Com treure la olor a tabac de la roba?

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
mamibear
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. abr. 29, 2018 2:00 pm

Com treure la olor a tabac de la roba?

EntradaAutor: mamibear » dg. abr. 29, 2018 2:39 pm

Hola a tots/es! Soc nova aquí i una mare força novata. He pensat que em podrieu ajudar amb els molts dubtes que vaig tenint.

Ara mateix, em trobo que m'han deixat força roba de nadó però fa molta olor a tabac. La he tingut força temps guardada en unes bosses i al rentar-la no ha marxat la olor. A més a més, la he rentat amb roba que havia comprat nova i s'ha transferit la olor. He rentat la roba amb el sabó Norit per a nadons. He llegit que no és gens bo que la roba faci aquesta olor i estic una mica preocupada. També he llegit que el millor seria ventilar-la i tornar-la a rentar. He trobat remeis com posar vinagre blanc o bicarbonat a la rentadora, però tinc por que faci malbé la roba. També he trobat que hi ha el Sanytol desinfectante textil que elimina olors però no se si és molt agressiu o si fa una olor molt forta. Algú ha provat algun d'aquests remeis?

Volia saber si algú s'havia trobat amb aquest problema i com us ho heu fet per treure la olor a tabac de la roba. Gràcies per la vostra ajuda!
MAMIBEAR :panxeta:
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Com treure la olor a tabac de la roba?

EntradaAutor: Anna Maria » dg. abr. 29, 2018 7:36 pm

Bones!
Jo he utilitzat el remei del vinagre amb el bicarbonat per treure l'olor d'humitat de la roba i no m'ha destenyit en cap de les ocasions. Faig com una pasta barrejant en un bol vinagre blanc amb bicarbonat, que et fa com una espumera. Escampo la pasta per les peces i les summergeixo en aigua. Jo les deixo 24 hores, i després les poso a la rentadora amb rentat normal, amb el sabó que vull i el suavitzant normal.
TAmbé he utilitzat aquest remei per treure les taques d'humitat de la paret, i tampoc m'ha descolorit la pintura.
Prova-ho amb una peça sola, a veure com et va.
Ja em diràs!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Com treure la olor a tabac de la roba?

EntradaAutor: Anna Maria » dl. abr. 30, 2018 1:56 am

Hola de nou!
M'havia oblidat de dir-te que jo faria com a la rentadora, separant la roba fosca de la roba clara!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
mamibear
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. abr. 29, 2018 2:00 pm

Re: Com treure la olor a tabac de la roba?

EntradaAutor: mamibear » dl. abr. 30, 2018 9:58 am

Moltes gràcies Anna Maria. Ho provaré
MAMIBEAR :panxeta:
mamibear
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. abr. 29, 2018 2:00 pm

Re: Com treure la olor a tabac de la roba?

EntradaAutor: mamibear » ds. maig 05, 2018 11:24 pm

Hola de nou! Només dir-vos que al final he acabat amb la olor a tabac a la robeta. Primer vaig netejar la rentadora fent una rentada amb vinagre i bicarbonat. La robeta la vaig posar a ventilar al pati i la he rentat amb sanitol especial per teixits. La veritat és que m'ha sorprès aquest producte. Potser la olor pot resultar peculiar o massa forta. Però elimina totes les males olors. Finalment he ruixat la robeta amb una mica de colònia suavinex per nadons. I llestos, ara fa molt bona oloreta.
MAMIBEAR :panxeta:
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Com treure la olor a tabac de la roba?

EntradaAutor: Anna Maria » ds. maig 05, 2018 11:36 pm

Molt bé :ok: :ok: :ok:
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::