Doble sol·licitud adopció nacional i internacional
Doble sol·licitud adopció nacional i internacional
Hola a tothom!!!!
Tinc un dubte, nosaltres hem presentat la sol.licitud nacional i internaconal. Ens han dit que l'assignació que arriba primer comporta la "renúncia" de l'altre sol.licitud.
M'agradaria conèixer si li ha passat a algú i les conseqüències?
Per un altre banda, l'adopció internacional, en el nostre cas rússia, comporta un cost econòmic elevat. És possible que quan hagis fet una forta despesa pels tràmits de rússia (o un altre país internacional) t'assignin un infant nacional?
També preguntar quan es comença a pagar en l'adopció internacional. Disculpeu per la pregunta, però es que també estic fent FIV i tot suma i si no funciona probablement farem ovodonació i tot suma.
Gràcies !!!
Tinc un dubte, nosaltres hem presentat la sol.licitud nacional i internaconal. Ens han dit que l'assignació que arriba primer comporta la "renúncia" de l'altre sol.licitud.
M'agradaria conèixer si li ha passat a algú i les conseqüències?
Per un altre banda, l'adopció internacional, en el nostre cas rússia, comporta un cost econòmic elevat. És possible que quan hagis fet una forta despesa pels tràmits de rússia (o un altre país internacional) t'assignin un infant nacional?
També preguntar quan es comença a pagar en l'adopció internacional. Disculpeu per la pregunta, però es que també estic fent FIV i tot suma i si no funciona probablement farem ovodonació i tot suma.
Gràcies !!!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 04, 2010 6:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules
Raó: Títol en Majúscules
Re: Doble sol·licitud adopció nacional i internacional
Hola Dafne!
Tinc uns amics que estan en procés, i han presentat doble sol·licitud, a Bulgària i a Catalunya. El que els hi han dit és que si els hi donen primer el de Bulgària (que és el més probable) després el procés de Catalunya es para durant mig any. Però que després poden continuar.

Tinc uns amics que estan en procés, i han presentat doble sol·licitud, a Bulgària i a Catalunya. El que els hi han dit és que si els hi donen primer el de Bulgària (que és el més probable) després el procés de Catalunya es para durant mig any. Però que després poden continuar.
Re: Doble sol·licitud adopció nacional i internacional
Hola a tothom,
Nosaltres varem presentar adopció a Catalunya i a la Xina.
Ens va arribar primer l'assignació de Catalunya.
En rebre l'assignació de Catalunya, l'expedient de la Xina va quedar aturat i als 6 mesos varem haver de decidir entre:
- tancar-lo,
- re-emprendre l'adopció a la Xina, havent de modificar l'expedient per afegir el cavi de situació familiar (és a dir, tornar a fer part de la paperassa) i no ens garantien que el govern xinès ens conservés l'antiguitat.
Varem decidir tancar l'adopció a la Xina i encetar-ne una de nova a Catalunya, i a l'espera estem.
Qualsevol altra pregunta, aquí estic.
Nosaltres varem presentar adopció a Catalunya i a la Xina.
Ens va arribar primer l'assignació de Catalunya.
En rebre l'assignació de Catalunya, l'expedient de la Xina va quedar aturat i als 6 mesos varem haver de decidir entre:
- tancar-lo,
- re-emprendre l'adopció a la Xina, havent de modificar l'expedient per afegir el cavi de situació familiar (és a dir, tornar a fer part de la paperassa) i no ens garantien que el govern xinès ens conservés l'antiguitat.
Varem decidir tancar l'adopció a la Xina i encetar-ne una de nova a Catalunya, i a l'espera estem.
Qualsevol altra pregunta, aquí estic.
Torna a “Adopcions i acolliments”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






