Cadira per nen de 3 anys
Cadira per nen de 3 anys
Hola!!
Tenim una trona Stokke on ara seu el meu fill de 3 anys per menjar, però aviat la necessitarem pel petit, i les cadires que tenim al menjador són força baixes, i no arriba bé a la taula. Les opcions que hem pensat són:
- comprar una altra stokke, però ho descartem pel preu
- comprar la "imitació" que venen a expomobi. Algú la té? Serviria pel petit o millor pel gran?
- comprar una cadira alta de l'ikea pel gran
Què em recomaneu?
Moltes gràcies!
Tenim una trona Stokke on ara seu el meu fill de 3 anys per menjar, però aviat la necessitarem pel petit, i les cadires que tenim al menjador són força baixes, i no arriba bé a la taula. Les opcions que hem pensat són:
- comprar una altra stokke, però ho descartem pel preu
- comprar la "imitació" que venen a expomobi. Algú la té? Serviria pel petit o millor pel gran?
- comprar una cadira alta de l'ikea pel gran
Què em recomaneu?
Moltes gràcies!
Re: Cadira per nen de 3 anys
Jo et recomanaria sens dubte una altra stokke, però si ho descarteu pel preu, potser mirar una imitació?
Jo la d'expomobi ni idea, però la meva mare en va comprar una al barri, també imitació, que la fa servir la gran (ara té 4 anys), i cap problema, el disseny és lleugerament diferent, però fa les funcions exactament igual...
Jo deixaria la stokke pel petit (i més si teniu barra, etc), i compraria la imitació pel gran, que ja ho pots comprar sense barra, ni res, pelada...
Fins ara!
Jo la d'expomobi ni idea, però la meva mare en va comprar una al barri, també imitació, que la fa servir la gran (ara té 4 anys), i cap problema, el disseny és lleugerament diferent, però fa les funcions exactament igual...
Jo deixaria la stokke pel petit (i més si teniu barra, etc), i compraria la imitació pel gran, que ja ho pots comprar sense barra, ni res, pelada...
Fins ara!
Ostres nuscka, això és genial perquè tinc el mateix problema, busco cadireta per la meva filla de 3 anys i tinc un menjador moooolt petit i no vull trastos pel mig (ja que només menja a la taula nostra els caps de setmana).
A on puc trobar aquest invent ????
Gràcies
Tinc un nen de 25 mesos i nosaltres ja fa temps que utilitzem una trona d' aquestes del Expomobi a casa dels avis (s'hi queda a dinar cada dia) i després a casa utilitzem una trona de viatge d'aquestes que es lliguen a la cadira (la taula és petita i així només ocupem un espai).
Les dues coses ens van super bé.
Les dues coses ens van super bé.
Jo ho vaig comprar a la botiga de puericultura del meu poble.
A la teva nena segur que li encantarà poder seure en una cadira de gran.
ei! que no en sóc la representant eh? és que ultimament només faig que recomanar aixó!
A la teva nena segur que li encantarà poder seure en una cadira de gran.
ei! que no en sóc la representant eh? és que ultimament només faig que recomanar aixó!
Gràcies noies!
Nuscka, no ho havia vist mai això! Està molt bé! Ja tinc una opció més...

Nuscka, no ho havia vist mai això! Està molt bé! Ja tinc una opció més...

- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
devo, jo compraria la imitacio pel gran i al peque li deixaria la stokke.
La queralt fa temps que en te una d'imitacio i va molt bé (pero sense barra). La barra no funcionava bé!
La queralt fa temps que en te una d'imitacio i va molt bé (pero sense barra). La barra no funcionava bé!
Devo, nosaltres tenim l'imitació de l'expomobi i la veritat és que estem encantats.
- vallpresona
- :: tortuga

- Entrades: 330
- Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
- Ubicació: Alt Empordà
ostres!!! Li volem regalar una al nen, ara per el seu aniversari, i us volia preguntar, quina és la cadira d'imitació d'expomobi ... perquè havíem pensat en la d'Ikea, que és la que té el meu nebot ...
Gràcies!!
Gràcies!!
Jo tinc una semblant a la Stokke es diu MS pero no repetiria de trones com aquestes, total ja es poden assentar a la cadira normal
noies,
estic buscant una cadira pel meu fill de 2 anys i poc, he llegit que la de l'expomobi us va bé no?
i fins quan mengen els nens en aquesta trona?
ara tenim una de l'ikea però ja li comença a anar petita
moltes gràcies

estic buscant una cadira pel meu fill de 2 anys i poc, he llegit que la de l'expomobi us va bé no?
i fins quan mengen els nens en aquesta trona?
ara tenim una de l'ikea però ja li comença a anar petita
moltes gràcies

- vallpresona
- :: tortuga

- Entrades: 330
- Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
- Ubicació: Alt Empordà
Al final nosaltres vam comprar la de fusta d'Ikea, a mi m'agradava molt! Fins i tot hi podem seure els adults i té molta estabilitat pels peques, tant x pujar com per baixar!!
Doncs nosaltres als nens els hem comprat un parell d´alçadors per al cotxe del carrefour de 15 euros i van de conya !!!!!!!! ells també dinen a la taula gran i hi quedaven molt baixets, amb aquest invent van fantàstics, fins i tot els meus pares n´han comprat també un parell per quan hi anem els caps de setmana, econòmicament és fantàstic.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |