regla després del part
regla després del part
hola noies!!
fa un mes hem va venir la regla per primer cop després de tenir a la princesa. era mooooolt abundant, però als 3 dies v marxar. 15 dies més tard, una altre vegda va tornar a venir, i ara un altre cop. O sigui que amb 35 dies, 3 cops. A alguna l'hi ha pasat???
fa un mes hem va venir la regla per primer cop després de tenir a la princesa. era mooooolt abundant, però als 3 dies v marxar. 15 dies més tard, una altre vegda va tornar a venir, i ara un altre cop. O sigui que amb 35 dies, 3 cops. A alguna l'hi ha pasat???
Re: regla després del part
A mi em va venir la regla el dijous, als 10 mesos i mig de parir però també ha estat súper aundant i avui ja quasi no tinc res.... Em va preocupar una mica però buscant per internet he llegit que els primers cops sí que pot ser més abundant i irregular, o sigui que crec que no hem de patir...
Espero haver-te ajudat.
Espero haver-te ajudat.
Msi a mi em va venir uan regla molt abundant com a tu, però no em va tornar a venir fins al cap d'un mes. Si et continua passant i ademés és abundant, seria interessant que demanessis hora amb el ginecòleg, i evitar que agafis anemia. 

- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
msi, ara m'he "deprimit"!!!! buf, em va venir divendres per primer cop i sí, ha estat molt abundant els 3 primers dies i ara ja no tant... però espero que s'esperi un mes més per tornar!!! si d'aquí 15 dies torna... buf, no!!!! que estaré de ruta i sense condicions higièniques mínimes!!! ai ai ai.... espero que no em troni a venir...
De totes maneres, jo faria el que t'ha comentat la dinser, si et torna a venir després de 15 dies demana hora perquè et facin una anàlisi i no et quedis anèmica!
De totes maneres, jo faria el que t'ha comentat la dinser, si et torna a venir després de 15 dies demana hora perquè et facin una anàlisi i no et quedis anèmica!

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
si, demà aniré al ginecòleg pq no vull tornar a tenir anemia.
Alesta, no et desanimis pq per el q veig a casi totes els hi ve un cop al mes..
Alesta, no et desanimis pq per el q veig a casi totes els hi ve un cop al mes..
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |