Barrejar llet materna amb llet artificial per fer cereals
Barrejar llet materna amb llet artificial per fer cereals
D'aquí a un parell de setmanes començarem amb els cereals. Tot i que tinc una mica de llet materna congelada, suposo que no en tindré prou per a fer els cereals i pensava si seria possible utilitzar la meitat de llet materna i l'altra meitat, de llet artificial.
Sabeu si és possible? Algú ho ha provat?
Moltes gràcies!
Sabeu si és possible? Algú ho ha provat?
Moltes gràcies!
Re: Barrejar llet materna amb llet artificial per fer cereals
No ho se, però no em sona massa bé. I no te la pots treure cada dia? Jo és el que faig, mira ara justament me n'acabo de treure perquè a les tardes marxo i la meva mare aprofita i li dona els cereals amb la meva llet. Algun dia em costa treure els 100ml que pren aprox.però si mentre li estic donant de mamar m'endollo el tirallets a l'altre pit, surt la llet una passada de depressa! El problema és que de vegades la nena amb el soroll del tirallets se'm distreu i no mama. Però en fi, així vaig fent. Llet fresca del dia!
Sí, suposo que deu ser millor donar-li tot de llet materna, però em fa por no tenir prou llet meva per a fer els cereals o per a les altres preses del dia ( no sigui que me'n tregui molta i llavors, quan li hagi de donar la següent vegada, no tingui prou llet).
Això de treure-me'n mentre ella pren el pit, no ho he provat mai... ho intentaré a veure si funciona i així puc tenir més llet congelada.
Gràcies!
Això de treure-me'n mentre ella pren el pit, no ho he provat mai... ho intentaré a veure si funciona i així puc tenir més llet congelada.
Gràcies!
Cap problema. A mi m'ho va dir la pediatra del CAP. Com tenia molts pots de llet congelada de 180 ml. i la nena volia els bibes de 210 o 240, em va dir que la podia "allargar" sense cap problema amb la LA. Suposo que per fer els cereals sera el mateix. Jo també vaig flipar una mica quan m'ho va dir, pero em va dir que era millor aixo, que no pas barrejar LM d'extraccions diferents...A mes em va servir perque s'anes acostumant al gust de la LA i que el canvi de sabor no fos tan brusc.
Lluna80, sobre el que dius de que si te'n treus molta potser després no en tens prou per quan mami, m'estic llegint el llibre del Carles Gonzalez, Un Regal per tota la Vida. Va sobre la lactància materna i te'l recomano molt. Segons aquest pediatra expert en LM, no és que tinguem unes reserves determinades de llet emmagatzemades als pits i quan s'acaba s'acaba, sino que anem produïnt segons el bebé va mamant. I per això, no se't pot acabar la llet. És a dir, pots treure't llet i acte seguit donar de mamar i no hi ha cap problema. El que passa és qeu potser tu creus que no hi ha llet perquè amb el tirallets no en surt, però pensa que quan succiona el bebé si que en surt, no és el mateix que amb un tirallets que fins que no li agafes el truc no surt massa quantitat.
Per cert, això que et deia de treure't la llet mentre mama de l'altre pit, és una passada, en surt moltissima! jo ho he descobert fa pocs dies. Un dia estava intentant treure'm llet i em sortien només gotetes, i jo en necessitva uns 100ml, recordava haver llegit que si ho feies mentre el nen mama pel reflex de succió sortia llet, i ho vaig provar, vaig posar la nena a l'altre pit, i acte seguit "a chorro" com un grifo vaja! Prova-ho i m'ho dius!!
Sort!
Per cert, això que et deia de treure't la llet mentre mama de l'altre pit, és una passada, en surt moltissima! jo ho he descobert fa pocs dies. Un dia estava intentant treure'm llet i em sortien només gotetes, i jo en necessitva uns 100ml, recordava haver llegit que si ho feies mentre el nen mama pel reflex de succió sortia llet, i ho vaig provar, vaig posar la nena a l'altre pit, i acte seguit "a chorro" com un grifo vaja! Prova-ho i m'ho dius!!
Sort!
- nurieta2010
- :: formigueta

- Entrades: 97
- Membre des de: dc. oct. 07, 2009 7:55 pm
En el tema de l'extracció, a mi em va super bé fer-ho mentre la nena mama i sobretot a 1a hora del matí (en poc més de 10 min n'aconsegueixo uns 100 - 120).
Hola,
Lluna80, jo tenia llet meva congelada en quantitats d'entre 50 i 100 ml (sempre m'ha costat de treure grans quantitats amb l'extractor) i he allargat fins a 120-150 ml amb llet artificial. No he tingut cap problema!
Mamajo.
Lluna80, jo tenia llet meva congelada en quantitats d'entre 50 i 100 ml (sempre m'ha costat de treure grans quantitats amb l'extractor) i he allargat fins a 120-150 ml amb llet artificial. No he tingut cap problema!
Mamajo.
La meva filla va menjar els cereals fets amb aigua fins que va tenir un any. Llavors com que ja mamava poc, els hi vam començar a fer amb llet de pot.
No ho havia sentit mai, això de barrejar llet materna i llet artificial... sempre s'aprenen coses noves!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Saber que és possible barrejar la llet materna amb la llet artificial, em deixa més tranquil·la. Com tu, mamajo, jo també tinc llet congelada en petites quantitats (50, 60, 70...) depèn del dia i em preocupava acabar les reserves. Però si puc afegir-ne una mica d'artificial, doncs crec que podré allargar una mica més.
A més, també vull provar això que diueu de treure'm llet mentre la nena mama, però tinc un dubte... com ho feu per aguantar el tirallets, el biberó, la nena, el pit...? no sé... no ho he provat mai de fer-ho tot alhora i crec que ha de ser una mica complicat.
Moltes gràcies per les respostes!
A més, també vull provar això que diueu de treure'm llet mentre la nena mama, però tinc un dubte... com ho feu per aguantar el tirallets, el biberó, la nena, el pit...? no sé... no ho he provat mai de fer-ho tot alhora i crec que ha de ser una mica complicat.
Moltes gràcies per les respostes!
Ja ja, aviam, molt còmode no és, no ens enganyem!!
Has de tenir un tirallets elèctric, amb un manual no ho se. Amb un braç agafes el nen i amb l'altre el tirallets. Aniria molt bé tenir un tercer braç però no pot ser eh?? Sobretot per quan la nena es distreu i gira el cap buscant el soroll del tirallets, això si que és una p.... se'l mira com pensant... què deu ser això?!?!?! ahir per exemple li vaig dir al papi que aguantés el tirallets, una mica show, de vegades... Tot depèn de si el nen mama bé en aquella presa.
Has de tenir un tirallets elèctric, amb un manual no ho se. Amb un braç agafes el nen i amb l'altre el tirallets. Aniria molt bé tenir un tercer braç però no pot ser eh?? Sobretot per quan la nena es distreu i gira el cap buscant el soroll del tirallets, això si que és una p.... se'l mira com pensant... què deu ser això?!?!?! ahir per exemple li vaig dir al papi que aguantés el tirallets, una mica show, de vegades... Tot depèn de si el nen mama bé en aquella presa.
- Beatriz
- :: poltre

- Entrades: 662
- Membre des de: dg. ago. 29, 2010 6:54 pm
- Ubicació: Vila-seca (Tarragona)
MIRJAM,
Això no ho sabia... molt interessant!!Veig que ets una experta en això!!
Això no ho sabia... molt interessant!!Veig que ets una experta en això!!
- Beatriz
- :: poltre

- Entrades: 662
- Membre des de: dg. ago. 29, 2010 6:54 pm
- Ubicació: Vila-seca (Tarragona)
[quote="MIRJAN"]Lluna80, sobre el que dius de que si te'n treus molta potser després no en tens prou per quan mami, m'estic llegint el llibre del Carles Gonzalez, Un Regal per tota la Vida. Va sobre la lactància materna i te'l recomano molt. Segons aquest pediatra expert en LM, no és que tinguem unes reserves determinades de llet emmagatzemades als pits i quan s'acaba s'acaba, sino que anem produïnt segons el bebé va mamant. I per això, no se't pot acabar la llet. És a dir, pots treure't llet i acte seguit donar de mamar i no hi ha cap problema. El que passa és qeu potser tu creus que no hi ha llet perquè amb el tirallets no en surt, però pensa que quan succiona el bebé si que en surt, no és el mateix que amb un tirallets que fins que no li agafes el truc no surt massa quantitat.
quote]
eM REFERIA A AIXÒ!!
quote]
eM REFERIA A AIXÒ!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |