Recuperació fòrceps
Recuperació fòrceps
Bon dia! Voldria saber experiències de noies que hagin tingut un part amb fòrceps... Em trobo que ja m'han caigut els punts però em segueixo sentint MOLT adolorida, fins al punt que no puc fer més d'una volta a la mançana que ja he de tornar a casa morta de dolor... Algú s'hi ja trobat? El dolor no és a la zona dels punts, sinó que és més generalitzat... Fins quan em durarà????
Gràcies!
Gràcies!
Re: Recuperació fòrceps
Ostres catalanna el meu primer part va ser amb forceps,pero jo no vaig tindre problemes si segueixes amb dolor per que no parles amb la llevadora jo amb la primera nena com que hera tot nou sembre la trucaba a ella.
Espero que et recuperis.
Espero que et recuperis.
Hola!
el meu part va ser amb espàtules i tmb vaig estar força temps dolorida
primer pels punts, però llavors quan caminava tenia la sensació com si m'haguessin pegat una patada a les parts
notava els llavis vaginals com si em pessessin
no sé si seran les mateixes sensacions que tens tu...
ànims que ja queda menys!!
i enhorabona
el meu part va ser amb espàtules i tmb vaig estar força temps dolorida
primer pels punts, però llavors quan caminava tenia la sensació com si m'haguessin pegat una patada a les parts
notava els llavis vaginals com si em pessessin
no sé si seran les mateixes sensacions que tens tu...
ànims que ja queda menys!!
i enhorabona

Jo ídem
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 06, 2012 10:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Doncs sí, Montsitos, ho has descrit molt bé! És com si m'haguéssin fumut una patada allà baix!! Quan et va durar el dolor a tu? Niu, quan dius tres mesos et refereixes a estar al 100% no? És que em moro de ganes de fer coses, però és baixar a comprar el pa i haver de tornar a casa... Quan vas poder tornar a fer vida més o menys normal?
Hola,
jo també vaig tenir part amb fórceps i vaig partir bastant, em vaig recuperar al mes d'haver tingut el nen però crec que a mi el que em feia més dolor eren les morenes, no sé si era tot plegat. Fins el cap de 10 dies no vaig poder caminar però després poc a poc vaig anar recuperant-me.
Jo també aniria al ginecòleg.
I enhorabona!!!!!!
jo també vaig tenir part amb fórceps i vaig partir bastant, em vaig recuperar al mes d'haver tingut el nen però crec que a mi el que em feia més dolor eren les morenes, no sé si era tot plegat. Fins el cap de 10 dies no vaig poder caminar però després poc a poc vaig anar recuperant-me.
Jo també aniria al ginecòleg.
I enhorabona!!!!!!

No recordo exactament però diria que un mes bó. Recordo haver tingut un post-part fatal (a part de que amb les espàtules tmb em van trencar el còxis, aquesta recuperació si que va ser una mica més llargaaaaaaaaa!).
bua, quins records
sort que la recompensa és bona
!!
bua, quins records
Hola noies,
També vaig tenir part amb espàtules i també em va costar molt la recuparció, ben bé un mes. Em feia mal la part de baixa, tota ella, no podia seure, només tombar-me i donar el pit doncs estirada o dreta, asseguda impossible: entre punts (un munt!), morenes, una hematoma (que me la vaig veure quan se'm va desinflar tot perquè em vaig adonar que ho tenia tot inflat!)... i em sentia que no servia per res, quin desastre! Però tot es va posant al seu lloc! També vaig anar a la llevadora perquè no podia més, em va dir que necessitava que fes el seu procés, que deú n'hi do el que hi tenia, però paciència!
Ànims!!!

També vaig tenir part amb espàtules i també em va costar molt la recuparció, ben bé un mes. Em feia mal la part de baixa, tota ella, no podia seure, només tombar-me i donar el pit doncs estirada o dreta, asseguda impossible: entre punts (un munt!), morenes, una hematoma (que me la vaig veure quan se'm va desinflar tot perquè em vaig adonar que ho tenia tot inflat!)... i em sentia que no servia per res, quin desastre! Però tot es va posant al seu lloc! També vaig anar a la llevadora perquè no podia més, em va dir que necessitava que fes el seu procés, que deú n'hi do el que hi tenia, però paciència!
Ànims!!!

gràcies per les respostes.. veig que va per llarg, doncs, però que encara puc donar gràcies de no tenir ni morenes ni el coccis trencat... mare meva quin patiment que deveu haver passat! Jo puc seure des de 10 dies després del part o així, i si estic per casa ho vaig trampejant, fins al punt que em pensava que estava quasi bé!! Fins que vaig sortir al carrer i he vist que la cosa va per llarg... a part de que no sé si també us passava a vosaltres, però de sagnar tants dies (i tot i que faig servir compreses de cotó i me les canvio constantment) tinc la zona com irritada i em pica..... sincerament, estava preparada per un embaràs llarg i un part dur... però no m'havia preparat mentalment per aquest postpart!! Trobo que no se'n parla prou... a mi em va ser molt dur els primers dies no poder estar al 100% pel nen... i encara ara sort del meu home, perquè al vespre ja no serveixo pas per fer el sopar!! En fi.. tindrem paciència... 

Jo vaig estar uns tres mesos per tornar estar al 100% , primer els sagnat que no parava , després els punts ,
després el coxis que quan m'asseia veia les estrelles,... la llevadora em va donar una pomada que feia una pudor
espantosa però que em va ajudar molt a assecar els punts. Fa sis mesos vaig tenir el segon fill i no sé
si és que estava ja tot tant donat o què però va surtir soleta, un parell de punts i fora... qui no es consola
és per què no vol, no? tot i que amb aquest segon part ja estava concienciada pel que pogués passar!!
després el coxis que quan m'asseia veia les estrelles,... la llevadora em va donar una pomada que feia una pudor
espantosa però que em va ajudar molt a assecar els punts. Fa sis mesos vaig tenir el segon fill i no sé
si és que estava ja tot tant donat o què però va surtir soleta, un parell de punts i fora... qui no es consola
és per què no vol, no? tot i que amb aquest segon part ja estava concienciada pel que pogués passar!!
catalanna ha escrit: sincerament, estava preparada per un embaràs llarg i un part dur... però no m'havia preparat mentalment per aquest postpart!! Trobo que no se'n parla prou... a mi em va ser molt dur els primers dies no poder estar al 100% pel nen... i encara ara sort del meu home, perquè al vespre ja no serveixo pas per fer el sopar!! En fi.. tindrem paciència...
Totalment d'acord amb tu! pensava, tant que t'han preparat pel part, l'alletament, les cures de nen... però ningú no m'havia dit que físicament fos tan dur per la mare, que tots es fes tant dur en general, vaja...
Ànims, però, que de mica en mica recuperaràs la normalitat!
Ei,a
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 19, 2012 7:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Ostres Niu... doncs dilluns trucaré al gine, a veure si a mi em sembla "normal" i resulta que no ho és! A mi em calma l'esterilla calenta...

Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 19, 2012 7:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
jo vaig tenir el baby el 26 de gener i van utilitzar forceps i ventosa i em van realitzar episiotomia a la banda dreta. Els punts m'han caigut i no em fa gens de mal, torno atenir la v....com abans, je je!!!Encara utilitzo les compreses postpart per les petites perdues.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |