Receptes i trucs THERMOMIX

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Mara17 » dg. juny 29, 2014 10:23 am

No sé si ja ha sortit per aquí. Es congelen plàtans a trossos i es trituren amb la thermo. Primer 30 s a vel 5-10 i després 2 m a vel 5. S'hi pot afegir cacau o altra fruita prèviament congelada (maduixes etc). Escandalós!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: noyja » dg. gen. 11, 2015 2:42 pm

Nosaltres sovint la utilitzem. Et despreocupes dels temps i no utilitzes tants trastos. El problema és que ens costa cercar receptes. Les del llibre les tenim bastant aborrides. Em recomaneu alguna web on hi hagi receptes faciletes per anar fent el dia a dia?
Per la resta estem contents i ara amb la peque genial perquè fa uns pures ricos ricos
Imatge
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: FloR » dg. gen. 11, 2015 3:00 pm

Jo et recomano moltíssim la web de Velocidad Cuchara, receptes boníssimes i provades! Hi ha un grup de Facebook que es diu Cocinar con thermomix que també és una mina de bones receptes :)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Mara17 » dg. gen. 11, 2015 11:46 pm

Jo busco molt al Google. Poso l'ingredient que vull (per exemple, vull cuinar col llombarda, bròquil o remolatxa, per exemple) i al darrere "thermomix", i me'n surten moltes o poques depenent de l'ingredient.

És a dir: col llombarda thermomix; bròquil thermomix; o remolatxa thermomix. I surten receptes variades: trinxats, cremes, etc.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: sargantana:28 » ds. gen. 31, 2015 3:27 pm

Hola noies, una altre al club thermomix i n'estic encantada! El que em falta són receptes de peix per nens, en feu??
Avatar de l’usuari
Ilura12
:: pantera
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Ilura12 » dt. feb. 03, 2015 10:29 am

Bones noies,

Jo encara no tinc la meva Thermomix però ja la tinc reservada i estic a l'espera de rebre-la aviat. Jo he adquirit el nou model TM5, hi ha alguna que el tingui??? He llegit per internet moltes queixes sobretot de la tapa i em fa una mica de por després de la quantitat de diners que costa. Li vaig comentar a la meva presentadora i em va dir que no en fes cas, que la gent que escriu per internet només és per dir coses doletes i crítiques i que la gent que n'està contenta no es fa notar tant. Espero que sigui així. Jo de moment molt il·lusionada i amb moltes ganes de tenir-la per començar!!! Aniré voltant per aquí a veure quines idees m'aporteu. I si alguna té el nou model m'agradaria que m'expliqués la seva experiència. Moltes gràcies!
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
leria-plj
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 5:08 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: leria-plj » dj. feb. 05, 2015 9:36 pm

hola!
nosaltres tenim el nou model i de moment estem contents. No sabia que ho haguessin tantes queixes.
Avatar de l’usuari
Ilura12
:: pantera
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Ilura12 » dj. feb. 05, 2015 10:40 pm

Doncs si, però potser són remeses defectuoses. Des de quan la teniu?
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: FloR » dj. feb. 05, 2015 10:46 pm

Perdona Ilura12 però la teva presentadora no en te ni idea.. Hi ha moltíssimes queixes de la tapa de la TM31, d'una partida decectuosa, sembla ser que la tapa no tanca bé i estan enviant unes juntes diferents per correu.. O sigui que problemes amb les tapes hi ha! I la gent no escriu només queixes, entreu a qualsevol grup de facebook i veureu la quantitat de coses que es poden fer ;-)
Per cert de la nova he sentit que dina un tipus d'error que fa reiniciar la máquina.. Però res escandalós.. Jo tinc la Tm31 des de fa 8 anys i és una marevella..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Ilura12
:: pantera
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Ilura12 » dv. feb. 06, 2015 5:04 am

Bones,

Flor, jo a la meva presentadora li vaig parlar dels problemes de la TM5, en cap moment de la TM31, que també he vist mirant foros per internet que estan enviant les gomes que em commentes. Resem perquè la meva vingui OK i no tingui cap problema i si per mala sort vingués amb algun defecte que se'n faci càrrec la garantia, que d'àixò també he llegit de tot.
Al final me l'entreguen aquest dimecres!!! Quines ganes! La meva presentadora ja m'ha passat la llista amb els ingredients que haig de comprar perqè em faci la demostració amb la meva pròpia màquina, així de pas, també la comprovem.
M'ha dit que el cap de una setmana, quinze dies, tornarà a venir a casa i resoldrem dubtes i farem una altra recepte! Jo de moment estic encantada amb ella. Ja us explicaré!
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Mara17 » dv. feb. 06, 2015 8:29 am

Jo vaig tenir un problema amb la bàscula i me'l van arreglar súper ràpid i gratis. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
leria-plj
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 5:08 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: leria-plj » dl. feb. 09, 2015 9:27 pm

nosaltres la tenom desde l.octubre, tampoc fa molt, i estem contents. De moment no hem tingut problemes amb la maquina i les receptes be
Avatar de l’usuari
Ilura12
:: pantera
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Ilura12 » dt. feb. 10, 2015 6:06 am

Leria-plj que bé conèixer algú que la tingui! I quines són les receptes que més feu? Li doneu ús diari? Al final me l'entreguen demà i em faran la presentació on m'ensenyaran un parell de receptes.

El dissabte tinc amics a sopar i haviem pensat aprofitar la thermomix per fer pizzes. Alguna recepta recomanable??? És que per internet hi ha tantes opcions!!!
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Socatchick
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Socatchick » dc. feb. 11, 2015 1:43 pm

Hola noies!!

Aquí una més a les superfnas de la TMX!! Me l'han regalat pel meu cumple i estic començant a agafar el truc!!
He intentat descarregar els llibres però els enllaços són de megaupload i com ja sabeu està tancat :ufs: Algú té algún enllaç nou o me'ls podria passar??
En busca de la felicitat complerta!! :D

Imatge

30 Agost -- Avui hem sabut que existeixes!!
9 Desembre -- Ets una nena!!! Et direm ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge :)

Imatge

Un altre membre a la família!!
Imatge
leria-plj
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 5:08 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: leria-plj » dc. feb. 11, 2015 10:51 pm

Ilura12 la fem servir sovint, cada dia potser no pero molt sovint. Les sopes i cremes queden molt bones, (hummus, gazpacho, salmorejo, sopa de tomaquet...), les salses per la pasta tambe (la pasta em canvi es millor bullir.la en una olla a part), l.arros, els pastissos tambe molt be, i les papilles per bebitos. Els canelons tambe surten molt bons i la foccacia.
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: nb_30 » dj. feb. 12, 2015 5:52 am

Ilura12 ha escrit:Leria-plj que bé conèixer algú que la tingui! I quines són les receptes que més feu? Li doneu ús diari? Al final me l'entreguen demà i em faran la presentació on m'ensenyaran un parell de receptes.

El dissabte tinc amics a sopar i haviem pensat aprofitar la thermomix per fer pizzes. Alguna recepta recomanable??? És que per internet hi ha tantes opcions!!!

Mira el bloc velocidad cuchara que hi ha moltes receptes. Te una de massa de pizza fantastica! http://www.velocidadcuchara.com/masa-de ... -de-libro/
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Martina20 » dl. feb. 16, 2015 9:29 am

socatchick, no conec cap web on es puguin descarregar llibres de la thermo :ufs: però faig servir una aplicació de l'ipad que es diu Scribd i em permet llegir molts dels llibres originals de la thermo. Descarregar-me'ls no puc però els llegeixo "en línia" i va molt bé.

Llura12, com va anar el sopar? Al final vas fer pizzes? >.-<:
Avatar de l’usuari
clarabelle
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 8:33 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: clarabelle » dt. feb. 17, 2015 3:51 pm

Hola maques,
Jo també soc una thermomixera recent. La tenim des de Nadal i la veritat és que de moment estic encantada. La fem servir a diari per fer cremes de carbassa o carbassó, peix al vapor....i fora d'això he fet: pastís de taronja, paella,hummus, pastissets danessos, suc de pestanaga, taronja i maduixots, empanada de carxofa, xocolata desfeta i macarrons a la bolonyesa. Vaig al.lucinar amb aquesta darrera recepeta amb la possibilitat de fer-ho tot a la thermomix d'una tirada, fins i tot afegir la pasta en cru juntament amb el sofregit....i avui hem dinat trinxat de la cerdanya...i que bo queda tot!!!
El pa ràpid a la planxa, aquest per menjar amb l'hummus també va quedar boníssim i ara vull probar un dia de fer pa de motllo a veure que tal.
Alguna ho ha provat de fer pà? Algun consell o truqui?
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: sargantana:28 » dt. feb. 17, 2015 9:59 pm

Trinxat? D'on has tret la recepta, m'encanta? I la verdura com la feu?
Avatar de l’usuari
Ilura12
:: pantera
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Ilura12 » dc. feb. 18, 2015 5:51 am

Bones,

Sí que vaig fer les pizzes! Boníssimes! De moment he fet coca de llavaneres, risotto, lluç i patates al vapor amb salsa de tomaquet i pastanaga, estofat de llenties i coulant de xocolata. Estic molt contenta!
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::