gestació anembrionada després de mesos de cerca

Problemes durant l'embaràs.
sotalalluna
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dl. juny 14, 2010 7:49 am

gestació anembrionada després de mesos de cerca

EntradaAutor: sotalalluna » dt. maig 03, 2011 4:34 pm

Hola noies...

Feia uns dies entrava per demanar consell sobre uns psímtomes durant les primeres setmanaes d'embaràs, i ara, lamentablement, entro per demanar consell sobre una altra cosa molt diferent.

Ahir vaig tenir la meva primera eco i desgraciadament l'embaràs no ha anat bé... Tinc una gestació anembrionada (huevo huero), i la setmana que vé el faràn un legrat.

Les meves pors no són tant pel legrat, com per saber si ens pot tornar a passar una situació com aquesta, si trigarem molt a tornar a estar embarassats.

Després d'uns quants mesos de cerca a la meva parella li van detectar astenozoospermia (moderada). Ara em fa por que sigui per algun tipus d'incopatibilitat "genètica" que no poguem dur a terme l'embaràs.. O que aquest embaràs que hem perdut fós l'única oportunitat que teniem de ser pares sense tractament..

Sé que li ha passat a moltissimes dones i han pogut tenir fills sans i preciosos... Però amb el diagnòstic del meu home... Ho veig tot una mica negre.

Estic feta un embolic i morta de por. Alguna ha tingut alguna experiència similar??

Moltes gràcies per endavant..
Y un dia después de la tormenta, cuando menos piensas sale el sol...
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: gestació anembrionada després de mesos de cerca

EntradaAutor: Elidé » dt. maig 03, 2011 6:11 pm

Ostres, quina mala sort!
Jo tinc dues amigues que van viure la mateixa experiència, i totes dues han tingut fills sense problema després. No sé per quin motiu es produeix aquest fenomen, però si el teu marit té espermatozous capaços d'arribar fins a l'òvul i fecundar-lo, vol dir que almenys aquests són de qualitat!
Li has exposat els teus dubtes al ginecòleg? Què t'ha dit?
Una abraçada i tots els meus ànims :-()-) :-()-)
RAM
:: gosset
:: gosset
Entrades: 452
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 2:55 pm

EntradaAutor: RAM » dt. maig 03, 2011 7:35 pm

Hola Sotalalluna.

Jo no et puc ajudar, però hem estat juntes com a buscadores i et volia donar els meus ànims.
Segur que tots aquests dubtes que tens els pots preguntar al ginecòleg, que es qui millor et pot ajudar.

Una abraçada bonica. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
19/7/11: Neix la princesa!!!
sol
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » dt. maig 03, 2011 9:17 pm

tranquila guapa, un huevo huero es algo muy comun mas de lo que crees y no hay ninguna razon para pensar que se tenga que repetir o igual si, pero es completamente compatible con embarazos completamente normales.
y una astenozoospermia y mas si es moderada tampoco es impedimento para lograr u embarazo te costara un pelin mas igual pero acabaras por volver a quedarte segurisimo.
lo mas importante es que no te angusties ya sabes que puedes concebir la siguiente vez sera la biuena ya lo veras mientras podriais tomar tanto tu como tu marido algun suplemento de vitaminas que refuerze el tema sobre todo tu marido para aumentar movilidad , morfologia y cantidad de espermatozoides como la maca y la vit e.
animo y despues del legrado con fuerza y optimismo que ya dice el refran mujer legrada, mujer preñada ya veras como si :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
sotalalluna

EntradaAutor: sotalalluna » dc. maig 04, 2011 7:46 am

Gràcies per les vostres respostes...

La veritat és que avui estic una mica més optimista (a veure quant dura...)

Elidé, encara no he parlat amb el ginecòlec. El dia que m'ho van dir em vaig quedar tan parada que no sabia què preguntar ni què dir... només escoltava el que em deia ell i feia que si amb el cap... quan vaig sortir de la consulta em van venir tots els dubtes. Com divendres haig de tornar, li faré totes les preguntes que calgui.

RAM, moltes gràcies pels teus ànims guapa... veig que tu portes una super panxona ja, oi?? :-()-)

Sol, gracia por tus palabras... supongo que lo "bueno" que he sacado de esta experiencia es saber que si me puedo quedar embarazada... ahora intentaré llevarlo con más calma.

:-()-) :-()-) :-()-)
nusi_nusi
:: dinosaure
Entrades: 6157
Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
Ubicació: Vallès Oriental
Contacta:

EntradaAutor: nusi_nusi » dc. maig 04, 2011 9:03 am

sotalalluna, dir-te només que sé el que és pq a mi el primer cop que em vaig quedar embarassada, va ser un "huevo huero" també i si que et quedes fet pols, però t'haig de dir que si t'has quedat embarassada, t'hi tornaràs a quedar, a nosaltres ens van dir esperar 2 regles despres de l'abortament i ja fa 10 mesos i mig que tinc a en Martí vull dir que anima't que t'hi tornaràs a quedar i tot anirà molt bé!
sotalalluna

EntradaAutor: sotalalluna » dc. maig 04, 2011 9:43 am

nusi_nusi ha escrit:sotalalluna, dir-te només que sé el que és pq a mi el primer cop que em vaig quedar embarassada, va ser un "huevo huero" també i si que et quedes fet pols, però t'haig de dir que si t'has quedat embarassada, t'hi tornaràs a quedar, a nosaltres ens van dir esperar 2 regles despres de l'abortament i ja fa 10 mesos i mig que tinc a en Martí vull dir que anima't que t'hi tornaràs a quedar i tot anirà molt bé!

Nusi_nusi, moltes gràcies pels ànims!! La veritat és que recomforta veure que no és un cas aïllat, i que després de la patacada, es pot tirar endavant!!
Felicitats pel teu Martí! :-()-)
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dc. maig 04, 2011 1:47 pm

Sotalalluna molts ànims maca. Jo vaig tenir un embaràs anembrionari entre els meus dos fills, o sigui que ja pots veure que li pot passar a qualsevol (malauradament), el que està clar és que després d'aquest problema he tingut un altre fill sense problemes...

Es fa dur de passar però tal com tu has dit ara ja saps que et pots quedar embarassada i segur que de seguida ho tornaras a estar :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
sotalalluna

EntradaAutor: sotalalluna » dj. maig 05, 2011 11:42 am

mireiafor ha escrit:Sotalalluna molts ànims maca. Jo vaig tenir un embaràs anembrionari entre els meus dos fills, o sigui que ja pots veure que li pot passar a qualsevol (malauradament), el que està clar és que després d'aquest problema he tingut un altre fill sense problemes...

Es fa dur de passar però tal com tu has dit ara ja saps que et pots quedar embarassada i segur que de seguida ho tornaras a estar :-()-) :-()-) :-()-)

Gràcies Mireiafor pels ànims.... realment estic més angoixada pel tema de l'astenozoospermia que per una altra cosa.. no deixo de pensar que aquest cop ens hi hem quedat de "xiripa" i que ens costarà tenir una altra oportunitat.. però bé, què hi farem. Si no anirem de cap a RA.

petons!!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::