Xerrada Carlos González a Sabadell
Xerrada Carlos González a Sabadell
El grup MAMAS (mares pro-alletament matern de Sabadell) organitza una xerrada del Carlos Gonzàlez aquest dissabte 27 d'octubre; és sobre EL PAPER DEL PARE
Es fa a la Biblioteca Vapor Badia a les 11 del matí.
C/ Tres Creus 127 , SABADELL.
Si us animeu a anar-hi aviseu que així ens hi veiem!
Es fa a la Biblioteca Vapor Badia a les 11 del matí.
C/ Tres Creus 127 , SABADELL.
Si us animeu a anar-hi aviseu que així ens hi veiem!
Qué interessant! Llàstima que el papa de la casa entrena els dissabtes! Però potser ens animem!
Jo vaig anar a una del CG i és una passada la de gent que hi havia! Flipava com es podia concentrar amb tants nens cridant, plorant, etc El tio no parava de demanar que li fiquéssim el pit a la boca per que callesin una estoneta
Jo vaig anar a una del CG i és una passada la de gent que hi havia! Flipava com es podia concentrar amb tants nens cridant, plorant, etc El tio no parava de demanar que li fiquéssim el pit a la boca per que callesin una estoneta

-
VisitantVi
Aiiiiii, que encara no sé si vindré i em fa una ilu anar a escoltar aquest home !!! És que el meu marit avui va de juerga i no sé com arribarà ???!!! Ja m'enteneu. A veure si té seny, s'avorreix, retira aviat i podem venir!!! És que tinc una hora i pico de viatge i sola amb la nena m'empipa per que hi ha dies que el cotxe és un 10 i altres és un -10.
Carla al final no vindrem. El pare i la filla s'han despertat a les 9 i teniem el temps molt just. Pareu bé l'orella i després ens expliqueu!!! Això que em sap molt greu per que em feia molta ilu anar a escoltar-lo. A veure si un altre dia podem anar-hi. No sé com es pot fer per la saber l'agenda d'aquest home...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |