cuquets a l'ano

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Odolly
:: poltre
Entrades: 699
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 12:38 pm

cuquets a l'ano

EntradaAutor: Odolly » dc. nov. 03, 2010 6:42 pm

Hola noies,
tinc un fill de tres anys i des de fa quatre dies que te cuquets a la panxa i ho està passant fatal!!! A les nits es desperta plorant molt i cridant que li pica!!! vam anar a urgències i no ens van donar cap solució la doctora que ens va atendre va ser una INEPTA i gens professional,la pobra com que eren les tres del matí estava de mala lluna!!!!
A l'endemà van anar al poble del meu marit i vam haver de tornar al cap i alli si ens van atendre com deu mana!!! ens van donar un xarop pels cuquets. Avui ja fa dos dies que li vaig donar el xarop i avui no s'ha queixat en tot el dia, però ja em fa por la nit!! pobret ho passa fatal!!

Alguna ha passat per això? quan els hi va durar als vostres fills? us vau medicar tota la familia?

Gràcies per endavant!!
Imatge
Imatge
Imatge
MIRJAN
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: cuquets a l'ano

EntradaAutor: MIRJAN » dc. nov. 03, 2010 7:11 pm

Ostres Olga, pobret. A la meva no li ha passat mai i és estrany perquè està tot el dia per terra, amb les mans brutes i se les posa a la boca. Ho intento controlar però arriba un moment que no pots.
Aviam si algu et diu el què!
Que no sigui res, i aviam si passa bona nit.
Per cert, com et trobes?
Imatge

Imatge
mamavi
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

EntradaAutor: mamavi » dc. nov. 03, 2010 7:37 pm

a lameva li va passar. Ens vam medicar tots. Vam rentar llençols, canviar el bolquer i rentar-se bé mans (això sempre però ella també), ..
A les nits dormia, no es queixava massa. Crec que als 15 dies ja són fora del tot (ells i els seus ous). Paciència.
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dc. nov. 03, 2010 8:00 pm

Hola Olga,
escolta, jo no tinc nens, però recordo que quan era petita (o no tan petita, tenint en compte que ho recordo!!) la meva mare em feia seure al bidet amb l'aigua calenteta (i em sona que un sabó especial) per fer-me passar la picor! Crec que recordar que em calmava!
Odolly

EntradaAutor: Odolly » dc. nov. 03, 2010 8:23 pm

Hola MIRJAN!!

doncs si pobret és un rotllo, ho passa fatal, les típiques "lombrices" que han dit sempre (no se com es diu en català).
Jo estic força pesadeta ja, com ja saps el segon embaràs no és gens com el primer!!i encara queden dos mesos!però bé paciència!! Ara tinc angines i estem els dos a casa, el Nil i jo!!!

I vosaltres? com van les nits?ara em pasaré pel post del dormir a veure com aneu!!
Una abraçada!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Odolly

EntradaAutor: Odolly » dc. nov. 03, 2010 8:26 pm

mamavi ha escrit:a lameva li va passar. Ens vam medicar tots. Vam rentar llençols, canviar el bolquer i rentar-se bé mans (això sempre però ella també), ..
A les nits dormia, no es queixava massa. Crec que als 15 dies ja són fora del tot (ells i els seus ous). Paciència.

Gràcies MAMAVI!!! quin pal si ens hem de medicar tots, perque jo estic embarassada de set mesos, m'hauré d'informar bé.....que bé si dormia a les nits, perque el Nil és el pitjor!!!la nit!!!te tres anys i mesos i MAI MAI ens havia passat de no dormir i ho portem fatal!!!!! quin neguit espero que passi aviat!!!

Gràcies
Imatge
Imatge
Imatge
Odolly

EntradaAutor: Odolly » dc. nov. 03, 2010 8:27 pm

catalanna ha escrit:Hola Olga,
escolta, jo no tinc nens, però recordo que quan era petita (o no tan petita, tenint en compte que ho recordo!!) la meva mare em feia seure al bidet amb l'aigua calenteta (i em sona que un sabó especial) per fer-me passar la picor! Crec que recordar que em calmava!

LO del bidet ja ho hem provat i li agrada més amb aogua fresqueta li calma força, però al moment ja tornem a estar igual!!! gràcies per l'experiència!!
Imatge
Imatge
Imatge
susaneta
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

EntradaAutor: susaneta » dj. nov. 04, 2010 9:18 am

Al meu li va pasar també i no li funcionava res.... al final el remei de l'avia: al matí avans de menjar res, una cullarada petita d'oli d'oliva.... i li neteja tot... en 2 dies ja no li picava i va desapareixe tot, la meva mare m'ho donava quan jo era petita i vaig anar a l'hervoristeria a preguntar i m'ho van dir també que ho fes que era l'unica solució per fer-los fora
ImatgeImatgeImatge
Odolly

EntradaAutor: Odolly » dj. nov. 04, 2010 6:12 pm

SUSANETA!!!! grècies pel consell ho provarem!!!! avui hem tornat al metge i m'ha donat un altre xarop i em fa fer-li un cultiu de la caca per veure quin paràsit és. si no em va bé aquest xarop provarem lo de l'oli!!! gràcies
Imatge
Imatge
Imatge
potrita
:: peixet
:: peixet
Entrades: 283
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 11:21 am

EntradaAutor: potrita » dj. nov. 04, 2010 6:27 pm

Pobrecito que palo :ufs: :ufs:

Yo no los habia cojido nunca y estando embarazada del 2on patammm y sorpresa, la medicacion.. lompet ( creo que se llama) no se puede tomas :ufs: :ufs:

No os llegais ni a imaginar como se pasas.. lo soluciones con remdios de toda la vida.

-capsulas de ajo ( creo que eran 4 o 5 al dia)
-cucharada de aceite de oliva antes de cada comida
-y labados anales, cojia una jeringa y con agua bien caliente( que el cuerpo la pueda aguantar para dentro y al expulsar el agua, tambien salian ellos, en una semana no quedaba ni rastro.

Eso si el resto de la familia a tomarse la medicacion.. eso es fundamental para eviatar nuevos contagios.

Si le pica mucho, ponle alrededor del ano aceite de oliva, las lombrices salen.
Odolly

EntradaAutor: Odolly » dj. nov. 04, 2010 11:01 pm

POTRITA quin pal embarassada!!!!!! pobret ho esta passant fatal!!!a veure com anirà aquesta nit!!!
gràcies pels teus consells!!!

De fet gràcies a totes epls vostres consells ja us informaré com evoluciona!!!! :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
mamavi
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

EntradaAutor: mamavi » dl. nov. 08, 2010 5:50 pm

com està? Us esteu medicant? Aiss quin patir aquests cuquets...
Odolly

EntradaAutor: Odolly » dl. nov. 08, 2010 8:35 pm

MAMAVI,
ara està millor sembla que no li pica, almenys a les nits ja no es desperta plorant!!!li van donar un xarop i com que jo estic embarassada van dir que millor que no me'l prenguès, que si tinc símptomes que ja pensariem el que podem fer.

Li han fet una analítica de les caques per veure quin paràsit és exactament. Esperem que ja no tornem a sentir-ne més dels cuquets!!! de totes maneres la setmana vinent he de tornar a donar-li el xarop per si queda algun ou!!!

Gràcies per preguntar! :ok:
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::