MAXI o CUCO???

Més qüestions.
mir
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dg. set. 09, 2007 1:09 pm
Ubicació: Gràcia

EntradaAutor: mir » dj. oct. 04, 2007 11:40 am

jo tinc la prima easy de la casual de quan vaig tenir a l'aitana, que va néixer al juny, i no l'havíem de tapar ni res. Però ara tinc el dubte de si a l'hivern és pràctic i suficient tenir el prima, o si és millor comprar o tractar de demanar el cuco que va al casual play (em sembla que es diu play moon però que també els venen al prenatal).

Suposo que al cuco hi caben millor, es poden tapar millor i van més còmodes i protegidets. M'ho pot confirmar alguna mare amb experiència de nadons nascuts a l'hivern? La Bruna naixerà a finals de novembre.

I si algú té el cuco compatible de la casual i se'l vol vendre aquí teniu una candidata interessada!

I una altra pregunta, quin tipus de saquet recomaneu comprar per a l'hivern per dur al cotxet? Hi ha algun saquet que sigui pràctic per dur-los en braços amb ell posat (és que si l'has de treure del cotxet sense saquet poden passar un fred..)?

Gràcies noies!
Imatge

Imatge
mainadaabord
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dj. oct. 04, 2007 11:51 am

Amb lo del cuco no et puc ajudar, però la meva cunyada té el casualplay S6 i va voler comprar un sac d'aquests q no és de la marca, sinó q pots treure el bb sense deixar el sac al cotxet, pq no tingui fred, i... no li ha anat gens bé! Resulta q, com q no és de la mateixa marca, es desfà i li cau. Per agafar la nena amb sac i tot va bé, però mentre va amb el cotxet, es desmunta tot... Per tant, no et puc aconsellar massa...

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::