PITS TOUS DES DE DEIXAR PIT ENCARA!!!
PITS TOUS DES DE DEIXAR PIT ENCARA!!!
Hola noies!!
Jo ja fa 21 mesos que vaig parir... El Marc va mamar només 4 mesos (a petició seva...) i des que li vaig deixar de donar el pits que tinc els pits tous tous tous, i no s'inflen mai, ni quan m'ha de venir la regla. Sabeu si és normal??
El fet és que ara estem buscant el segon, i em preocupa que el fet aquest dels pits tous, no siguin algun altre problemilla relacionat amb la fertilitat...
Jo ja fa 21 mesos que vaig parir... El Marc va mamar només 4 mesos (a petició seva...) i des que li vaig deixar de donar el pits que tinc els pits tous tous tous, i no s'inflen mai, ni quan m'ha de venir la regla. Sabeu si és normal??
El fet és que ara estem buscant el segon, i em preocupa que el fet aquest dels pits tous, no siguin algun altre problemilla relacionat amb la fertilitat...
Re: PITS TOUS DES DE DEIXAR PIT ENCARA!!!
No et preocupis. Jo també, arran de l'embaràs i de la lactància, em vaig quedar amb dues panses per pits... Tous i més petits. Una pena, vaja. Em vaig haver de comprar sostens de dues talles més petites que abans de l'embaràs...
I ara torno a estar embarassada, i m'hi vaig quedar sense gaires problemes. I pel que fa als pits: tornen a estar rodons, ferms i grans grans. Però quan s'acabi la lactància tornaran a ser com abans, suposo...
Em penso que és ben normal, el que et passa.
I ara torno a estar embarassada, i m'hi vaig quedar sense gaires problemes. I pel que fa als pits: tornen a estar rodons, ferms i grans grans. Però quan s'acabi la lactància tornaran a ser com abans, suposo...
Em penso que és ben normal, el que et passa.
Gràcies!!
Quan vas tardar a quedar-te del segon??? és que amb el primer va ser a la primera i ara portem ja 3 cicles i res...
Se't van inflar de seguida quan et vas quedar del segon???? va ser un sintoma??
Quan vas tardar a quedar-te del segon??? és que amb el primer va ser a la primera i ara portem ja 3 cicles i res...
Se't van inflar de seguida quan et vas quedar del segon???? va ser un sintoma??
Nosaltres el primer cop també ens hi vam quedar a la primera... I pel segon va ser al 4t cicle. Acostumada a tanta rapidesa també em va semblar una eternitat, però pel que sé es considera normal fins a l'any. I no, no se'm van inflar de seguida, sinó al cap d'unes setmanes. Primer només vaig notar mal en un dels ovaris, però no ho vaig interpretar com a símptome d'embaràs (però es veu que ho pot ser).
Si tens la regla regular i cap molèstia jo crec que no has de patir per res. El que és clar és que els pits tous i pansits no és senyal de res. Només són marques de la maternitat.
Que tinguis sort!
Si tens la regla regular i cap molèstia jo crec que no has de patir per res. El que és clar és que els pits tous i pansits no és senyal de res. Només són marques de la maternitat.
Que tinguis sort!
Ah, i a mi amb la regla tampoc se m'inflaven per res. Abans de tenir la meva filla sí, era un símptome que m'havia de venir la regla. Però després de tenir-la res de res, els pits tous sempre... I això que la regla la tenia puntual i com sempre. Però pel que he vist no té res a veure amb la fecunditat.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |