Rampes als 2 anys?

Alèrgies, otitis, problemes..

formiga
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
Ubicació: Terrassa, catalunya

Rampes als 2 anys?

EntradaAutor: formiga » dj. oct. 14, 2010 9:23 pm

Algú s'ha trobat amb això? Tinc un nen de 2 anys i poc, i fa alguns dies que es queixa de dolor a les cames. Alguna vegada ens ha passat que al portar-lo a les espatlles una estoneta, al posar els peus a terra, ha començat a cridar de dolor.
Però darrerament, diu que té rampes cada dos per tres. No crida com aquella vegada, i pensem que pot ser que recordi el que va passar i ara digui que en té. La pediatra ens ha dit que es pot donar el cas que quan els nens fan estirades, es produeixin aquestes rampes durant una temporada. A algú li ha passat? Li hem de donar més importància?
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Rampes als 2 anys?

EntradaAutor: mireiafor » dv. oct. 15, 2010 1:25 pm

Hola!! és ben possible que la pediatra tingui raó i no sigui absolutament res però si et quedes més tranquila pots consultar un traumatòleg, a part encara que no sigui res si al nen li fa mal quines ganes de tenir-lo patint per no res. Si tens mútua és ben fàcil i si no pots provar amb urgències un dia que vegis que es queixa més del normal.

En el meu cas el meu fill va fer una sinovitis al maluc, intento explicar-te el que és però no soc metge eh? ;-)

Durant una febrada va començar a anar coix quan gatejava o intentava caminar. Quan vaig arribar a urgències i els vaig explicar els símptomes em vaig sentir ben tonta perquè no semblava tenir cap relació però sembla ser que el bacteri que va provocar la infecció i la febre se li havia ficat a la cadera, li produia una inflamació del líquid i li provocava el mal i la coixera. Li van fer anàlisis, radiografies i ecografies, es va veure que no era res, ens van recomanar deixar passar els dies amb antiinflamatoris si era necessari per al dolor i en una setmana li passaria, i així va ser. Al cap d'una altra setmana li va tornar a pujar la febre i va tornar a anar coix però ens van dir que era una petita recaiguda activada per la febre i que li passaria, i així ha estat.

No té perquè ser res ni greu ni complicat, però si no li passa en uns dies val la pena mirar-ho :ok:
Imatge

Imatge
formiga

EntradaAutor: formiga » dv. oct. 15, 2010 1:48 pm

Doncs moltes gràcies per la resposta. La veritat és que no ho he comentat però aquests dies està tenint una febrada brutal! És per això que vam dur-lo al metge. Ens va dir que era un virus perquè no tenia res aparentment; ja sabeu: otitis, bronquitis, laringitis, etc. Sembla que ja no té tanta febre, fa ben bé tres dies que dura. Moltes gràcies per la resposta, ens ho tornarem a mirar!
nbadeli
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

EntradaAutor: nbadeli » dv. oct. 15, 2010 2:02 pm

A la meva filla li passava també vora els 2 anys. A vegades es despertava a la nit plorant dient que li feia mal la cama. O si havia estat un dia excitant o molt cansat, també s'hi notava més i no podia dormir, i es queixava de la cama. Ara que t'he llegit, he pensat que fa temps que no li passa.
A nosaltres ens van receptar magnesi, però jo crec que era una mica "psicosomàtic". Normalment coincidia amb dies especials.
Imatge

Imatge

Imatge
formiga

EntradaAutor: formiga » dv. oct. 15, 2010 2:10 pm

Sí, la pediatre també va mencionar els sobres de magnesi!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::