Rabietes als 13 mesos????

Rabietes, gelos, egoisme..

Beatriz
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 29, 2010 6:54 pm
Ubicació: Vila-seca (Tarragona)

Rabietes als 13 mesos????

EntradaAutor: Beatriz » dv. jul. 22, 2011 4:38 pm

Hola noies!!

El Biel va fer els 13 mesos fa una setmaneta, encara no... i últimament està molt irritable... plora i rabia per tot, perquè no vol canviar-se el bolquer, perquè no li deixo agafar tot el que vol, perquè vol gatejar quan toca anar a dormir... resumint...sempre que no fa el que vol... comença a cridar, a plorar, a possar-se rígid cap a enrera... i fins i tot dona patades quan el poso al canviador per canviar bolquer (que mai li va bé). :-((

No se! jo pensava que això de les rabietes era més endevant... algú em pot explicar la seva experiència i si també li passa?? estic una mica agobiada... però si és normal, pues ja ho afrontaré d'una altra manera... se que són etapes que s'han de passar... una dada que pot ser influient és que fa dues setmanes que gateja...

Moltes gràcies guapes!!
Laetitia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 934
Membre des de: dc. juny 24, 2009 1:55 pm

Re: Rabietes als 13 mesos????

EntradaAutor: Laetitia » dv. jul. 22, 2011 4:46 pm

i tant que és normal! sóc mestra i mare de la Júlia que acaba de fer els 17 mesos i als 13 ja en feia. no et preocupis perquè és normal que busquin límits però cal que li ensenyis que no serveix de res que les faci o seguirà fent-ne cada cop més.

ànims
ImatgeImatge
laura_28
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dv. jul. 22, 2011 7:12 pm

l'Eloi no vegis com s'emprenya inclus pica de cap a terra, es tira enrera i si el tens a coll intenta tirar-se al terra, fa una mica de por, es pica al cap amb la mà, s'autolesionano se si es normal tanta intensitat....

l'unic que faig es no donar-li importancia i que no aconsegueixi d'aquesta manera per la qual cosa s'ha enfadat!!

paciencia!!!!!!!!!!!!
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dv. jul. 22, 2011 7:39 pm

Ei Beatriz, semblava que describissis el que fa l'Oriol jeje no sé si és normal o no (sembla que sí, menys mal!) però ell fa el mateix. També es tira enrere amb el cap, i tot i que s'ha fet bastants cops no "apren" que si es continua tirant enrere es pot fer mal. Ell fa moooolts mesos que quan no té el que vol plora desesperadament, com si s'hagués fet mal (la família s'espantava al principi), i para en sec quan aconsegueix algo que també li interessa... És un comediant jeje però suposo que ja anirà aprenent que no cal plorar tant i encara menys tirar patades (amb això sí que m'hi poso sèria, encara que ell se n'enfot...)

Ens veiem "pel juny" jeje
Alesta
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dv. jul. 22, 2011 10:11 pm

Bé, ja veig que la meva no és la única!!!
Beatriz, si et consola una mica, la meva peke ha començat amb 12 mesos... vaja, un meset abans que el teu!!! i buf, com m'agradaria que s'hagués esperat uns mesos més a fer-ho (o posats a demanar que no n'hagués fet mai!).
Jo, quan comença a posar-se així, faig una valoració super ràpida de si el que vol ho pot aconseguir (vaja, que si vol un palet de pa enlloc d'una galeta, potser no passa res, però si es vol tirar de dalt a baix del canviador aquí sí que passa, i molt!) i si veig que és factible li ofereixo abans no comenci amb la rabaqueria pura i dura i si no pot ser, doncs no pot ser i que es posi com vulgui!
És desesperant quan no vol anar lligada al cotxe o quan no vol que li canvii els bolquers o quan no vol que jo begui aigua o... però s'ha d'aguantar ella i jo haig de fer un gran :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m . Espero que tant a la meva com a tots els vostres els hi passi aviat!!!! :ok:
TETES
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dv. jul. 22, 2011 11:30 pm

uf es normalissim i si no es per desanimar-vos pero la meva amb gairebe 29 mesos en forma cada una... i gairebe a diari... no recordo quan va començar pero si que tinc molt clar que desde els 7 mesos que va començar a gatejar que la lia per una cosa o altre i que per mi sembla que ho hagi fet durant tota la seva vida, se m'esta fent etern, la Paula es rebel per naturalesa, amb ella es una baralla continua, per tot hi han discusions i rabietes....
Imatge

Imatge

Imatge
Beatriz

EntradaAutor: Beatriz » ds. jul. 23, 2011 8:55 am

Nenes!!

NOMÉS PUC DIR MOLTES GRÀCIES!! A veures diuen que: "Mal de muchos consuelo de tontos" però com a mínim veig que és normal a aquesta edat que tinguin rabietes i quan em descriviu el que fan els vostres peques... uff!! és que veig al Biel... uff!! pensava que havia tingut "un petit monstre"!!...

Laetitia jo també soc mestra... però de nens a partir de 3 anys... i sabia que amb 20-24 mesos és normal, però amb 12 o 13... no ho havia vist mai!! però veig que també és normal... pues res!! a començar amb els límits... tot el curs recomanant als pares de posar límits i ara em toca mí!! i no és gens fàcil i encara menys amb aquests barrufets que encara no pots raonar...

Laura, Soclamarga i a la resta... de veritat moltes gràcies, com sempre esteu ahí!! i PACIÈNCIA PER A TOTES!! :-o00m :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen:

Petonets!!!

Podríem obrir un post per explicar rabietes dels petits!!jajajajjaja!! ens serviria per desfogarnos!!
A la próxima l'obro!!jajjajajaja!!
lluneta81
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dj. març 17, 2011 2:56 pm

EntradaAutor: lluneta81 » ds. jul. 23, 2011 11:02 am

Jo també us haig de dir el mateix,en Marc no suporta que li canvii el bolquer, s'empipa quan no li fem cas, quan agafa rabietes pq li diem que no a una cosa per exemple, mossega el terra o tot l'ho que trobi davant seu, jo l'he tingut tot l'any amb mi però penso que li anirà molt bé la llar d'infants, ja tinc ganes que començi però també se que ho passarem malament els primers dies!

FIns aviat!
Imatge

Imatge
Beatriz

EntradaAutor: Beatriz » ds. jul. 23, 2011 1:34 pm

Anna el Biel ha anat a la llar dos mesos... ara com que la mama està de vacances no va... els va molt bé!! això sí... rabietes ja veus que en tenen igual... jo crec que el tema rabietes som els papis els que em de posar límits tot i que per suposat la llar també ajuda...

El Biel ho va passar malament la primera setmana, després es va adaptar perfecte i li encanta anar a la llar!! de fet li va costar més a la mama que al peque... se'm feia molt dur!! i això que dels 5 mesos (que vaig començar a treballar) fins als 10 va estar amb mons pares, però als 10 ja no era possible i el vam posar a la llar: s'ha fet més sociable amb els altres nens que abans no feia ni cas, va començar a menjar fruita natural que portàvem mesos a casa lluitant perquè ho fes... i bueno!! sense deixar de banda que l'estimulació que reben es multiplica per 1000!!! ja veuràs que li anirà molt bé!! i quan tu vegis que està content tu també et tranquilitzaràs.

Ànims i paciència...
soneta
:: tortuga
Entrades: 313
Membre des de: dv. juny 12, 2009 3:49 pm

EntradaAutor: soneta » dc. jul. 27, 2011 3:37 pm

ostres, doncs nosaltres estem igual, ha sigut fer l'any i començar la revolució, fins ara era un nen super tranquil però ara.....ja dic jo que me l'han canviat, s'enfada per tot, fins i tot ell sol mirant-se un conte el sento que es posa a plorar histèric i a vegades corro pensant que ha caigut o que s'ha fet mal però no, està alla rebotint el conte per terra i obrint i tancant com si el conte li hagues fet alguna cosa i després el mossega....i així amb moltes coses, quan no vol menjar, quan vol baixar de la trona, quan no vol canviar el bolquer, quan vol aigua....per qualsevol cosa, tot ho demana fen rabietes, a vegades penso que com no sap parlar doncs s'expressa així però cal......?
Imatge
Imatge
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dj. ago. 04, 2011 10:06 pm

Holaaaaaa!
Aqui una que té un nen que ràbia que no vegis :-D

Un a pregunta, i quanfan aquestes rabietes, aquests plors, aquests shows...què feu? els renyeu? els ignoreu? els doneu el que volen??

és que no sé massa bé com reaccionar...
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
soneta
Entrades: 313
Membre des de: dv. juny 12, 2009 3:49 pm

EntradaAutor: soneta » dl. ago. 08, 2011 10:59 am

Doncs jo depen de perquè faci la rabieta, si és perillós el que vol, per exemple no lligar-se a la cadireta del cotxe o la trona, intento no renyar-lo i li parlo tranquilament (a vegades costa eh), li dic que es calmi, li explico que si no es lliga caurà i es farà molt mal, no sé si m'enten o no, crec que si, perquè a vegades tardem més o menys però al final es deixa, i si el que vol és una tonteria, com agafar una cosa de sobre la taula i fa rabieta perquè no hi arriba doncs li concedeixo i ja està, no sé, vaig una mica sobre la marxa si veig que és rabieta perquè si o no
Imatge
Imatge
laurita6
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dl. ago. 06, 2012 10:15 am

vull recuperar aquest post perque yo estic igual, Blanca té molt de caracter cuan vol alguna cosa no para, es molt tosuda i cuan l'hi dius que no s'enfada es posa a cridar i inclus et pica, les que ho veu passat com us va anar.
Imatge
Imatge
entrerius
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dl. ago. 06, 2012 4:11 pm

Laurita, un dia comentàvem amb un pare que no sabíem perquè li deien els terribles dos..... i el que passa a partir de l'any què és doncs???? :-D :-D

Jo no sabria descriure què és "pitjor" si l'u o els dos.... Al menys al 2 poden començar a entendre una miqueta millor algunes coses, però quan tenen un anyet és molt complicat.
Ara en té 3 i encara n'agafa de fortes.... per coses diferents, però. Es qüestió d'anar explicant un cop i un altre les coses que fem i el perquè.......
De vegades penso que nosaltres els adults donem per sentades coses que ells haurien de saber o entendre i no és així.... molts cops el difícil és posar-te al seu nivell cognitiu.......

Sense anar més lluny, portem tot l'estiu demanant i demanant una cosa darrere l'altra: vull, vull, vulll ...... i tu, no pot ser per...., no pot ser per...., no pot ser...... i pataleta cada dos per tres.
Perquè no puc tenir un gelat, una bossa de patates, un got de llet...una cosa darrera l'altra.... quin problema teniu els adults? a més a més també vull un tattoo del drac de la màquina que han posat just al costat de la piscina i tots els nens en porten........ perquè no?????
Ara que ja parla i demana, en una paraula que ja saps el que vol, lo complicat és fer-li entendre el perquè de cada cosa....

En fi, que la cosa no s'acaba aquí...... i molt em temo que continuarà encara per un temps. Molts ànims i sobretot molta paciència i amor.
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dt. ago. 07, 2012 8:29 am

Nenes totalment d'acord!!!!! La Berta des que ha fet l'any té força atacs d'aquests!!! Es posa tiessa com un rave!!!!! no vol anar amb cotxet, no vol que li canviis el bolquer, no vol que li rentis la cara, quan no entens què t'està demanat s'empipa!!!!!! uf!!!!!!
Jo crec que com que cada vegada saben més què volen i són més "independents", quan no aconsegueixen alguna cosa es frustren i s'emprenyen... Jo almenys m'ho explico així... precisament ahir li deia al meu home, perquè entre els dos flipàvem amb el caràcter de la nena!!! uf!!!!
Suposo que és una etapa i que tot és normal!!!!! PACIÈNCIA!!!!!! :-o00m
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

EntradaAutor: pandora » dt. set. 11, 2012 4:03 pm

La meva nena té també 13 mesos i estem igual, amb unes rabietes impressionants, l'altre dia la portava a coll pel carrer i ella volia anar a terra a obrir i tancar l'arnés de la cadireta, em va començar a tirar dels cabells i cridar com una boja, en aquells moments no se com reaccionar, intento ignorar-la i explicar-li que no es fa.
la meva sempre ha sigut molt moguda, mai ha volgut el cotxet, sempre en braços, sempre plorant, a partir dels 6 mesos va millorar molt i estava més calmadeta, però ara ... té un caràcter!!!
Beatriz

EntradaAutor: Beatriz » dv. set. 14, 2012 8:54 am

Ais!!! els terribles dos...
jajajajajajja!!! quan vaig obrir aquest post el Biel tenia 13 mesos i començava a tenir les seves rabietes... ara en té 2 anyets i casi 3 mesos i el tema continua... hi han dies millors i dies pitjors, però és que es portar-li la contraria o dir NO i ja estem...

Al començament varem dir que no li faríem agafar "rabietes" amb temes trivials com per exemple... vull emportar-me el nino aquest... doncs que se l'emporti!! (tot i que a tu no et sembla bé, per les raons que siguin...) mira!! pensen... ja li hem de dir a prop coses que no i que no hi ha "negociació" perquè són perilloses, perquè no s'han de fer... però ara últimament i com que la cosa no milloraba varem tornar a replantejar el tema...
Amb el Biel ens passa que durant el dia se'ns presenten més situacions "trivials" per les quals li podríen provocar una rabieta que de les altres... i què ha passat doncs que es surt més vegades amb la seva i que per tant quan se li ha de dir que NO rotundament costa moltíssim... així que em decidit que si alguna cosa no ens sembla bé o no volem pel motiu que sigui, li expliquem bé i si s'enfada que s'enfadi... ens varen dir a la llar que és bo que s'enfrontin a situacions de fustració per aprendre a canalitzar-les i que és part del procés de maduració... així que ho estem fent així... (ho varem fer gradualment... amb algunes petites coses cedim...però poques!!) i la veritat és que últimament després de raonar-li i explicar el perquè del NO es calma i li passa o fins i tot no arriba a la rabieta (són les menos!) poc a poc espero que aquestes situacions vagin disminuint... però amb el Biel costarà perquè ja ens van dir a la llar que té un llindar de fustració molt alt!!

Bueno noies... espero que us serveixi el meu plantejament... si algú té algun altre... estaría bé compartir-ho!! de vegades el que funciona per un nen no va bé per un altre... però qui sap!!

MOLTA PACIÈNCIA NOIES!!! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m i bon cap de setmanaªª
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dv. set. 14, 2012 12:49 pm

Moltes gràcies Beatriz per explicar-ho!!! Va bé saber que us ha anat millor no cedir amb coses trivials que no al revés!! Jo potser hagués fet el què vosaltres vàreu decidir primer... Ho tindré en compte!!
Ara la Berta té quasi 14 mesos i continua fent petites rabietes, que haig de dir que li passen molt ràpid simplement distreient-la amb una altra cosa... a veure quant dura!!!!

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::