Iogurts

Teòricament poden menjar de tot.

hortencia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 967
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 6:10 pm

Iogurts

EntradaAutor: hortencia » dc. nov. 09, 2011 9:30 pm

Hola mamis! El meu perquè te 14 mesos i no ha tastar mai bibero pero ja no pren pit. Vaig una mica perduda amb la llet que ha de prendre i com donar-li. De moment esmorza l'equivalent a un got de llet i pren un iogurt al dia (natural sense sucre). Es una mica tiquismiquis i poques vegades pren formatge. Son massa dos iogurts? Es q crec que el dia q en pren dos fa la caca
hortencia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 967
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 6:10 pm

Re: Iogurts

EntradaAutor: hortencia » dc. nov. 09, 2011 9:31 pm

(segueixo) fa la caça mes tova, pot ser?
Teniu mes idees?
Avatar de l’usuari
TerTeixi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

Re: Iogurts

EntradaAutor: TerTeixi » dj. nov. 10, 2011 10:37 am

Hola el meu fill desde els 8 mesos ja no pren llet en biberò. Al mati esmorça la papilla i durant el dia potser és menja 2 iogurts. Jo li vaig comentar al pediatra i em va dir que no em preocupes, apart li dono tambè algunes vegades per sopar formatge de Burgos a ell li agrada molt.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Iogurts

EntradaAutor: Takita » dj. nov. 10, 2011 10:50 am

Si no pren llet ni formatge, no crec que dos iogurts siguin massa. Has provat de donar-li diferents tipus de formatge a veure si algun li fa el pes?
Avatar de l’usuari
llunàtica
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:12 pm

Re: Iogurts

EntradaAutor: llunàtica » dj. nov. 10, 2011 11:12 am

Hola,
Segons el meu CAP, es recomana als nens beure un equivalent de mig litre de llet al dia, ja sigui en forma de llet, iogurt, formatge, etc... o sigui que si no beu biberó jo crec que no li faran pas cap mal un parell de iogurts al dia així com formatge fresc o altres productes derivats de la llet.
ImatgeImatge
ImatgeImatge
hortencia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 967
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 6:10 pm

Re: Iogurts

EntradaAutor: hortencia » dj. nov. 10, 2011 7:53 pm

gràcies! és que té temporades... ara està amb els queixals i està més tiquismiquis de l'habitual!!! abans menjava formatge fresc i ara resulta que ja no li agrada! el iogurt blanc sense res li encanta però em van dir que era fort i que millor tres a la setmana! jo li dono mínim 1 al dia i pel què em dieu li tornaré a donar dos. també he provat altres iogurts en teoria més adaptats per nens tipus primer danone o danonino, però tampoc li agraden!!
Quin paio!!
manoli37
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 8:12 pm

Re: Iogurts

EntradaAutor: manoli37 » dg. març 18, 2012 9:23 pm

Jo tambe li donu yogurts

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::