Menja més de nit que de dia!
Menja més de nit que de dia!
Bona tarda mares expertes!
(abans que res, sé perfectament com funciona la lactància materna a demanda - alimento el meu fill quan ho demana i ho penso seguir fent, no és aquest el dubte que tinc!
)
El meu nen d'un mes, que va molt bé de pes i fa LME, està començant a agafar un ritme de menjar. Tot i que hi ha dies que demana més sovint, estic veient que més o menys em demana cada 3-4 hores durant el dia si som a casa, menys si passegem i està distret. La cosa està que a la nit demana cada dues hores si no menys, i em té morta! El que no entenc és que menja cap a les 8-9 i el tio és capaç de dormir sis hores seguides, però justament se salta la presa de quan me'n vaig a dormir, que no em "molesta" donar-li (perquè encara no estic dormint) i es desperta al cap d'1 o 2 hores que fa que dormo. I a partir de llavors, clinc! es torna a despertar cada dues hores. Algú s'ha trobat amb el mateix?? Fins i tot vaig obrir un post fa poc perquè m'estava plantejant a veure si era jo que interpretava que tenia gana quan feia sorollets de nit i en realitat no ho era, però la realitat és que comença a remugar i a estar intranquil i veig que sí, que el que vol és menjar! No tinc cap problema en seguir com fins ara, i sóc conscient que és molt petit, però em té una mica mosca que precisament la gana se li desperti a la nit... i si la presa que se saltés fos la de les 3 del matí enlloc de la de les 12 realment seria mooolt més senzill!
Sóc conscient que és el ritme del nen i és el que hi ha, però voldria saber si algú s'ha trobat amb el mateix i si ha trobat una solució màgica! He provat de fer-lo menjar més a la nit però no seveix de res! I fins hi tot ahir vaig posar-me'l al pit adormit a les 12 de la nit, per veure si feia les 6 hores seguides després, però no el vaig enganyar
(abans que res, sé perfectament com funciona la lactància materna a demanda - alimento el meu fill quan ho demana i ho penso seguir fent, no és aquest el dubte que tinc!
)El meu nen d'un mes, que va molt bé de pes i fa LME, està començant a agafar un ritme de menjar. Tot i que hi ha dies que demana més sovint, estic veient que més o menys em demana cada 3-4 hores durant el dia si som a casa, menys si passegem i està distret. La cosa està que a la nit demana cada dues hores si no menys, i em té morta! El que no entenc és que menja cap a les 8-9 i el tio és capaç de dormir sis hores seguides, però justament se salta la presa de quan me'n vaig a dormir, que no em "molesta" donar-li (perquè encara no estic dormint) i es desperta al cap d'1 o 2 hores que fa que dormo. I a partir de llavors, clinc! es torna a despertar cada dues hores. Algú s'ha trobat amb el mateix?? Fins i tot vaig obrir un post fa poc perquè m'estava plantejant a veure si era jo que interpretava que tenia gana quan feia sorollets de nit i en realitat no ho era, però la realitat és que comença a remugar i a estar intranquil i veig que sí, que el que vol és menjar! No tinc cap problema en seguir com fins ara, i sóc conscient que és molt petit, però em té una mica mosca que precisament la gana se li desperti a la nit... i si la presa que se saltés fos la de les 3 del matí enlloc de la de les 12 realment seria mooolt més senzill!
Sóc conscient que és el ritme del nen i és el que hi ha, però voldria saber si algú s'ha trobat amb el mateix i si ha trobat una solució màgica! He provat de fer-lo menjar més a la nit però no seveix de res! I fins hi tot ahir vaig posar-me'l al pit adormit a les 12 de la nit, per veure si feia les 6 hores seguides després, però no el vaig enganyar

Re: Menja més de nit que de dia!
Hola, catalanna
Quina sort!!! fa pinta que serà bon dormidor!!! si al mes ja et fa 6 hores seguides dormint és que aviat podràs dormir del tirón!!
Es normal que ells facin la tirada més gran de dormir després de les 9 del vespre... evidentment ens agradaria que fos quan ens anem a dormir... però tendeixent a seguir el sol. Com que s'ha passat 6 hores dormint té gana.. quan es desperta li donsc els 2 pits o 1?
Si li dons els 2 pits t'aguantarà més entre presa i presa.... però depen de la son que té... si amb el primer pit ja et té prou s'adormirà i no podràs fer res...
Va, paciència!! ho estàs fent molt bé!!!
catalanna ha escrit:El que no entenc és que menja cap a les 8-9 i el tio és capaç de dormir sis hores seguides, però justament se salta la presa de quan me'n vaig a dormir, que no em "molesta" donar-li (perquè encara no estic dormint) i es desperta al cap d'1 o 2 hores que fa que dormo. I a partir de llavors, clinc! es torna a despertar cada dues hores. Algú s'ha trobat amb el mateix??
Quina sort!!! fa pinta que serà bon dormidor!!! si al mes ja et fa 6 hores seguides dormint és que aviat podràs dormir del tirón!!
Es normal que ells facin la tirada més gran de dormir després de les 9 del vespre... evidentment ens agradaria que fos quan ens anem a dormir... però tendeixent a seguir el sol. Com que s'ha passat 6 hores dormint té gana.. quan es desperta li donsc els 2 pits o 1?
Si li dons els 2 pits t'aguantarà més entre presa i presa.... però depen de la son que té... si amb el primer pit ja et té prou s'adormirà i no podràs fer res...
Va, paciència!! ho estàs fent molt bé!!!
Gràcies Nurig! Li ofereixo els dos pits però sol menjar només d'un. No havia pensat això del sol però té la seva lògica...
No se si et serveix de consol, però o estic igual que tu, el meu petit de tres mesos de dia gairebé no demana, més aviat menja perquè jo lli ofereixo, però a la nit es desperta a les 2h a les 5h i a les 7h, també vaig morta!!! Ahir, que va fer just 3 mesos es va despertar a xumar a les 6 i després va voles anar a jugar, no volia dormir!!! A les 8 vam tornar a dormir fins les 10h!!!
Tinc entès que a la nit desprenem una hormona que es la que li diu al pit quanta llet ha de produir, i ells, que són la mar de intel•ligents, es quan més es desperten i més mengen, o sigui que ens hem d’armar de paciència i desfruitar-ho. Perquè arribarà el dia que ja no ens ho demanin i trobarem a faltar aquells moments en que es queda adormit i fa una rialleta al pit tot satisfet.
Tot i que vaig morta intento pensar que li estic donant el millor aliment que li podia donar, i ho comparo amb nens que no han pres pit i m’adono que aquets han agafat més moquets o inclús algun virus.
Jo només et puc dir que no estàs sola i que d’aquí a un temps ho trobarem a faltar. Ànims!!!
Tinc entès que a la nit desprenem una hormona que es la que li diu al pit quanta llet ha de produir, i ells, que són la mar de intel•ligents, es quan més es desperten i més mengen, o sigui que ens hem d’armar de paciència i desfruitar-ho. Perquè arribarà el dia que ja no ens ho demanin i trobarem a faltar aquells moments en que es queda adormit i fa una rialleta al pit tot satisfet.
Tot i que vaig morta intento pensar que li estic donant el millor aliment que li podia donar, i ho comparo amb nens que no han pres pit i m’adono que aquets han agafat més moquets o inclús algun virus.
Jo només et puc dir que no estàs sola i que d’aquí a un temps ho trobarem a faltar. Ànims!!!
Doncs tens tota la raó.. sé que és queixar-me per queixar-me, perquè tinc un nen ben sa i guapo
i això que has dit de la rialleta al pit és veritat! És d'aquells moments inoblidables!
Per cert, a mi també em passa que se'm desperta a les 5 o a les 6 i té els ulls com plats i ben poques ganes de dormir... en fi, paciència!!! I a creuar els dits a veure si canvien de costums aviat!
i això que has dit de la rialleta al pit és veritat! És d'aquells moments inoblidables!
Per cert, a mi també em passa que se'm desperta a les 5 o a les 6 i té els ulls com plats i ben poques ganes de dormir... en fi, paciència!!! I a creuar els dits a veure si canvien de costums aviat!

Hola!!
Doncs el meu feia practicament el mateix!! pero desde la 'crisis' dels 3 mesos, que ara es desperta mes sovint encara!!! abans hem feia unes 6h del tiron, ara el dia que mes, en fa 4 pero això ja es molt eh? nomes ho ha fet 1 dia crec!! ara es desperta cada 2h sempre, o menys!! a vegades es cada hora!! jo tb li dono pit a demanda, i el empitjorament de les nits, coincideix amb la tornada a la feina, aixi que suposo que com de dia no te la popa quan la vol, de nit aprofita!! pq realment, quan arribo de la feina, tp no menja amb afan...pero a la nit popa popa popa!! no se si es desperta per gana o que... jo li dono la popa i s'adorm...vaig destrosadisima... però es el que dieu, es el millor per ells i aviat ja dormiran mes!!
Ah, el meu abans sobre les 4 o les 5 li costava tornar a dormir, ultimament, per sort, ja li pasa mes de 6 a 7, pero vamos, a les 8 no arribem mai!!
Doncs el meu feia practicament el mateix!! pero desde la 'crisis' dels 3 mesos, que ara es desperta mes sovint encara!!! abans hem feia unes 6h del tiron, ara el dia que mes, en fa 4 pero això ja es molt eh? nomes ho ha fet 1 dia crec!! ara es desperta cada 2h sempre, o menys!! a vegades es cada hora!! jo tb li dono pit a demanda, i el empitjorament de les nits, coincideix amb la tornada a la feina, aixi que suposo que com de dia no te la popa quan la vol, de nit aprofita!! pq realment, quan arribo de la feina, tp no menja amb afan...pero a la nit popa popa popa!! no se si es desperta per gana o que... jo li dono la popa i s'adorm...vaig destrosadisima... però es el que dieu, es el millor per ells i aviat ja dormiran mes!!
Ah, el meu abans sobre les 4 o les 5 li costava tornar a dormir, ultimament, per sort, ja li pasa mes de 6 a 7, pero vamos, a les 8 no arribem mai!!

Gràfica de la Giuliette
14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467
Us convido a visitar el meu blog de reposteria:
www.lagormanderia.blogspot.com
Hola,
Llegint-te em veig a mi amb cada un dels tres fills que he tingut. Jo crec que vas perfectament, així comencen a aprendre què és el dia i què és la nit. Els meus van fer el mateix i van anar allargant mica en mica. Els bessons cap els 2 mesos i pico van passar a fer només la toma de les 4-5-6h depenent del dia i el dia que van fer 4M van passar a dormir les 12h seguides i mai més s'han despertat (excepte quan tenen alguna cosa o estan malalts). La petita, que ara té gairebé 11 mesos, doncs el mateix, però va passar a dormir les 12h als 3 mesos i també encara és hora que es desperti.
Amb això et vull dir que ho estàs fent molt bé, vas per bon camí!
M.
Llegint-te em veig a mi amb cada un dels tres fills que he tingut. Jo crec que vas perfectament, així comencen a aprendre què és el dia i què és la nit. Els meus van fer el mateix i van anar allargant mica en mica. Els bessons cap els 2 mesos i pico van passar a fer només la toma de les 4-5-6h depenent del dia i el dia que van fer 4M van passar a dormir les 12h seguides i mai més s'han despertat (excepte quan tenen alguna cosa o estan malalts). La petita, que ara té gairebé 11 mesos, doncs el mateix, però va passar a dormir les 12h als 3 mesos i també encara és hora que es desperti.
Amb això et vull dir que ho estàs fent molt bé, vas per bon camí!
M.
Ostres, em deixeu molt més tranquil·la!! Les que dieu que els vostres van començar així i al cap del temps dormien més hores, ho van fer solets o vau fer alguna cosa com fer-los menjar més en algunes preses etc?
Gràcies!
Gràcies!

Catalana, no he llegit totes les respostes i potser ja t'ho han dit, però jo aniria a dormir amb ell per fer les 6 hores, encara que fossin les 8 del vespre! Crec que algun dia farà al tom o començarà a allargar més tot sol, però fins llavors segur que és molt difícil (per no dir impossible de canviar-li l'horari) així que "si no pots amb ell, aliat-hi!!" Bé de fet, és el que feia amb el meu fill, de molt petit anavem a dormir com a les 12 pq era el moment que feia la tirada llarga, i amb els mesos ho vam abançar.

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

Tinc un bebe d'un mes i tambè es desperta cada 2 hores, de vegades nomès passa 1h. Jo faig LM i LA perque va perdre bastant pes. Dorm més de dia que de nit, per exemple aquesta nit ha menjat a les 12h- 03:00- 05:00 - 07:00- 08:00- 10:00 i ara dorm.
Jo a la nit l'hi dono 120ml de LA i al mati em trec LM amb el llevallets (al tenir els pits plens trec uns 120ml) i durant el dia trec uns 60ml de LM.
Jo a la nit l'hi dono 120ml de LA i al mati em trec LM amb el llevallets (al tenir els pits plens trec uns 120ml) i durant el dia trec uns 60ml de LM.
Hola noies,
doncs res nosaltres estem en el mateix. La setmana que ve farem 4 mesets i des de fa potser tres setmanes que es desperta molt més a la nit. És a dir que si abans feia una tirada llarga al començament ara ja ni això. Avui ja ha estat el sumum, 11, 1:30, 4 i 7 i apa a les 7:30 amunt que ja es el dematí, aquí anem per l'arrastre...Cap als dos mesos diria que només es despertava dues vegades i ara la cosa va així. I durant el dia pot aguantar sense dir ni piu 4 hores i perque jo li ofereixo i llavors es recorda que hi ha una cosa anomenada pit! Si dieu que paciència, doncs no hi ha un altre. Però hi ha algú que hagi provat de donar-li un biberó o algo, perque quan li dono el pit a les 8-8.30 se m'adorm al pit i res ja la poso a dormir i ara ja dubto de si menja prou abans d'anar a dormir perque no agunati.
A quina hora li doneu la última presa abans d'anar a dormir??
doncs res nosaltres estem en el mateix. La setmana que ve farem 4 mesets i des de fa potser tres setmanes que es desperta molt més a la nit. És a dir que si abans feia una tirada llarga al començament ara ja ni això. Avui ja ha estat el sumum, 11, 1:30, 4 i 7 i apa a les 7:30 amunt que ja es el dematí, aquí anem per l'arrastre...Cap als dos mesos diria que només es despertava dues vegades i ara la cosa va així. I durant el dia pot aguantar sense dir ni piu 4 hores i perque jo li ofereixo i llavors es recorda que hi ha una cosa anomenada pit! Si dieu que paciència, doncs no hi ha un altre. Però hi ha algú que hagi provat de donar-li un biberó o algo, perque quan li dono el pit a les 8-8.30 se m'adorm al pit i res ja la poso a dormir i ara ja dubto de si menja prou abans d'anar a dormir perque no agunati.
A quina hora li doneu la última presa abans d'anar a dormir??
- princesa_ballarina
- :: pantera

- Entrades: 858
- Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm
Què bé! veig que no sóc l'única!
En meu menut, de 5 mesos, mama cada 1h-2h de nit!! /i de dia una mica menys sovint). Ho he provat tot: roba de llit (per si tenia calor/fred), posar-me d'esquenes (per si sentia la olor), canviar el bolquer a mitjanit (per si estava massa humit), ... M'he rendit! :P
No hi ha manera i duem així 2'5 mesos!! per sort, no es desvetlla, popa amb els ulls tancats i quan en té pro s'aparta..el problema és que últimament añguna toma la vol estant jo asseguda al llit (i no estirats en paral·el com acostumem a fet)...sort del collit!
En meu menut, de 5 mesos, mama cada 1h-2h de nit!! /i de dia una mica menys sovint). Ho he provat tot: roba de llit (per si tenia calor/fred), posar-me d'esquenes (per si sentia la olor), canviar el bolquer a mitjanit (per si estava massa humit), ... M'he rendit! :P
No hi ha manera i duem així 2'5 mesos!! per sort, no es desvetlla, popa amb els ulls tancats i quan en té pro s'aparta..el problema és que últimament añguna toma la vol estant jo asseguda al llit (i no estirats en paral·el com acostumem a fet)...sort del collit!

El meu petit fa una setmana que acaba de cumplir els 2 mesos i dorm mes de nit que de dia. A les nits dorm de 9 a 1, de 1 a 4 i fins les 7 i algo, i de dia cada 3 o 4h demana.
Això que expliqueu em recorda a la crisi de creixement que vam tenir fa unes setmanes. La meva filla des del mes que dormia casi totes les nits 6h + 4h. Una mica abans de fer els tres mesos, va començar a dormir 3-4h al principi i a partir d'aquí 2-3h durant tota la nit. Això va durar casi 5 setmanes i després hem tornat d'un dia per l'altre a dormir 6h + 4h.
L'explicació que donen es que durant les crisis de creixement, els nadons necessiten menjar més. Ara bé, la llet d'última hora de la tarda i del principi de la nit, és sempre menys rica en greixos, per la qual cosa no els atipa tant i per això tenen gana més sovint. La solució: paciència. Jo el que feia es que de tant en tant me n'anava a dormir al mateix temps que ella per poder dormir una mica més seguit. Una cosa que em van recomanar és extreure llet del matí (més rica en greixos) i donar-li a la nit. No ho vaig arribar a fer, però almenys si prepares el bibe i aconsegueixes que li doni algú altre, segur que pots dormir més
L'explicació que donen es que durant les crisis de creixement, els nadons necessiten menjar més. Ara bé, la llet d'última hora de la tarda i del principi de la nit, és sempre menys rica en greixos, per la qual cosa no els atipa tant i per això tenen gana més sovint. La solució: paciència. Jo el que feia es que de tant en tant me n'anava a dormir al mateix temps que ella per poder dormir una mica més seguit. Una cosa que em van recomanar és extreure llet del matí (més rica en greixos) i donar-li a la nit. No ho vaig arribar a fer, però almenys si prepares el bibe i aconsegueixes que li doni algú altre, segur que pots dormir més

Hola marones!! Lo millor de llegir-vos és comprovar que no estem soles!!
El meu petit comença a fer les 4 hores ara a les 9 de la nit. I em passa que quan vaig a dormir a les 2 hores ja demana i després cada 3, fins a les 9:30 del matí que ja demana festa :)
Agafo les recomenacions de paciència que tot ho anirem fent i a gaudir d'aquest moment que dieu del somriure...
Ahh!! I a agafar forces que potser en breu ens arribarà la crisis i necessitarem més paciència!!
El meu petit comença a fer les 4 hores ara a les 9 de la nit. I em passa que quan vaig a dormir a les 2 hores ja demana i després cada 3, fins a les 9:30 del matí que ja demana festa :)
Agafo les recomenacions de paciència que tot ho anirem fent i a gaudir d'aquest moment que dieu del somriure...
Ahh!! I a agafar forces que potser en breu ens arribarà la crisis i necessitarem més paciència!!
El meu petit fara 5 mesos i el poso a dormir pee alla les 8 o algo i dorm fins les 2:30 i despres fins les 6 i les 9.Per exemple aquesta nit a dormit fins les 6 i despres a les 9, no totes les nits son iguals.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |