Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

Mobles, disseny i interiorisme.
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: Violeta » dc. oct. 19, 2011 10:02 am

Hola!

Començo a tenir acumulació de sabates del Jan, no és que en tingui moltes però se m'ajunten les d'estiu i les de l'hivern passat i la majoria no tenen capses... :ufs: teniu algun sistema pràctic per desar-les? les vull guardar per si la baldufa que vé de camí les pot aprofitar (les que no estan massa trillades).

Per altra banda també estic buscant algun sistema per tenir les sabates que porta actualment en algun lloc on siguin fàcils de posar i treure, pensava en alguna mena de lleixa petita on tenir-les exposades (o dins l'armari) per poder-les agafar i desar sense haver de bellugar la immensitat de trastos que estem acumulant... :-o00m

No sé si m'he explicat massa bé, a veure si algú té una idea!!! :ok:
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Avatar de l’usuari
rampoina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dj. abr. 30, 2009 5:45 pm

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: rampoina » dc. oct. 19, 2011 10:59 am

a mi també m'interessa!
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: Naylacris » dc. oct. 19, 2011 11:07 am

Jo tinc les sabates de les petites aquestes caixes tipus del Leroy Merlin tinc tres apilades tindre d'un armari i allà guardem las sabates, van super bé a part, els frontals son de dibuixets.
Fitxers adjunts
DSC_0728.jpg
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
abala
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dv. jul. 08, 2011 12:27 pm

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: abala » dc. oct. 19, 2011 11:10 am

A mí també m'interessa, acabo de fer-li l'armari nou al Fèlix i el tema sabates no està cobert, pensaba anar a veure al Ikea a veure que veig per a organitzar-les dins l'armari mateix. Estarè atenta a veure que es proposa.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
raqueluxamamuxa
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 8:48 am

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: raqueluxamamuxa » dc. oct. 19, 2011 11:10 am

Hola!
a veure si us puc ajudar...bé, us explico qué faig jo, i pot ser us dona alguna idea!

Pel que fa a les sabates que són d'una altra temporada i que ja no es posa, primer miro si val la pena guardar-les, perquè segurament, la propera temporada ja no li aniran i potser estan massa fetes pols pel possible futur germanet o germaneta. si val la pena guardar-les, jo les embolico en paper d'aquest de seda, per parells i les fico en capses de sabates de grans, que t'h icaben 3 o 4 parells, amb alguna boleta d'aquestes d'olor per evitar humitats i llestos!

Pel que fa a les que porta ara, que sembla mentida que en tingui tantes, vaig comprar una mena de bossa al ikea, on es poden guardar sabates, per parelles i es pot penjar darrera de la porta. es com una mena de tela que té com saquets per ficar les sabates. Jo li he posat a la calaixera i així ell mateix arriba a agafar-les i col·locar-les, i li va la mar de bé! ja estava farta d'estar tot el dia buscant sabates i organitzant-les.

Bé, espero haver-vos ajudat!
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: Julyet » dc. oct. 19, 2011 11:21 am

Jo al darrera de la porta de la seva habitació tinc un ganxo d'aquests adhesiu (no sé si m'explico) amb una mena de "tela" (és com lona) que té compartiments de plàstic (o sigui, com si haguessin cosit 4 tires de plàstic i fet divisions cosides... així queden compartiments d'uns 8-10 cm).Allà hi guardo sabates, algunes mitges, els escalfadors, un cinturó... cosetes així que fan poc bulto i que necessito sovint. Fàcil de guardar i no ocupa gens d'espai, i sempre tot localitzat! (i ella no hi arriba per desendreçar-ho :P).
Avatar de l’usuari
abala
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dv. jul. 08, 2011 12:27 pm

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: abala » dc. oct. 19, 2011 11:31 am

Vaig prenent nota.
guardeu les sabates pels germanets???. No és dolent pels peus???
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: artemis » dc. oct. 19, 2011 11:44 am

Jo les sabates que ja no li van bé, les que estan bastant noves o les de bebé bebé, les guardo amb capses de sabates de grans, que n'hi caben més . I les altres, més velletes, no les guardo, perquè no m'agrada aprofitar sabates, diuen que no es gaire bo, perquè la sabata agafa la forma del peu i el que les aprofiti també agafarà aquesta forma.. no sé, manies!

I les que porta més sovint, vaig comprar a l'Ikea un organitzador infantil en forma de granota, que té tres compartiments i allà hi poso les sabates, i les sabatilles d'estar per casa. Ho tinc darrera la porta a uns penjador al costat de les jaquetes i gorres. :ok:

És aquest: :ok:
fabler-groda-almacenaje-de-pared-con-bolsillos__0084107_PE210484_S4.JPG
fabler-groda-almacenaje-de-pared-con-bolsillos__0084107_PE210484_S4.JPG (11.43 KiB) Visualitzat 17978 cops
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: Violeta » dc. oct. 19, 2011 12:03 pm

Ostres, què ràpides sou!!

M'encanta la idea de guardar les velles però "posables" en capses de sabates de grans (a més a més aprofitaré per fer neteja de les que ja no em poso...) i la idea de tenir un organitzador a la paret també! :ok:
Artemis, ja tenia clitxat l'organitzador aquest de granota de l'Ikea, el problema és que no havia relacionat les sabates amb això... :content: , una altra excusa per anar a l'Ikea, que m'han dit que ara per 1'5 euros dónen xurros amb xocolata!! :content: :content: :content:

Gràcies a totes per les aportacions! és que aquest fòrum és la canya!! :b-))) :b-))) :b-)))
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Avatar de l’usuari
xiulet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 3:22 pm

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: xiulet » dc. oct. 19, 2011 2:15 pm

quan li vam fer l'habitació nova vam agafar un moble que li serveix de capçalera pel llit, s'obre pel lateral, té 2 lleixes i a dins hi posem totes les sabates que porta actualment( esportives, sabatilles,...), algunes amb capsa i altres sense.
Avatar de l’usuari
Laiala
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 10:16 am

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: Laiala » dc. oct. 19, 2011 2:20 pm

Hola!
Jo he reciclat un antic moble per col·locar CD de l'IKEA en moble per sabates dels nens. Els queden dos columnes de sis o set lleixes i com que és poc profund l'he pogut posar darrere la porta de la seva habitació. Així, ells mateixos les poden desar. I la música... a l'ordinador!
La vida és com anar en bicicleta. Si no avances, caus.
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: nurdeu » dc. oct. 19, 2011 2:25 pm

Nosaltres per guardar les sabates vem comprar això a l'Ikea (veure foto), va súper bé i no arriba als 4 euros!!

Per altra banda, i ja que ha sortit el tema, us aconsello (no sóc cap experta, ehhh!!, només parlo del que he anat llegint) que no aprofiteu les sabates pels fills petits. Us poso uns enllaços: http://www.hospitaldenens.com/index.php?option=com_content&view=article&id=321&Itemid=0&lang=ca, http://www.bebesymas.com/consejos/es-bueno-aprovechar-el-calzado-de-otros-ninos
Fitxers adjunts
kusiner-almacenaje-de-pared__0100237_PE243011_S4.jpg
kusiner-almacenaje-de-pared__0100237_PE243011_S4.jpg (17.18 KiB) Visualitzat 17907 cops
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: Violeta » dc. oct. 19, 2011 2:26 pm

Ostres Laiala, quina bona idea! i a més a més una idea reciclada i ecològica! :ok:
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: artemis » dc. oct. 19, 2011 9:31 pm

nurdeu ha escrit:Nosaltres per guardar les sabates vem comprar això a l'Ikea (veure foto), va súper bé i no arriba als 4 euros!!

Per altra banda, i ja que ha sortit el tema, us aconsello (no sóc cap experta, ehhh!!, només parlo del que he anat llegint) que no aprofiteu les sabates pels fills petits. Us poso uns enllaços: http://www.hospitaldenens.com/index.php?option=com_content&view=article&id=321&Itemid=0&lang=ca, http://www.bebesymas.com/consejos/es-bueno-aprovechar-el-calzado-de-otros-ninos


Això és el que deia jo... que no era bo reciclar sabates pels germans petits :ok: gràcies pels enllaços Nurdeu!! :-()-)
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: terrassa5 » dv. oct. 21, 2011 10:35 am

Nosaltres tenim un armari al pasadís que utilitzem per guardar els abrics i sabates. Té dos prestatges a baix de tot que és on posem les sabates, un prestatge pel meu marit i jo (només les sabates de diari de la temporada actual) i un prestatge per la nena (3 anys).

Al prestatge de la nena al fons hi ha varies vaixes de sabates amb les que encara li van grans i algunes sabates petites que guardo com a record, i al davant les que es posa actualment que estan sense caixa ni res, així ella mateixa les agafa i les guarda.

Amb les sabates que ja li van petites, com no es bo passar-les a un altre nen, vull fer un quadre com el que podeu veure en aquesta web http://www.pequeocio.com/10-ideas-facil ... nfantiles/ per això he dit que tinc algunes guardades per record, en realitat guardo una sabata de cada parell i només de les més maques.
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dv. oct. 21, 2011 12:35 pm

Jo tinc entre l'armari del petit que és molt alt i la paret un organitzador de sabates d'aquells que es penjen d'una barra. Hi vam clavar una barra sobre l'armari. Així queda fora de l'armari i no fan pudor i tampoc no es veu.
No sé si m'he explicat massa.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
abala
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dv. jul. 08, 2011 12:27 pm

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: abala » dv. oct. 21, 2011 3:25 pm

Ja veig que haurè d'anar al Ikea ja!!!!, a fer anar la imaginació.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: heaven25baby » dg. oct. 23, 2011 5:25 pm

Jo vaig aprofitar l'arribada del 2on fill per possar un armari gran per cada nen i no dels petits que no duren gaire temps. Vam triar armaris de 2 portes correderes, baldes a un costat i al altre costat una barra per penjar i a baix 2 calaixos per roba interior i sabates.
No es poden fer servir les sabates d'un altre nen/a ja que cada persona té una forma de caminar i les sabates "se dan de sí".
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
abala
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dv. jul. 08, 2011 12:27 pm

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: abala » dc. oct. 26, 2011 2:32 pm

Dilluns que faig pont anirè al'IKEA A veure que trobo..., a fer anar la imaginació, he pensat amb uns prestatges a terra dins l'armari sota la balda de penjar, a veure.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Com desar i ordenar les sabates dels menuts?

EntradaAutor: Takita » dl. oct. 22, 2012 10:21 am

Nosaltres, després de donar-li moltes voltes, ens hem decidit per comprar aquests mòduls a Ikea: http://www.ikea.com/es/es/catalog/produ ... #/30110832

Dos els hem posat un a sobre de l'altre a l'entrada de casa per a les nostres sabates i l'altre, l'hem penjat a la paret de l'habitació de l'Arnau a la seva alçada per a les seves. Li hem posat unes enganxines divertides i ha quedat molt xulo :ok:

Torna a “Decoració”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::