QUINES MARQUES DE CEREALS COMPREU?
QUINES MARQUES DE CEREALS COMPREU?
Hola noies!!
Estic a punt de començar a introduir els cereals a la meva filla i no sé quina marca comprar.
Recordo que amb la gran, que ara ja té 4 anys, vaig donar-li els de la casa blevit i a avegades nestlé, però com suposo que amb els anys les varietats canvien m'agradaria saber actualment quins son els que tenen més èxit entre els bebés jajajaja!!!
Per cert, també recordo que hi havia una diferència bestial entre diferents marques i no vaig saber mai el perquè.
Encara continua això?si és així, algú sap com és que hi ha tanta diferència de preu?
Estic a punt de començar a introduir els cereals a la meva filla i no sé quina marca comprar.
Recordo que amb la gran, que ara ja té 4 anys, vaig donar-li els de la casa blevit i a avegades nestlé, però com suposo que amb els anys les varietats canvien m'agradaria saber actualment quins son els que tenen més èxit entre els bebés jajajaja!!!
Per cert, també recordo que hi havia una diferència bestial entre diferents marques i no vaig saber mai el perquè.
Encara continua això?si és així, algú sap com és que hi ha tanta diferència de preu?
Re: QUINES MARQUES DE CEREALS COMPREU?
Ostres si, a veure si algú explica pq uns costen menys de 4 eur i altres uns 10 (preu de farmàcia els 2)... Jo al principi li donava Blevit, q és d les caretes, i no se la menjava gaire bé. Ara devora la Nutriben
- miriam&sergio
- :: zebra

- Entrades: 1383
- Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm
Fa uns mesos vaig anar a una xerrada dels de Belvit i va sortir aquesta pregunta de xq hi ha tanta diferencia de preu.
La noia va explicar que els Blevit amb poca quantitat ja espessaven i les altres marques es necessitaba posar molt mes.Jo ho vaig comprobar i es cert.He fet servir Nestle i Nutriben,bons de sabor pero necessites moltes cullerades per espessar,en canvi,els Blevit amb 3 o 4 cacitos ja estaba feta la papilla.
Jo recomano Blevit,pel sabor,la textura(que fa incitar a que "masteguin") i per la varietat que tenen!
Molts petonets
Edito per dir que els que mes li agraden a la Jana son els 8 cereals amb iogurt i 8 cereals amb galeta maria.Els de fruits secs estan bonissim,pero em sembla que li agraden mes a la mama que a ella,jaja!I tambe tenen la varietat fibra,que per els nens que els hi costa fer caca van molt be!
La noia va explicar que els Blevit amb poca quantitat ja espessaven i les altres marques es necessitaba posar molt mes.Jo ho vaig comprobar i es cert.He fet servir Nestle i Nutriben,bons de sabor pero necessites moltes cullerades per espessar,en canvi,els Blevit amb 3 o 4 cacitos ja estaba feta la papilla.
Jo recomano Blevit,pel sabor,la textura(que fa incitar a que "masteguin") i per la varietat que tenen!
Molts petonets
Edito per dir que els que mes li agraden a la Jana son els 8 cereals amb iogurt i 8 cereals amb galeta maria.Els de fruits secs estan bonissim,pero em sembla que li agraden mes a la mama que a ella,jaja!I tambe tenen la varietat fibra,que per els nens que els hi costa fer caca van molt be!
Nosaltres vam anar a la farmàcia totalment desorientats i ens van recomanar o enxufar els Sanutri. No sé si és perquè ens hi hem acostumat però quan he provat mostres d'altres marques hem continuat preferint aquests que són els primers que vam provar perquè no fan gens de grumolls.
He de dir que el meu fill pren els cereals al biberó del vespre i barrejats amb la fruita al berenar, així que no li donem en farinetes i per tant no us sé dir si en necessites molt perquè es faci espès. Algun cop que li hem fet farinetes crec que són 5 cullerades en 150 de llet, no sé si és molt o poc.
He de dir que el meu fill pren els cereals al biberó del vespre i barrejats amb la fruita al berenar, així que no li donem en farinetes i per tant no us sé dir si en necessites molt perquè es faci espès. Algun cop que li hem fet farinetes crec que són 5 cullerades en 150 de llet, no sé si és molt o poc.
Jo comprava la de la Blevit i li agradava força. Si que és veritat que de seguida és fa espesa i no tens posar-hi gaire.
Bon dia,
naltres comprem les farientes a l'herboristeria del barri, crec que son de la marca BioCrecimiento.
Quan no menjava gluten li donavem Quinoa, Blat de Moro (que he de dir que està boníssim) o arròs, que les barrejava com volia o les donava soles, de manera que cada dia anava variant els gustos i sabors que provava el meu fill (al gran li donava Blevit i era "aburrit" sempre el mateix) i ara segueixo amb aquestes pq li encanten soles o barrejades entre sí, y 7 cereals amb mel.
Tonets
naltres comprem les farientes a l'herboristeria del barri, crec que son de la marca BioCrecimiento.
Quan no menjava gluten li donavem Quinoa, Blat de Moro (que he de dir que està boníssim) o arròs, que les barrejava com volia o les donava soles, de manera que cada dia anava variant els gustos i sabors que provava el meu fill (al gran li donava Blevit i era "aburrit" sempre el mateix) i ara segueixo amb aquestes pq li encanten soles o barrejades entre sí, y 7 cereals amb mel.
Tonets
Que jo recordi vaig triar Hero perque no tenia sucre afegit. A mes de per preu, facilitat i perque no fa grumolls.
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Naltres gastem els Nutribén, de gust estan molt bons i si trobo que tampoc tarden tant a espessir, el que si que és cert que amb 180 mL de llet de fòrmula i 4 cullerades de cereals ja estan espessos, en canvi al petit que els hi faig amb la meva llet, per la mateixa quantitat de llet necessito més quantitat de cereals perquè quedin espessos, però això depèn de la llet, no dels cereals.
Els Nestlè són mooooooolt dolços, al meu gran no li han agradat mai i per això no els utilitzem.
Pel que fa al preu, els Nutribén tampoc són massa cars, 2 paquets de 200 gr de 8 cereales (van en una sola caixa) no arriben als 4 Euros.
Els Nestlè són mooooooolt dolços, al meu gran no li han agradat mai i per això no els utilitzem.
Pel que fa al preu, els Nutribén tampoc són massa cars, 2 paquets de 200 gr de 8 cereales (van en una sola caixa) no arriben als 4 Euros.

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Doncs nosaltres li donàvem a la peque Nestlé i la veritat que molt bé, hem passat per els de sense gluten, els de 5 i 8 cereals, amb mel, amb galetes maria, amb fruita, etc. Cada dia una diferent així anava variant el gust.
També hem provat HERO (gràcies a unes mostres) i la veritat és que no li van agradar gens... no sé si per tema de gust o perque ja estava acostumada a les Nestlé
També hem provat HERO (gràcies a unes mostres) i la veritat és que no li van agradar gens... no sé si per tema de gust o perque ja estava acostumada a les Nestlé
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
i tema quins alimenten mes o quins menys? perque el meu peque te problemes per engreixar i li estem donant nutriben desde sempre, però al comparar nutriben i sanutri (les 2 que vaig veure a la farmacia) vaig veure que sanutri te molta mes quantitat de proteines, i mes complements. Ara be... cambio? miro una altra marca per comparar? o que faig...
Nessy, son molt cars els biocreixement? el teu peque esta de wapo wapo que potser engreixen be :) no se que fer..
Nessy, son molt cars els biocreixement? el teu peque esta de wapo wapo que potser engreixen be :) no se que fer..
miriameta ha escrit:i tema quins alimenten mes o quins menys? perque el meu peque te problemes per engreixar i li estem donant nutriben desde sempre, però al comparar nutriben i sanutri (les 2 que vaig veure a la farmacia) vaig veure que sanutri te molta mes quantitat de proteines, i mes complements. Ara be... cambio? miro una altra marca per comparar? o que faig...
Hola guapa,
no sabria dir-te quins alimenten mes o menys, sé que els que jo li donc no porten sucres afegits i son de cereals integrals (tenen mes fibra) i de cultiu ecológic, me'ls va recomanar la pediatre ja que el Biel era prematur, per temes de digestió, conservants i aquestes cosetes.
Ah, també li donem de kokoh, que és una barreja de varis cereals, amb algues. Tots acostumen a portar soja.
I pel que fa a que el biel esta wuapo, moltes gràcies preciosa, però ja no sé si és pels cereals o pq en lloc d'estòmac hi té un forat negre que sembla que mai acabi ple (com el seu germà i el seu pare, no guanyaré per alimenta-los
).Tonets precioses
jejejej millor millor que segueixin aixi encara que us arruinin :p
gràcies wapa :) tot será qüestió de probarlos i a veure que tal.
gràcies wapa :) tot será qüestió de probarlos i a veure que tal.
Gràcies per les respostes!
Suposo que començarem amb una marca concreta però en el fons manarà el paladar de la meva filla.
Ja us diré que tal ens va
Suposo que començarem amb una marca concreta però en el fons manarà el paladar de la meva filla.
Ja us diré que tal ens va
Hola,
nosaltres fem servir els Blevit, per la seva textura i perque són d'aquí
nosaltres fem servir els Blevit, per la seva textura i perque són d'aquí

Nosaltres hem introduit els cerelas fa tot just una setmana. Vam començar amb els de Nestlé però no van tenir gaire èxit (li agraden però tenia molt mal de panxa). Ara he provat Blevit i sembla que va millor. De moment ens quedem amb aquests 

Nosaltres igual que la pilareta. Hem començat fa tres setmanes amb els Nestle. A la nena li agraden molt pero sembla que anava molt restreta. Aixi que vem comprar Blevit. No li agraden tant, pero es nota l'efecte bifidus!
Com que fa una setmaneta i mitja que hem començat amb la fruita he pensat que els hi podré anar alternant, perquè la fruita també li anirà bé per la panxulina
Com que fa una setmaneta i mitja que hem començat amb la fruita he pensat que els hi podré anar alternant, perquè la fruita també li anirà bé per la panxulina
Nosaltres, quan vam començar amb les farinetes, feiem servir Hero Baby; li agradaven molt i no feien grumolls. Des de fa un temps, com que només en pren al bibe del matí, gastem Nutriben. A la farmacia sempre tenen alguna oferta i no surten gaire cars.
Ei Noies!
De moment anem tirant amb els nutriben perquè vaig provar els blevit i feia unes arcades que ............tela marinera!!
De moment anem tirant amb els nutriben perquè vaig provar els blevit i feia unes arcades que ............tela marinera!!
Nosaltres hem probat totes les marques, i l'unica que es menja amb cullera es la Sanutri, i la Nutriben, però queden grumolls i no li agrada tant. En bibi li agraden totes...
Aixo si, mireu tambe el % de cereals que porta cada marca...
Aixo si, mireu tambe el % de cereals que porta cada marca...
- Esperançada
- :: tigre

- Entrades: 742
- Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm
Nosaltres vam començar amb el Blevit sense gluten,però com ens ha costat força el tema de la cullera,els cereals els pren amb el biberó. Quan vaig anar al Cap vaig veure que la intermera tenia mostres de cereals i li vaig demanar. La veritat es que el que més li agrada son els de la casa nestle,en el nostres cas l'important es que no quedi molt espés per que li costa pendre amb el bibero.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]