a l'atur em deia que si em buscaria feina quan l'Abril fos ua mica mès grandeta....... quan vaig parir i va veure lo maco que es la relaciò entre nosaltres em diu que no treballi ni de conya........ que ho faci quan ja tinguem els germanet/a o germanets........
Ara diu que de vegades sen'ha penedit molt però diu que ens mirava a ma germana i a mi i ja era feliç..........
El meu home al ppi d'estar a l'atur em deia que si em buscaria feina quan l'Abril fos ua mica mès grandeta....... quan vaig parir i va veure lo maco que es la relaciò entre nosaltres em diu que no treballi ni de conya........ que ho faci quan ja tinguem els germanet/a o germanets........
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |