Comprar una KitchenAid...?

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
metalhet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dg. març 06, 2011 6:20 pm

Comprar una KitchenAid...?

EntradaAutor: metalhet » dc. set. 14, 2011 8:19 am

Hola noietes!!

Volia preguntar-vos si alguna de vosaltres té una KitchenAid. Últimament estic bastant posada en el tema cupcakes, muffins, bescuits,...i quan estic buscant noves receptes, sempre parlen de la kitchenaid i m'entren moltes ganes de tenir-la. Això sí, costa la seu...i volia saber si alguna de vosaltres la té , si la fa servir gaire, fins a quin punt la pot utilitzar per fer coses,...em fa por comprar-la i després veure que em serveix per ben poca cosa...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
metalhet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dg. març 06, 2011 6:20 pm

Re: Comprar una KitchenAid...?

EntradaAutor: metalhet » ds. set. 17, 2011 10:20 am

Ningú em pot ajudar...??? ?-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
brioix
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:34 am

Re: Comprar una KitchenAid...?

EntradaAutor: brioix » dc. oct. 26, 2011 11:48 am

Hola metalhet!
A mi també m'interessa el tema! Jo tb faig força coses i sempre ho he fet amb batedora amb les típiques barilles... ja fa temps que hi penso amb alguna màquina d'aquestes... però el preu em fa tirar enrere... Gairebé 500 euruuus! I penso, la thermomix val el doble i a més fa més coses! Segur que tb fa tot el que fa la kitchenaid, no? Estaria bé la opinió d'algú que la tingués, però pel que veig ningú la té...
Llàstima! Buscaré informació per internet a veure què trobo...
Petons!
Avatar de l’usuari
Lluna_petita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dv. ago. 12, 2011 9:00 pm

Re: Comprar una KitchenAid...?

EntradaAutor: Lluna_petita » dc. nov. 02, 2011 10:33 pm

noies, no havia sentit a parlar mai d'aquesta màquina, serveix per fer pastissos i coses d'aquestes?
ja miraré d'informar-me, a veure què trobo, perquè a mi m'encanta fer coses dolces...
Imatge

Imatge

Imatge
el mes de novembre al Club de lectura del Socpetit llegim "Llama a la comadrona" de Jennifer Worth! T'apuntes?

Avatar de l’usuari
xulleta30
:: pantera
:: pantera
Entrades: 869
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 9:26 am

Re: Comprar una KitchenAid...?

EntradaAutor: xulleta30 » dv. nov. 18, 2011 12:11 pm

Hola noies! A mi també m'interessa el tema de la Kitchenaid per què fa tres mesos o així que penso en comprar-ne una però no sé segur si li acabaré de treure profit. La rebosteria m'encanta però amb el que val la màquina ja puc passar-me el dia fent galetes, biscuits, magdalenes i el que convingui :ok: A veure si algú ens acaba de convèncer dels encants de la KA i ens hi llencem de cap!!!
Tenim ganes de tu

Imatge
coseta
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dv. juny 29, 2007 4:37 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Comprar una KitchenAid...?

EntradaAutor: coseta » dl. des. 05, 2011 4:08 pm

Doncs jo si val la meitat que la thermomix, i te la pots comprar ni m'ho pensava: Thermomix!! et permet fer de tot! I si no, em comprava una batedora bona de varilles i llestos, que per 500€ en tens unes quantes, je je..
Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Comprar una KitchenAid...?

EntradaAutor: nb_30 » dc. juny 27, 2012 12:18 pm

Veig que el post és una mica antic..però només volia dir-vos que jo tinc la Kitchenaid i n'estic encantada! si algú té algun dubte ja sap...I crec que la comparativa amb la Thermomix no és possible perquè són màquines diferents!
nurnur
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. ago. 26, 2011 11:38 am

Re: Comprar una KitchenAid...?

EntradaAutor: nurnur » dj. feb. 28, 2013 11:45 am

hola noies,

jo estic buscant una de segona mà...sabeu d'algú que se la ulgui vendre???
gràcies i siau!
Avatar de l’usuari
siusiu
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 12:44 pm

Re: Comprar una KitchenAid...?

EntradaAutor: siusiu » dj. juny 06, 2013 10:07 am

hola!

jo fa un parell d'anys que tinc una kitchen aid i n'estic més que encantada!
per amassar és la millor maquina que hi ha, la thermomix no amassa igual, que no us enganyin (sino mireu quines maquines gasta per exemple el xavier barriga al seu llibre sobre el pa!)

nosaltres apart de per masses (pa, pizza ,pasta, brioixeria...) també el gastem per altres coses: barreges (per fer mandonguilles per exemple), muntar clares, barrejar ous....(amb les parts basiques). Després tenim diferents accessoris (i aquí ja no s'acabren les opcions!!)
Nosaltrees tenim

- accessori per fer pasta llarga: fa plaques (lassanya o ravilois amb un tallador), spaguettis i tallarines
- accessori per pasta curta: macarrons de diferents mides, espirals, bucatinni....
- accessori per tallar: aquest va genial per amanides o preparacions amb verdures o fruites, o per ratllar formatge o xocolata: tallar a rodanxes, o en diferents tipus de ratllat
- accessori per fer puré: m'encanta...salsa de tomaquet?? directament, pela i treu les pepites sol. crema de carabassa o carabassó. carabassa sencera cuita al vapor, a la maquina i surt puré net. genial!! >.-<:

els accessoris no són barats pero nosaltres n'anem incorportant un cada any (regal dels osgres d'aniversaris més nadal per exemple :))
també n'hi ha un per fer gelat (nosaltres no som gaire de gelats i no el pensem agafar...) ,per fer suc de taronja (quan l'espremedora digui prou sera substituida per la KA), etc...

si teniu algun dubte ja direu. nosaltres la gastem 2-3 cops per setmana com a mínim. i a més és ben xula (la tenim de color verd poma...fa molt bonic a la cuina!)
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Comprar una KitchenAid...?

EntradaAutor: nb_30 » dj. juny 06, 2013 1:07 pm

Jo tambe estic encantada amb la meva kitchen!! per amassar i batre no te rival!! Aquesta setmana al programa cuinesl l'escriva tambe la feia servir.
Llàstima que aquí sigui tan cara Pq als eeuu esta molt be de preu.
Avatar de l’usuari
danna
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 11:02 am

Re: Comprar una KitchenAid...?

EntradaAutor: danna » dt. ago. 27, 2013 11:38 am

Hola! em dedico a fer rebosteria creativa i impartir cursos. Vaig estar mirant-me la KA i parlant amb més companyes d'aquest món em vaig decantar per una Bomann, molt més barata i em va super super bé. Segons he sentit dir a companyes que tenen la KA quan s'espatlla o necessites un recanvi triga mesos en arribar i avegades surt més a compte comprar una de nova...Espero que a vosaltres us vagi tot super bé i no tingueu cap problema, només dono la meva opinió per a proximes consultes!
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Comprar una KitchenAid...?

EntradaAutor: nb_30 » dc. ago. 28, 2013 2:05 pm

danna ha escrit:Hola! em dedico a fer rebosteria creativa i impartir cursos. Vaig estar mirant-me la KA i parlant amb més companyes d'aquest món em vaig decantar per una Bomann, molt més barata i em va super super bé. Segons he sentit dir a companyes que tenen la KA quan s'espatlla o necessites un recanvi triga mesos en arribar i avegades surt més a compte comprar una de nova...Espero que a vosaltres us vagi tot super bé i no tingueu cap problema, només dono la meva opinió per a proximes consultes!


jo fa 3 anys que la tinc i no s'ha espatllat ni he tingut cap problema. I la faig servir bastant :ok:

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::