Mares i pares de FEBRER 2022

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Sandruky
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 6:14 pm

Re: Mares i pares de FEBRER 2022

EntradaAutor: Sandruky » dj. ago. 05, 2021 5:18 pm

Hola noies:

Juliette: Benvinguda!! Et toca pel primer dia de febrer >.-<: El DNA fetal és tipus harmony? Jo amb els altres dos no el vaig fer, ara no sé que fer. Tinc mutua, no sé si entra... A veure que et diu la llevadora de la vacuna. Ara diuen que volen prioritzar a les embarassades per a posar-la.

laura2505 Gràcies pels ànims!! :ok: T'has explicat molt bé amb el tema de l'arteria. Gràcies per l'explicació :()():::: Al setembre sabreu si és :cnena: o :cnen:

Yomisma16: com et trobes?

Jo avui no he vomitat...però ho diré fluixet que encara queda una mica de la tarda jejeje. Ahir em va dir la gine que anés deixant la progesterona, que fes mitja dosis, però és impossible tallar-la perquè és com toveta :content: Aniré deixant-la gradualment. La prenia perquè li vaig comentar a la meva gine que tenia tacats abans de la regla (molts dies abans) i llavors em va dir que la podia prendre que podria ser que la tingués baixeta i just aquell mes em vaig quedar :-()) En principi l'he de prendre fins la setmana 12 (ahir les vaig fer). Una gine em va dir que la progesterona també fa que tingui més símptomes de nausees i vòmits. Que ja produeixo jo per l'embaràs però estic ficant un extra jeje. Mica en mica, ho aniré deixant...

Petonets!
Imatge

Imatge


6/10/12: Arribes a les nostres vides.T'estimem Aleix! :content:
13/12/15Arriba la patufeta Laia :love:
picada
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. gen. 29, 2019 8:04 am

Re: Mares i pares de FEBRER 2022

EntradaAutor: picada » dj. ago. 05, 2021 11:22 pm

Uooo!!! Benvingudes a totes les panxonetes, això es comença animar!!! >.-<: :p-)

He llegit ràpid i estic amb l mòbil... Em sap greu no recordar els noms.

Entro per dir que ja tenim grup de WhatsApp!!!

Em vaig oferir a fer el grup i no ho he fet fins avui...perdoneu, estic de vacances i no hi havia pensat més. De moment som 4, totes som administradores així que qui vulgui, podeu passar per missatge privat el vostre telèfon i us afegim. Estem la vida 91, la síndria i la Júlia


Una forta abraçada!!!
Juliette
Entrades: 2
Membre des de: dg. des. 20, 2020 7:42 pm

Re: Mares i pares de FEBRER 2022

EntradaAutor: Juliette » dv. ago. 06, 2021 7:22 am

Bon dia a totes!!

@Sandrusky jo em vaig fer el Trisonim Excellence i en menys de 8 dies laborables vam tenir els resultats. Ho contractes per telèfon o email i pots triar anar a fer-te l’extracció de sang a un laboratori o que vinguin a casa. En el meu cas, van venir a casa a treure’m sang (està inclós en el preu) i va ser tot molt ràpid. Sé que hi ha un temps mínim i màxim de setmanes d’embaràs per fer-te la prova… però no recordo quin és el timing exacte. A mi el fet de fer-me la prova em va ajudar a desangoixar-me però és cert que són molts diners, vora els 900 i pico euros.

Espero haver-te ajudat!!!

Una abraçada a totes!!!
Avatar de l’usuari
Sandruky
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 6:14 pm

Re: Mares i pares de FEBRER 2022

EntradaAutor: Sandruky » dv. ago. 06, 2021 8:14 am

Bon dia

picada...ara et passo el meu num x privat >.-<:

Juliette merci per l'explicació :ok: sí suposo q són unes setmanes concretes. A veure que em diu la gine el dilluns.

Petonets i bon divendres!
Imatge

Imatge


6/10/12: Arribes a les nostres vides.T'estimem Aleix! :content:
13/12/15Arriba la patufeta Laia :love:
Yomisma16
Entrades: 2
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 6:09 pm

Re: Mares i pares de FEBRER 2022

EntradaAutor: Yomisma16 » dv. ago. 06, 2021 4:40 pm

Hola noies!

Sadrusky: ja estic millor, nomes tinc una mica de tos pero poca cosa, dilluns abans d’anar al gine em faré un test de la farmacia per confirmar que tot esta ok. Que vagi super be el gine i anims amb les nauseas/ vomits!

Laura2505: moltes gracies pels anims! Avegades em dona per plorar pensan si esta tot be, les hormones k que no se si em tenen una mica revolucionada..jeje

Picada: ara et passo el meu tel.

Un peto per totes!
laura2505
Entrades: 3
Membre des de: dc. març 10, 2021 5:02 pm

Re: Mares i pares de FEBRER 2022

EntradaAutor: laura2505 » dv. ago. 06, 2021 7:26 pm

Hola boniques!!

He intentat passar el meu telèfon per missatge privat però veig que es queda a la bústia de sortida ... sóc molt novata aquí al fòrum :-:)
Albaqg
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dv. gen. 25, 2019 9:31 am

Re: Mares i pares de FEBRER 2022

EntradaAutor: Albaqg » dv. ago. 20, 2021 5:24 pm

Hola noies, com esteu?
Jo he passat unes setmanes dolentes... Vomits, cansament,, sense gana... Pero contenta de tenir sintomes! Dimarts vaig a la eco de les 12( encara que estare de 13+2) esperem que estigue tot be!
Una abraçada forta per a totes, boniques!
picada
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. gen. 29, 2019 8:04 am

Re: Mares i pares de FEBRER 2022

EntradaAutor: picada » dc. ago. 25, 2021 10:57 pm

Benvinguda Alba!
Perdó per no contesta, fa dies que no mirava el fòrum. Ja t'hem afegit el grup de WhatsApp ;)


Una abraçada i seguim parlant pel grup :-())
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: Mares i pares de FEBRER 2022

EntradaAutor: GuiRit » dl. ago. 30, 2021 2:44 pm

Hola a totes!

M'uneixo al fòrum de les mares de febrer! Havia estat per aquí en anys anteriors, durant una pèrdua i després durant l'embaràs de la meva filla el 2017.

Ara estic embarassada de 16 setmanes. També ja vaig fer la eco de les 12 i tot va ser correcte excepte que com algú altre del grup (perdoneu que no recordo noms!) també m'han detectat alt risc de preclàmpsia. Medicació fins la setmana 34 i presa de la tensió arterial diàriament, però no m'angoixa gaire per ara. És un cribratge que no m'havien fet en l'altre embaràs.

També he estat molt nerviosa les primeres setmanes (tot i que venia de l'anterior embaràs perfecte, la primera pèrdua sempre deixa una petjada...) i ara estic molt més tranquil·la. A més també tinc el Doppler i si algun dia estic més nerviosa busco el cor i em quedo relaxada.

Per sort un embaràs totalment assimptomàtic, com els anteriors, tot i que alguna altra mare vaig passar la Covid durant les primeres setmanes (també assimptomàtica! :ok: )

Estic com algunes també amb el dubte de la vacuna perquè la ginecòloga, la llevadora i CatSalut cadascú diu una cosa diferent però en haver passat la Covid fa poc més d'un mes, de moment no puc vacunar-me i quan pugui fer-ho ja hauré passat gairebé de les 20 setmanes.

De moment vaig més perduda que en l'anterior embaràs. Tinc feina per recordar de quantes setmanes estic i amb prou feines recordo la meva DPP!

Doncs res, me n'alegro de seguir-vos i ja m'aniré aprenent qui sou cadascuna :--/) .
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: Mares i pares de FEBRER 2022

EntradaAutor: VR26 » dt. ago. 31, 2021 11:35 pm

Hola!!!
Que contenta d'estar per aquí amb més panxus :)
(Per cert, m'agradaria unirme al grup de WhatsApp que suposu que deu estar més actiu! ^^).

Som una parella de la provincia de Girona, despres de molts messos de búsqueda i varies perdues (bioquímics) suposadament per progesterona baixa cosa que sospitaba feia anys pero mai em feien cas i sense recomanació medica no em volia automedicar, va ser el primer mes que vaig començar amb progesterona el que ens ha portat fins aquí, ja de 17 setmanes.

Respecte a la vacuna covid, desde el desconeixement, sempre he pensat en no vacunar-me estant embarassada. Perque penso que encara es experimental i que no es coneixen els efectes secundaris que pot causar. En tot aixó vaig començar a escoltar la maravellosa campanya que están fent per que les embaressades ens vacunem i vaig dubtar. Després d'un día arribar a consulta privada i comentar que tenía ansietat (fa messos) perque a la feina hi havien molts casos de covid, la Dra rapidament em va dir, ni se t'ocurreixi vacunar-te fins que no hagis donat a llum! I així faré.

Una de les nostres inquietuds...a la setmana 11+5 estem a la eco i ens confirma 100% que esperem un nen! Nosaltres super contents, pel primer ens feia més ilusió, i li pregunto si es segur perque començaré a comprar i diu rient que sí que es un cas molt evident i que puc comprar tranquila que no hi hauran sorpreses, doncs a les 17 setmanes anem a eco amb una altra Dra. i molt engoixada ens diu que ens ha de canviar el sexe...que es una nena 100% segur i ja li hem comprat moltissimes coses de nen que no es que sigui blau només sino que son molt de nen (he tornat les que he pogut pero no he pogut totes ni molt menys)! Experiencies similars? Hi ha posibilitats de que sigui nen i a les 17 setmanes no se li vegi? Em tornat a demanar hora amb la mateixa Dra que ens va dir nen...pero ara tinc el cap fet un embolic! Jajaja
Posibilitats de que siguin dos i depen el día es deixi veure un o l'altre? Jajajaja

Que tot sigui aixó, que lo important es que está bé pero ja ens haviem fet a la idea i ara m'he quedat que no m'atreveixo a comprar res més ni de nen ni de nena jajaja

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Sandruky
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 6:14 pm

Re: Mares i pares de FEBRER 2022

EntradaAutor: Sandruky » dc. set. 01, 2021 12:59 pm

Bon dia noies

Benvinguda GuiRit a mi tampoc m'havien mirat risc de preclàmpsia les altres vegades. Estaràs ben control.lada :ok: jo també utilitzo el doppler i em quedo més tranquil.la. Respecte al tema de la vacuna no es posen d'acord...

Benvinguda VR26 vaig viure el mateix q tu de la progesterona. Tenia tacats molts dies abans de la regla i vaig mirar a google jeje. En una visita li vaig comentar a una gine i no li va donar importància, em va receptar ovusitol i continuar la cerca. En una 2ona visita ja amb la gine q em porta ara li vaig tornar a comentar. I és ella qui em va recomanar prendre progesterona...aquell mes em vaig quedar :love:
Respecte al sexe...a una amiga li va passar. Té dos nens i amb el 3er li van assegurar q era una nena...doncs a la següent eco li confirmen nen. En el meu cas, el meu primer fill el gine no m'ho va voler confirmar fins la setmana 20 (tampoc es deixava veure bé jeje) i amb la meva filla, el noi q em va fer ecografia de la setmana 12 em va assegurar q era nena. La meva gine em va dir q si ell havia dit aixó era q sí pq no s'equivocava mai jeje. Espera a la següent visita i q t'ho confirmin segur :cnena: :cnen:

Noies, si voleu entrar al grup, em passeu els vostres números d tfo i us afegeixo.

Fins aviat!
Imatge

Imatge


6/10/12: Arribes a les nostres vides.T'estimem Aleix! :content:
13/12/15Arriba la patufeta Laia :love:
txellps
Entrades: 1
Membre des de: dt. nov. 02, 2021 7:47 pm

Re: Mares i pares de FEBRER 2022

EntradaAutor: txellps » dv. maig 20, 2022 2:47 pm

Bones!!
Tinc un fill del 4 de febrer, teniu algun grup de whats? Abans de parir habia enviat algun missatge privat però no vaig tenir respota.

Gràcies!!

:--/)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::