KELLOG'S Smacks nen 15 mesos?
KELLOG'S Smacks nen 15 mesos?
Hola noies! EL Xavi ja no vol farinetes per esmorzar...les té avorrides (no m'extranya pobret)...
Molts dies li dono torradetes diferents...
Però m'agradaria anar alternant...
Sabeu si li puc donar Kellogs tipus smaks, o és massa petit?
Molts dies li dono torradetes diferents...
Però m'agradaria anar alternant...
Sabeu si li puc donar Kellogs tipus smaks, o és massa petit?

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Re: KELLOG'S Smacks nen 15 mesos?
Crissie, sí que li pots donar. A l'Arnau li encanten els Krispies
. De tant en tant anem canviat perquè no s'avorreixi.
. De tant en tant anem canviat perquè no s'avorreixi.Re: KELLOG'S Smacks nen 15 mesos?
Crissie, carinyet, en Nil més d'un dia també ha menjat cereals dels "comercials" i que jo recordi, en Martí de la Currita esmorza Rice Krispies.
Jo no crec que passi res per donar-li, de fet són ben bons,no???
PEtonets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo no crec que passi res per donar-li, de fet són ben bons,no???
PEtonets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
crissie nosaltres fa molts mesos que li donem cereals kellog's al Martí. Li hem donat els Special'K i els rice krispies, que trobo que són els que menys sucre porten. A ell li encanten i quan trec la caixa es possa molt content. A la caixa possa que a partir de 36 mesos, però penso que és per la mida, per si s'ennueguen. Pensa que amb la llet queden ben tovets.
Et posso la foto perquè vegis quins són, encara que són molt coneguts sós dificils de trobar, al menys al meu barri
Ja ens diràs si li agraden quan li donis
Et posso la foto perquè vegis quins són, encara que són molt coneguts sós dificils de trobar, al menys al meu barri
Ja ens diràs si li agraden quan li donis
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
jajaja artemis quina memória!!! ens hem creuat!
currita ha escrit:jajaja artemis quina memória!!! ens hem creuat!
Se'm va quedar gravat!!! jjejeejjee A en Nil li agraden molt també!!
gracies guapis!!
Avui li he donat Smacks per berenar i s'ha tornat boig
`pobre...és que les farinetes aquelles...pffffff!
Currins, creus que porten massa sucre els Smcaks? i els rice que els hi poses, dins la llet i a cullerades? és que jo li he donat "secs" i els anava agfant a grapadets, i després s'ha begut la llet
Avui li he donat Smacks per berenar i s'ha tornat boig
`pobre...és que les farinetes aquelles...pffffff!Currins, creus que porten massa sucre els Smcaks? i els rice que els hi poses, dins la llet i a cullerades? és que jo li he donat "secs" i els anava agfant a grapadets, i després s'ha begut la llet

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Potser són paranoies meves, eh? Jo li donaria sense problemes però no cada dia. És una opinio personal!!!! Penso que encara són petits per menjar coses molt dolces que segur després no tenen cap problema en menjar-les.
I secs o amb llet, és igual. Jo li posso per esmorzar al bol i els cobreixo de llet, però m'has donat una idea per anar picant i que alternar amb les galetes, els bastonets de pa i les tortes de arrós. Li agafaré també els smaks que són boníssims, no m'estranya que al Xavi li hagin agradat
I secs o amb llet, és igual. Jo li posso per esmorzar al bol i els cobreixo de llet, però m'has donat una idea per anar picant i que alternar amb les galetes, els bastonets de pa i les tortes de arrós. Li agafaré també els smaks que són boníssims, no m'estranya que al Xavi li hagin agradat
PErò tu els Rice, li dones cada dia? (què pesada sóc eh...no m'entero de res
)
)

- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
A la meva li encanten els cereals tipus special-k amb xocolata (tot i que els compro de marca eroski) i uns altres, també de marca eroski, que són "infantils" i són de xocolata. No sé jo si colarien els que no tenen sucre... que ella ja s'ho té ben conegut...
També li entusiasmen les barretes de cereals de diferents gustos (sobretot de xocolata... no sé pas a qui haurà sortit...
). Van molt bé per si has de sortir de casa. 
També li entusiasmen les barretes de cereals de diferents gustos (sobretot de xocolata... no sé pas a qui haurà sortit...
). Van molt bé per si has de sortir de casa. Re: KELLOG'S Smacks nen 15 mesos?
Crissie, jo també trobo que els Rice Krispies porten menys sucre que altres cereals, per això són els que més li compro. Els hi poso dins la llet, en un bol i se'ls menja amb la cullera.
Currita, a mi em passa el mateix, no els trobo a tots els súpers...
Els de xocolata sí, però aquests em costa molt trobar-los.
Currita, a mi em passa el mateix, no els trobo a tots els súpers...
Takita es veritat, els de xocolata gairebé els tenen a tot arreu
segur que es venen més...
i per cert, acabo de veure el teu tiker, Moltes felicitats pel teu embaràs

segur que es venen més...i per cert, acabo de veure el teu tiker, Moltes felicitats pel teu embaràs

Hola noies,
El nostre ninu fa temps que en menja de cereals, com que jo menjo esl SPECIAL K ell va començar a picar-ne i ara menja els choco-crispis.
La peculieratat del meu és que no vol barrejar-ho amb la llet, primer es beu la llet i dp menja els cereals en un vol. Suposo que així són cruixents i li agrada sentir el "crec".
Vaig probar els mielpops i no li van agradar gens.
El nostre ninu fa temps que en menja de cereals, com que jo menjo esl SPECIAL K ell va començar a picar-ne i ara menja els choco-crispis.
La peculieratat del meu és que no vol barrejar-ho amb la llet, primer es beu la llet i dp menja els cereals en un vol. Suposo que així són cruixents i li agrada sentir el "crec".
Vaig probar els mielpops i no li van agradar gens.
currita ha escrit:Takita es veritat, els de xocolata gairebé els tenen a tot arreu![]()
segur que es venen més...
i per cert, acabo de veure el teu tiker, Moltes felicitats pel teu embaràs![]()
![]()
Moltes gràcies, bonica!

- silvotana2
- :: granota

- Entrades: 244
- Membre des de: dt. set. 13, 2011 12:20 pm
Jo li he donat alguna vegada però sense llet i li agradaven .Li compraré d'aquelles capsetes que venen petites i que son de diferents cereals.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |