Amenassa d'avort duarnt el primer trimestre
Re: Amenassa d'avort duarnt el primer trimestre
Hola a totes!
Avui abans del dinar nadalenc he volgut xafardejar el forum!!com va tot?
Madrona que tal la eco del 23?com va tot?
jo noies he deixat de tacar!!!que fort!!!espero que siguin bones notícies i una bona senyal!pero haig de reconéixer que ara tinc por de l'abort diferit...no sé si els sagnats son una senyal...com no sabien de què eren...
fins el 12 de gener res...i ja començo a tenir ganes de saber com va tot...sóc tant impacient...
bueno guapas que passeu un bon dia!
Anet
Avui abans del dinar nadalenc he volgut xafardejar el forum!!com va tot?
Madrona que tal la eco del 23?com va tot?
jo noies he deixat de tacar!!!que fort!!!espero que siguin bones notícies i una bona senyal!pero haig de reconéixer que ara tinc por de l'abort diferit...no sé si els sagnats son una senyal...com no sabien de què eren...
fins el 12 de gener res...i ja començo a tenir ganes de saber com va tot...sóc tant impacient...
bueno guapas que passeu un bon dia!
Anet
Hola! Anet com vas, com estàs? pensa en positiu, si ja no tens pèrdues segur que és una senyal que tot està bé. Ja no falta molt pel 12 de gener, molts ànims.
Anoa merci pels ánims...nem fent esperant!tot bé, ahir vaig tenir un bajón molt gran pq em moro de la por de tornar a passar per un avortament i em vaig sentir molt angoixada i amb mala llet, pero avui m'he aixecat d'unaltra manera...mira em va a dies!ja estic de 9 setmanes llargues i em noto bé i sense pérdues...aviam!!gràcies ples ánims la veritat és que l'únic que em pasa és que tinc por!i em desespero de tant en tant...intento no mirar gaire "internet" pq m'agafa angoixa...
és curiós pq quan em vaig quedar embarassada vaig pensar que no tindria por, que estaria molt valenta...i va ser veure les pérdues, i venir-me una sensació que crec que está al punt de ser patológica!crec que estic massa espantada i total no ha de pq passar...a més a més les pérdues han passat...però mira..."és lo que hay" només espero que si tot va bé no li afectin els meus nervis al meu embrió!!!
Tu que tal Anoa??
Merci per tot guapis!!!
Anet
és curiós pq quan em vaig quedar embarassada vaig pensar que no tindria por, que estaria molt valenta...i va ser veure les pérdues, i venir-me una sensació que crec que está al punt de ser patológica!crec que estic massa espantada i total no ha de pq passar...a més a més les pérdues han passat...però mira..."és lo que hay" només espero que si tot va bé no li afectin els meus nervis al meu embrió!!!
Tu que tal Anoa??
Merci per tot guapis!!!
Anet
Anet com ha anat, com estàs? ahir vaig pensar en tu, en que tindries l'eco. Espero que tot hagi anat bé 

anet, dona'ns bones notícies i passans el parte :)
Positives: Madrona
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
hola guapes!!!volia escriure per passar-hos el parte pero tb per si a qualsevol noia li passa com a mi pugui relaxar-se i saber que té possibilitats de que els seu embaràs vagi endevant!doncs vaig nar a la eco i tot estava perfecte, el metge em va dir que está molt bé tot el que ha vist...vem veure l'embrió millor que mai amb el seu cap, el seu petit cos i les cametes i braçets!!molt emocionant!!!jo com no vaig plorar dels nervis previs que van ser MOLTS i de l'emoció!vem sortir canvençuts que aquest cop sí!!!
Sempre et queda la por, pq les que em tingut avorts sabem el que es pateix quan et passa, i som més concients d'alguna manera que fins l'últim moment mai es sap...però almenys tinc la sensació de que el meu embaràs ara té els mateixos riscos que un embaràs normal...i aquest pensament m'anima molt a pensar que per què no???
Aquest cop Sí!
Molta sort a totes....ja us aniré explicant...i moltes gràcies pq quan estas molt agobiat i no saps ja amb qui parlar sempre hi ha el SP!
petonets!!!
Sempre et queda la por, pq les que em tingut avorts sabem el que es pateix quan et passa, i som més concients d'alguna manera que fins l'últim moment mai es sap...però almenys tinc la sensació de que el meu embaràs ara té els mateixos riscos que un embaràs normal...i aquest pensament m'anima molt a pensar que per què no???
Aquest cop Sí!
Molta sort a totes....ja us aniré explicant...i moltes gràcies pq quan estas molt agobiat i no saps ja amb qui parlar sempre hi ha el SP!
petonets!!!
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Anet, m'alegro molt que tot estigués tan bé!
Així m'agrada: aquest cop sí!

Així m'agrada: aquest cop sí!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Gràcies petitaemma sobretot per explicar-me el teu cas em va ser de gran ajuda durant els dies d'espera i de por!que malament ho vaig passar...mara meva!pero ara ja está...he guanyat confiança amb aquesta última eco.
Espero que estiguis MB amb les teves princesses!!!que bé!!!
Ja us aniré explicant com va la cosa!!
petonets!!
Espero que estiguis MB amb les teves princesses!!!que bé!!!
Ja us aniré explicant com va la cosa!!
petonets!!

M'he connectat un moment i si ho se vinc abans! quantes bones noticies! Què bé anet, m'alegro molt que tot estigui bé, com ben dius aquesta vegada sí que tot anirà bé. Moltes felicitats i gràcies per compartir-ho amb nosaltres, a mi personalment m'anima molt veure que després de passar-ho malament hi ha esperança. Gaudeix molt del teu embaràs 

Anoa gràcies guapa!!!sí esperem que tot vagi OK!ja ens diràs aviam com et va a tu pels diferents post!!
petonets!!
petonets!!
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |